En daar sta je dan, betrap je hem bij een ander....

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-17 20:24

KiVa schreef:
@Storm: We praten nog maar hij is nog steeds bij haar.

@Bigone: Het klinkt slechter dan dat ik me werkelijk voel. Kan het allemaal ondertussen plaatsen. We zien wel wat de toekomst brengt. Mijn enigste zorg is nu mijn gezondheid de rest is bijzaak.

Dat klinkt beter, hij is een klootzak en jij moet goed voor jezelf zorgen, laat hem maar mooi links liggen en neem een advocaat in de arm voor het geval je dat nog niet gedaan hebt. Wees hem maar een flinke stap voor .

Ocean_Child

Re: En daar sta je dan, betrap je hem bij een ander....

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-17 21:55

Jee wat een verhaal :oo Heb net je hele topic gelezen en wil je heel veel sterkte wensen in deze k*tsituatie...
Maar als hij nog steeds bij haar is, vraag ik me af hoe lang hun relatie al duurt? Na een eerste "date" neem je iemand noet in huis lijkt me?

Ketaki

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-17 23:11

:(:) :(:) :(:) :(:) :(:) :(:) TS, fijn om nog wat te horen.

enne jij komt er wel, onddanks dat het zo zeer doet. :j :j :j :j

chocobroodje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-17 08:54

Ik zou zeggen lekker laten zitten bij zijn nieuwe lover... Hij heeft duidelijk zijn keuze gemaakt anders was hij al lang bij je geweest...
Het is wel een bijzonder laffe manier en voor jou veel moeilijker dan dat hij eerlijk had gezegd ik trek het niet meer.. Maar goed het is wat het is, en daar moet je het meedoen. Ik vind je nu wel een stuk realistischer overkomen :j Heb je al een goede advocaat gevonden?

girlyggirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-17 09:15

Pfff wat een verhaal... ook ik plaatste een jaar of zeven een verhaal dat mijn man vreemdging. Bodem van de put gezien en er samen met mijn kind weer uitgeklommen. .. nu 7 jaar later is de " relatie " die we dus helaas verplicht hebben nif steeds erg moeizaam maar woon ik samen en hebben we een huis gekocht. Zeer doet het zelfs nu nog maar uk ben weer Gelukkig. You can do it!!

JustMeKV

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-09-17 20:13

Ben er helaas niks mee. Want sta volledig alleen voor alles...
Laatst bijgewerkt door JustMeKV op 02-02-22 23:21, in het totaal 1 keer bewerkt

XiiaaooNaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-17 20:15

Ik denk dat hij niks te bepalen heeft...krijg nou wat.
Laat hem maar lekker bij zn vlam en bezorg daar maar de scheidingspapieren.

Saskia9

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-17 20:21

Denk niet dat hij nog iets te beslissen heeft ofwel?!
Even doorzetten ts, scheiding in orde en uiteindelijk kom jij er sterker uit,hij moet maar leren leven met hetgeen wat ie veroorzaakt heeft.

Boompje1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-17 20:24

Hij kan zoveel zeggen dikke piep vinger naar hem toe! Wacht maar tot hij beseft dat hij niet langer de touwtjes in handen heeft 8)7 . Hij leeft nu in zijn wereld en niet in de realiteit als je het mij vraagt, TS je zult nog even heel hard door die zure appel moeten bijten :(:) hou vol het is nu even investeren en straks mag je instorten om vervolgens er sterker en wijzer uit te komen! :j

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-17 20:29

Jeetje TS. Wat houd ie jou aan het lijntje.

Hij komt niet meer terug maar heeft niet de ballen om het te zeggen. Wil in pb best toelichten waarom ik dit zo zeg, maar herken zo'n situatie en op deze manier kan hij er afstand van doen denk ik. Heel triest voor jou. Maar regel de papieren en zeg hem vaarwel.

