Mode 'blunders'

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Schemerdier

Re: Mode 'blunders'

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-17 09:02

Ook een bikini die lijkt op een bh? Dus met beugel enzo? Voor mij niets anders meer, eindelijk niet meer constant zitten kijken of je bikini nog goed zit! Maar ik doe natuurlijk niet aan wedstrijdzwemmen.

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-17 09:31

Ik draag ook geen bh's, dus zeker geen dingen met beugels, vullingen, enz. Gewoon zo strak mogelijk, 1-2 maten te klein badpak. Blijft altijd zitten. En staat goed.

Kimbers

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-17 09:35

Germie ik ben echt zo ontzettend benieuwd naar een foto van jou, was ik in het nageltopic ook al. Je lijkt me aardig excentriek :)

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-17 09:38

Kimbers schreef:
Germie ik ben echt zo ontzettend benieuwd naar een foto van jou, was ik in het nageltopic ook al. Je lijkt me aardig excentriek :)

Valt mee hoor. Ik draag gewoon met zwemmen badpakken. Eens zien of ik ergens een foto heb.

femo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-17 09:51

Ik vind vaak echt extreme modemensen echt voor banketstaaf lopen. ik vind dat zo lelijk! ik bedoel dan modeontwerpers (uitzonderingen daar gelaten), van die RTL 4 gestylde mensen, en mensen op de catwalk.. :j

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-17 09:58

Ik heb echt een enorme fobie voor leggings onder een rok/jurk, net als huidskleurige panty's. *bibber* :roll: :=

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-17 10:00

Oh... Weer de vraag: wat is er mis met huidskleurige panty's?

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-17 10:02

Het is altijd net de verkeerde kleur. :')

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-17 10:03

Ik vind het er uitzien alsof je zo een heftige huid gladmakende filter over je benen hebt. Kan het niet helemaal uitleggen, maar vind het echt enorm lelijk. Ze zijn altijd te mat, te licht, te donker of te glimmend. :roll:

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-17 10:08

Als je dat corset van bershka onder een wat strakker topje doet dan heb je ineens een heel ander zicht. Daar moet je ook voor zijn voor die stijl, maar die dingen zijn niet bedoelt voor over een oversized T shirt zeg maar.

Joliieeenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-17 10:14

Wat ik de grootste modeblunder vind:

Dat iedereen er hetzelfde bijloopt.. Ik weet nog toen ik op school zat, letterlijk ALLE meisjes hadden dan hetzelfde tshirtje van de H&M aan!

En zelfs nu met het op stap gaan, ze lopen er toch allemaal hetzelfde bij.. verschrikkelijk!

Ik verbied mezelf om naar de H&M en die commerciele winkels te gaan. Ik zoek net naar de winkels waar niemand komt. Als iedereen links gaat ga ik rechts :+

Ah en Crocs, ik haat crocs. Verder draagt iedereen lekker wat die wilt zolang het maar schoon is haha

_Evelien

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-17 10:17

Geweldig topic dit! Heb zelf nog niets, maar ik volg zeker. :D

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-17 10:27

Dit was ik 2 weken terug in water van 16 graden bij de Pont D'arc in de Ardech. Ik was de enige zwemmer, maar het moest gewoon even voor het grotduiken:
Afbeelding

Badpak van nog geen 8 euro uit China, de voering eruit geknipt.

