De dag zelf.. Jeetje.. Waar te beginnen.. Nja zoals jullie weten, ging om zes uur de wekker om te dauwtrappen met de paarden en wild te spotten.. Dit is zeker gelukt.. De herten horen burlen (helaas maar 1 gezien) en een aantal wilde zwijnen tegengekomen.. Prachtig om die te zien vanaf je paard.. (en nog mooier om de verwarde uitdrukking op t hoofd van je paard te zien als zij de zwijnen spotten Wiebe kon niet bepalen wat voor dier hij eigenlijk voor zich had )
Daarna terug op de kamer.. Ff nog een uurtje gelegen (slapen was er door de stress niet bij).. Douchen en aankleden.. Vriendlief begreep werkelijk niet waarom wij met zn allen supergestressed waren en zo netjes gekleed..
Daarna de foto's.. Dat ging prima.. Tot het aanzoek.. We hebben niet 1, maar 2 bloopers gehad..
Toen ik met m'n praatje moest beginnen (weken ingestudeerd) was ik mijn hele verhaal kwijt.. Dus hakkelend begon ik tegen mijn vriend over hoeveel ik van hem hield en hem nooit meer kwijt wilde (en nog wel meer wat ik in alle consternatie vergeten ben).. En met dat ik wilde knielen (fotografe druk aan t schieten) ging onze tinker voor ons staan.. Vriendin schoot naar voren om tink weer op zn plek te zetten..
Vriendlief voelde intussen al behoorlijk nattigheid.. Dus toen maar meteen op mijn knieën en gevraagd of hij met me wilde trouwen.. Zijn antwoord: "JA NATUURLIJK!!!"
Daarna het omdoen van de ringen.. Die van vriendlief was te groot, maar dat viel te verwachten omdat ik zijn maat natuurlijk niet wist.. Maar toen kwam ik.. Vriendlief wilde mijn ring omdoen.. Jammer joh.. Dikke ontstoken ringvinger vanwege een wondje van een dag eerder.. Dus we zijn nu een verloofd stel zonder ringen..
Maar we zijn ontzettend gelukkig!!
Wat een ervaring.. Wat een ponykamp!!
Het aanzoek..
Paisano
Geplaatst: 29-09-17 13:01
Ik zat net aan je te denken!
Prachtige foto is het! Wát een moment! Nogmaals van harte gefeliciteerd en bedankt dat we mee mogen genieten!
En wat een heerlijk verslag ook! Het zijn juist die spontante 'foute' momenten die de herinnering maken! (Denk daar maar aan als je per ongeluk in een bridezilla verandert straks! )