Morgen lekker naar een ruiterwinkel hier in de buurt, die hebben ook leuke kortingen
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
LisaFaded schreef:emmaudb schreef:Hypostore heeft 21% korting op alles.
Bij Apple krijg je een cadeaubon van €50, €100 of €150
Wel slim dat je dat achteraf krijgt.
Ben opzoek naar een nieuw hoofdstel. Equibling had ook wel mooie korting, 75 euro voor een hoofdstel. Maar wil eerst zien wat de EJ te bieden heeft, als de site het niet doet ga ik vanmiddag wel even langs.
zag dat het nog het hele weekend is! Suusjepluus schreef:Maaikevdk schreef:Wordt bij jullie de korting op Zalando ook niet verrekend? Ik heb voor €240 in mijn winkelmandje maar krijg maar €10 kortingIk heb wel een aantal artikelen die al afgeprijs waren, maar alsnog zou ik €17 korting moeten krijgen.
Edit: In kleine lettertjes onderaan een advertentie ergens op de site gevonden dat de actie alleen geldt op speciaal geselecteerde artikelen.
Bij mij was Zalando zelfs twee keer zo duur geworden als de prijs die ik dinsdag voor mn schoenen heb betaald. Goed opletten dus!

LISA_L schreef:Michelleex schreef:Ik wil een heiniger of een aesculap of liscop... vallen overal natuurlijk buiten
Die zoek ik ook. Mocht je een aanbieding voor scheermachines vinden graag laten weten!!