JustMeKV

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-09-17 20:30

Precies hoe ik er over denk.. hij bepaald dit en dat....
Laatst bijgewerkt door JustMeKV op 02-02-22 23:22, in het totaal 1 keer bewerkt

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-17 20:47

Wat een narcist. Denken dat hij bepaald wat er gebeurd en of hij terugkeer. Als t speeltje hem niet meer wil of de nieuwigheid eraf is wel hij zeker zomaar terugkeren alsof er niks gebeurd is.
Ik wens je veel sterkte met al het geregel. Erg pijnlijk nu maar zonder hem kom jij hier sterker uit straks

JustMeKV

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-09-17 20:49

Maar nu is hij dus duidelijk niet meer bang mij te verliezen, maar gooit hij mij bij de vuilnis..
Dat ik pijn heb en mijn hart bloed.. dit zegt hem helemaal niks. Hoe oprecht is hij dan met de reden waarom hij mij laat vallen..

meggiemeg

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-17 21:06

Ik denk nog steeds dat hij excuses zoekt om de relatie te stoppen en dat voor hemzelf en de buitenwereld recht te breien. De epilepsie, de weinige tijd samen en wat daar dan verder ook door komt. Allemaal smoezen. Zijn gevoel is al lange tijd terug veranderd anders kan je niet zomaar zo makkelijk weer open staan voor een ander.
Vind die andere vrouw niet echt één met een gevoel voor eigenwaarde. Je komt er achter dat hij nog getrouwd is en dan nog ga je met zo één verder. Zou daar niet zoveel vertrouwen in kunnen hebben als ik haar was.

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-17 21:07

Hard maar waar: houd er rekening mee dat je de 'daadwerkelijke reden' nooit te weten gaat komen.

Probeer daar ook niet teveel mee bezig te zijn. Jij bent superawesome en je verdient beter dan een kerel die niet eens het lef heeft om op een goede manier dingen af te handelen. :(:) Zorg maar goed voor jezelf!

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-17 23:32

KiVa schreef:
Wat ik ook zo dubbel vind: Hij laat mij vallen voor die epilepsie. Hij zei via fb bericht dat hij jaren geleefd heeft in angst mij te verliezen.
Maar nu is hij dus duidelijk niet meer bang mij te verliezen, maar gooit hij mij bij de vuilnis..
Dat ik pijn heb en mijn hart bloed.. dit zegt hem helemaal niks. Hoe oprecht is hij dan met de reden waarom hij mij laat vallen..

Denk je dit nu echt?? In Nederland hebben we een spreekwoord: wanneer je een hond wil slaan is er altijd wel een stok te vinden. De epilepsie gebruikt als stok maar echt, die kerel leeft in een waanwereld en aangezien ik in karma geloof dan krijgt hij zijn portie nog wel. Echt, je mag zo blij zijn dat je zo van hem af komt, hij is geen knip voor je neus waard, echt niet. En scheiding regelen? Zorg voor een advocaat maar dan een goede en laat die de zaken maar regelen.

Mer1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-17 08:49

Hij 'houdt' niet meer van je, zijn gevoel is over. Dat wil niet zeggen dat hij nooit van je gehouden heeft, het is er alleen niet meer nu. Hij pakt het wel op een hele banketstaaf manier aan en gebruikt je epilepsie als excuus.

Ik zei het al eerder: regel een goede scheidingsadvocaat. Jij staat dan welliswaar niet op de eigendomsactie van de zaak, maar je hebt wel je aandeel gegeven. Financieel heb jij dus zeker rechten. Zeker omdat jij kan aantonen dat jij er ook in meewerkt. Dus ook met de auto's, het huis en andere middelen die in de zaak zitten. tenzij jullie dat in huwelijkse voorwaarden hebben afgedicht en dit keurig ieder jaar hebben herzien waar ik eigenlijk niet vanuit ga, heb jij hierin gewoon rechten en die zou ik gewoon nemen. Heeft ook niets met wraak of wat dan ook te maken. Jij moet er gewoon voor zorgen dat je alles krijgt waar je recht op hebt. En gezien je (ex) partner nogal manipulatief is zou ik dat met een goede advocaat regelen.