Mijn mooie afritsbroek, met een fleecetrui. Helaas was het niet zulk mooi weer die dag.
Afbeelding

Hier zie je waarom ik voor felle kleuren onder water kies:
Afbeelding

Afbeelding

En mijn mooie droogpak:
Afbeelding

Ik heb eigenlijk zo geen foto's waar ik met felle kleding opsta. Ik heb nu wel een fel pink tshirt bij Ali besteld met daarop de tekst: installing Muscles. Gewoon te leuk om niet te bestellen :D
Maar ik sta wel bekend om felle kleuren. Hoewel ik ook wel eens gewoon bruin of zwart draag.
Afbeelding

Vakantieklofje (met spinnen):
Afbeelding

Ik draag verder helaas een bril. Maar dan wel eentje met kleine glazen, maar breed metalen montuur. Kunststof vind ik niets. Maar ik heb altijd leuke details aan de zijkant.
Laatst bijgewerkt door germie op 09-06-17 10:31, in het totaal 2 keer bewerkt

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-17 10:27

Joliieeenn schreef:

Dat iedereen er hetzelfde bijloopt.. Ik weet nog toen ik op school zat, letterlijk ALLE meisjes hadden dan hetzelfde tshirtje van de H&M aan!

En zelfs nu met het op stap gaan, ze lopen er toch allemaal hetzelfde bij.. verschrikkelijk!

Ik verbied mezelf om naar de H&M en die commerciele winkels te gaan. Ik zoek net naar de winkels waar niemand komt. Als iedereen links gaat ga ik rechts :+

Ah en Crocs, ik haat crocs. Verder draagt iedereen lekker wat die wilt zolang het maar schoon is haha

Vroeger wilde ik al niet 'standaard' zijn, maar heb daar per ongeluk toch een keer bijna aan meegedaan. Ik mocht van mijn moeder nieuwe kleding kopen en er was een NAF NAF-zaakje in de stad gekomen. Of ik het leuk vond om daar eens te gaan kijken? Ik zag een super gaaf, knalrood jasje en wilde die wel. Super duur, maar hij zat zo fijn. Moeders moest even slikken, maar vond hem ook leuk en kocht hem voor me. Verder durfde ik geen kleding meer te kiezen, omdat moeders op de centen moest letten. Kom ik de volgende dag trots op school met mijn nieuwe jas: lopen daar nog zo'n 20 tot 30 man in..... Ik voelde me zwaar klote en heb de jas toen omgedoopt als staljas. Op stal liep niemand ermee. Maar wat voelde ik me l*llig: vanwege het feit dat ik er dus bijna als een kuddedier bij liep, maar vooral omdat mijn moeder krom had gelegen voor een jas die uiteindelijk als staljas diende. Ze snapte het meteen en heeft toen weer zelf een jas voor me gemaakt. Eentje die niemand had! :D

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-17 10:31

Joliieeenn schreef:

Ja dat! Ik loop vaker door de miss etam, wat ik daar echt jammer vind ik het gebrek aan nieuwe dingen. Jaren terug heb ik daar eens wat leuke shirtjes en topjes gekocht, en precies diezelfde modellen liggen nu nog steeds in de winkel maar dan in een iets ander kleurtje. Ik ben al vaker aangesproken met 'hey heb jij ook dat shirt? Ik heb hem in die en die kleur!' Ik vind dat dus echt niet leuk meer om mee te lopen, ik draag het ook niet meer.

Deze
https://www.missetam.nl/top-roze/product/93270/

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-17 10:36

Vroeger was miss Etam leuk. Ik kwam er toen ook wel.

MarliesV

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-17 10:48

Laurora schreef:
Ik loop echt totaal niet met de mode mee, ik draag gewoon wat ik fijn vind en net zal me een worst wezen wat iemand anders daar van vind, dus op die manier ben ik misschien ook wel een beetje een modeflater...
Kleding die ik persoonlijk echt lelijk vind:
-Jumpsuits (of broekpakken) voor vrouwen, hélemaal hot geloof ik, maar ik vind het echt niet mooi :n
-Sandalen met sokken
-Van die halve capes (of soepjurken á la ma flodder) die sommige gezettere vrouwen dragen om hun vetrolletjes te verbergen, word er wat mij betreft niet heel veel beter op
-Hotpants (kom op, dat zijn meer uit de kluiten gewassen onderbroeken...)
-Birkenstocks (of hoe die dingen ook maar mogen heten)
-Croptops (ik hou niet van blote buiken, ongeacht of die plat of blubberig zijn)
-Leggings of van die slobber sportbroeken als gewone broek (mijn moeder noemt ze verslaafdenbroeken)
-van die overdreven grote accessoires (een riem zo breed als mijn bovenbeen, een ketting van 100 kilo of oorbellen die de oren tot de grond uitrekken)
-Clutches (ook nog steeds in? Van die pieperdepiepkleine handtasjes waar net niks in past)

