Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

lieveli schreef:Ik vind de overweging om te blijven en even ergens anders te wonen, zo gek nog niet. Maar inderdaad vooral voor jezelf, niet voor hem.
Als ik heel heel eerlijk ben: Had je iets anders verwacht dan huilen en smeken?
Sunrise_ schreef:Sorry TS, maar voor mij klinkt het alsof hij allerlei grotere dingen in zijn leven (en wat krokodillentranen) erbij trekt om zijn eigen geiligheid goed te praten. Spijt omdat hij betrapt is.

xRaisin schreef:Pfoe lastig TS!
Het is altijd makkelijk roepen van buitenaf dat je weg moet, maar jij kent hem en ook zijn goede kanten! Als ik het zo lees geloof ik ook dat hij in de knoop zit met zichzelf en dat dit geen act is. Maar wat kan jij daarmee? Helemaal niks!
Ik kan je als buitenstaander dan ook helemaal niet zeggen wat je moet doen nu. Het enige wat ik kan zeggen is, laat als bezinken, neem even afstand, denk er dan overna en volg je eigen gevoel!
Sunrise_ schreef:Sorry TS, maar voor mij klinkt het alsof hij allerlei grotere dingen in zijn leven (en wat krokodillentranen) erbij trekt om zijn eigen geiligheid goed te praten. Spijt omdat hij betrapt is.
MarcoBorsato schreef:Ik vind de overweging om te blijven en even ergens anders te wonen, zo gek nog niet. Maar inderdaad vooral voor jezelf, niet voor hem.
Als ik heel heel eerlijk ben: Had je iets anders verwacht dan huilen en smeken?
_Daniella schreef:lieveli schreef:Ik vind de overweging om te blijven en even ergens anders te wonen, zo gek nog niet. Maar inderdaad vooral voor jezelf, niet voor hem.
Mee eensik zou dit gaan proberen.
Nagini schreef:xRaisin schreef:Pfoe lastig TS!
Het is altijd makkelijk roepen van buitenaf dat je weg moet, maar jij kent hem en ook zijn goede kanten! Als ik het zo lees geloof ik ook dat hij in de knoop zit met zichzelf en dat dit geen act is. Maar wat kan jij daarmee? Helemaal niks!
Ik kan je als buitenstaander dan ook helemaal niet zeggen wat je moet doen nu. Het enige wat ik kan zeggen is, laat als bezinken, neem even afstand, denk er dan overna en volg je eigen gevoel!
Ja dat is het dus ook.
Weet je ik begrijp er ook geen hol van. Waarom DAT zijn reactie zou zijn.. Ik snap het niet en ben er nog steeds boos over.
Maar ergens denk ik joh, stel hij gaat nu heel actief in intensieve therapie.. het zou toch een heel ander persoon kunnen worden? En dan.. wat als dat wel werkt?
Even voor de duidelijkheid: hij heeft niet gesmeekt. Hij heeft gezegd dat het hem spijt dat hij mij heeft pijn gedaan. Het waren absoluut geen krokodillen tranen. Hij zegt ook ten volle verantwoordelijkheid te nemen en te begrijpen dat ik bij hem weg zou gaan en dat hij dat ook verdient.
Hij is een man van steen zeg maar.. en deze emotie zien is echt.. oprecht.
Mavelle schreef:Sterkte.. met wat je ook besluit. Ik ken jullie niet en jullie relatie niet, dus advies geven is lastig. Hou wel in je achterhoofd dat hij dit máánden geleden ook al geflikt heeft. Echt eenmalig en te wijten aan deze specifieke situatie is het dus niet. Zou je het kunnen verdragen als dit eens in de zoveel tijd of jaar(op een zwak moment) weer voorkomt?
Even je tijd nemen klinkt niet gek. En misschien kan je vriend even tijdelijk zelf uit huis gaan in plaats van jij. Aangezien hij degene is die het verpest heeft lijkt me dat nog niet zo'n gekke deal.