Mocht je qua inkomen niet veel te besteden hebben kun je voor een gesubsidieerde advocaat in aanmerking komen, je bent dan nog wel iets van €350,- kwijt, maar dat is het wel meer dan waard. Sterkte....

spatter

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-17 10:07

TS wat heeft de dierenarts nu met het eigendom van de hond te maken?
Precies, helemaal niks nada noppes!

Je kiest gewoon een andere DA uit voor je hond als deze zo moeilijk doet.
Ik heb werkelijk nog nooit hoeven tekenen voor mijn hond, ook niet als het een nieuwe is, of hij nu van een fokker kwam of uit een asiel.
Al zou mijn dochter in nood met de hond naar een DA gaat, die heeft gewoon te helpen.

Laat je echt niks wijs maken !

smileydees

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-17 10:28

Probeer zoveel mogelijk op papier te zetten en ga daarmee naar een advocaat. Laat het daar lezen en beoordelen. Mijn scheiding heeft 2 jaar en 9 maanden geduurd omdat hij het er niet mee eens was, dan heb je echt een advocaat nodig.Hoe banketstaaf het ook lijkt, zet ook de dieren op papier. Mochten ze bij jou blijven kosten ook die geld.
Echt, ik geloofde het ook niet, maar je komt er sterker uit (ik hield ook nog van mijn man dus je gaat door een hel) en gaat dan langzaam maar zeker beseffen dat het beter is zo. Je kunt het!!!!!!!

JustMeKV

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-09-17 15:07

Jezus.... vind hem zieliger met de dag....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-17 15:10

Dat hij nog steeds denkt dat hij God zelf is, en dat jij hem maar terug moet krijgen. :+ Dat zal hem vies tegenvallen, als ie erachter komt dat dat niet zo is. Wat een ongelofelijke eikel zeg... hoe durft ie? Bijna lachwekkend, zo zielig dat ie is.

plutolover

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-17 15:16

Die man leeft in een waanwereld.. waarom zou jij je moeten bewijzen dat hij jou weer terug wilt.. volgens mij hoort andersom

Kortom Zometeen ben je blij dat je van hem af bent

Iets wat ik niet snap, waarom je iemand waarvan je ooit wel gehouden heb zoveel pijn moet doen.

Zeg dan gewoon de liefde is over tussen ons en ga dan normaal uit elkaar. Of dat al niet zwaar genoeg is voor diegene die nog wel van de ander houdt..

nontie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-17 15:22

Ik vind dat je nog heel veel zelfbeheersing hebt in deze situatie TS. Ik had allang een advocaat in de arm genomen en hij had allang een brief op de deurmat gehad.

Ik zou hem toch wel even duidelijk maken dat hij niet de enige is die hier de beslissingen maakt en jij er ook zeker net zo veel recht van inspraak in hebt. Die berichtjes kun je ineens aan onderdoor gaan, denk wel een beetje om jezelf TS en kom voor jezelf op. En heel veel sterkte komende tijd. :(:)

henny_w

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-17 15:23

KiVa, jeemiggg ... hij legt gewoon alle verantwoordelijkheid bij jou terwijl hij zelf geen enkele verantwoording heeft genomen. Sterker nog, onverantwoordelijk jullie huwelijk op de helling zet door simpel bij een ander in te trekken.

Enne .. een psycholoog voor jou? Volgens mij is hij degene die door een psycholoog 's flink de oortjes gewassen moet krijgen. Zoals het tot nu toe gaat geeft hij niet bepaald de indruk ook maar enige ruggegraat te hebben.

Ik wens je heel veel sterkte en wijsheid toe en bovenal, kies voor jezelf. Is echt niet egoïstisch in deze situatie.

Rocamor

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-17 15:29

Je zou bijna antwoorden dat je eerst met je "vriend" moet overleggen of je die dag uberhaupt wel kunt of dat je samen iets al had ingepland ;) Maar ja, waarom verlagen tot zijn niveau. Krijg je een met modder besmeurd gezicht van, zo dicht bij de grond.

Ik sta gewoon perplex. jemig