Ik ben me er van bewust dat misschien niet al deze dingen als moderamp worden gezien door anderen, maar ik vind het in elk geval niet mooi en zou het ook nooit dragen.

Met jou kan ik praten! Exact mijn lijstje.

Je bent alleen vergeten:
- witte sokken
- stringetje boven je broek (of überhaupt zichtbaar ondergoed)
- kettingen met je eigen naam er op (vooral fout goud zeg maar)
- neusring door je tussenschotje (zo'n koeienpiercing)

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-17 10:49

Clutches is nu iets wat ik een apart iets vind. Niet omdat het een blunder zou zijn maar omdat ik het nut niet begrijp. Dan ben je toch nog alles gewoon aan het vasthouden? :?
Maar ik ben meer van het praktische geloof ik. _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-17 10:53

Ik vind deze broeken ook zo erg :')

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-17 10:54

Ayasha schreef:
Clutches is nu iets wat ik een apart iets vind. Niet omdat het een blunder zou zijn maar omdat ik het nut niet begrijp. Dan ben je toch nog alles gewoon aan het vasthouden? :?

Ja dat is bedoeld om te zorgen dat alles wat je vasthoudt in iets zit wat bij je outfit past (dus niet dat je met een lelijke telefoon loopt), maar je alsnog geen tas hoeft.

bruintje123

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-17 10:55

Zijn die echt in dan?
Ik zag dat die jongen van Hollands got talent hem aan had, maar goed dat is ook wel een aparte jongen en vond het daarom wel bij hem passen.
Maar lopen er dan meer vrij van rond in Nederland :P

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-17 11:04

Resistance schreef:
Ayasha schreef:

Ja dat is bedoeld om te zorgen dat alles wat je vasthoudt in iets zit wat bij je outfit past (dus niet dat je met een lelijke telefoon loopt), maar je alsnog geen tas hoeft.

aha... Ja daar ben ik dus veel te praktisch voor. Ik heb sowieso graag mijn handen vrij. Dus een clutch is iets waar je me niet snel mee zal zien lopen. Simpelweg omdat het me onhandig lijkt. Ik kan ze wel mooi vinden soms, maar ik zou die dingen constant kwijt zijn vrees ik. (of laten vallen, wat ook niet bijzonder elegant is. :') )

Elmira30

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-17 11:05

Deze
https://www.missetam.nl/top-roze/product/93270/[/quote]

Oh ik zweer juist bij die tops, ze zitten lekker, je kan ze overal mee combineren en ze kleden af. Sterker nog, ik heb er vanochtend weer 1 besteld, ze zijn in de aanbieding :')

Verder vind ik Croqs echt verschrikkelijk, zo niet vrouwelijk. Witte leggings stoor ik mij alleen aan als het als broek gedragen wordt. Als het onder een rokje gedragen wordt en met leuke kleding en schoenen (geen croqs!!) erbij, stoor ik me er niet aan. Ieder zijn smaak.
Heuptasjes.... niet mooi.

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-17 11:06

Clutch vind ik ook super onhandig. Ik wil idd ook altijd een tas die ik om mn schouders heb ofzo, helemaal niet handig als je constant met zo'n ding in je handen loopt

Kinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-17 11:51

die harembroeken zijn bij Bodyjam nog steeds populair, maar die zijn wel anders dan het plaatje hierboven, veel mooier in model en mooie stof. Zitten echt superfijn om in te dansen :) (inmiddels is de legging helemaal in)

Afbeelding