Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Kinke schreef:Het zit hem vooral in de zool, of iets chique is of niet. En Teva's stralen toch echt een 'ik ben lid van de ANWB, draag een afritsbroek en ga op wandelvakantie' look uit
Kinke schreef:Het zit hem vooral in de zool, of iets chique is of niet. En Teva's stralen toch echt een 'ik ben lid van de ANWB, draag een afritsbroek en ga op wandelvakantie' look uit
germie schreef:Supervixen schreef:Nee die teva's zou ik nooit van mijn leven onder een jurkje of rok naar mijn werk aan doen. De teva's met leer en een kurken voetbed, dat kan nog wel. Zoiets bedoel ik:
http://www.schoenentorfs.nl/teva-ysidro ... GwodlwYJwA
Daar kan ik dus niet op lopen. Die hebben een hak en alles wat meer dan 1 cm verhoging heeft kan ik gewoon niet op lopen. Nog nooit gekund ook.
Als ik op een hak moet lopen krijg ik een hielspoor. Dus dat gaat gewoon niet. Dan gaat gezondheid en comfort voor.
Maar g oed, meningen verschillen. Ik b en een teva fan of van alles wat bedoelt is om veel op te wandelen en tegen alles met een hak omdat ik er gewoon totaal niet op kan lopen. Als een vrouw bedoelt was om met een hak te lopen was ze er wel mee geboren zeg ik altijd.
En dit is maar goed ook, zo is er voor alle schoenen een markt. Anders hadden we aan 1 model genoeg.
Saaie wereld dan als iedereen op teva zou lopen of op die hakschoenen.
Emmaa_ schreef:Ik wil eigenlijk de Birkenstocks Arizona bestellen, die lijken me echt nog wel lekker zitten en vind ze nog enigszins modieus voor sandalen. Maar die krengen zijn dus gewoon 65 euro?
Een beetje downgraden ofzo.