Succes met je gesprek!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MorganeR schreef:Het is bij een uitzendbureau dat mensen zoekt om bij een dierentuin (in de catering/ticketverkoop enzo) aan de slag te gaan. Dacht hiermee nogal sportief en flexibel uit te zien.
MorganeR schreef:Tja die veters had ik er zelf ook liever niet bij gehad haha.
Voor een jasje is het hier nu echt te warm. Kan eventueel wel mijn blauwe plateau sneakers pakken in plaats van deze.
[ [url=m/j3zyKV.jpg]Afbeelding[/url] ]
Sure_lee schreef:Ik ben wel benieuwd naar wat voor bedrijf je gaat en en voor functie. Ik zou zo'n outfit alleen geschikt vinden voor bijvoorbeeld een snackbar ofzo.
Nette schoenen en een bloesje vind ik het minimale wat je zou kunnen doen vind ik.
MorganeR schreef:Het is bij een uitzendbureau dat mensen zoekt om bij een dierentuin (in de catering/ticketverkoop enzo) aan de slag te gaan. Dacht hiermee nogal sportief en flexibel uit te zien.
Jorinda schreef:NadjaNadja schreef:Yoké in Groningen! Ze hebben echt heel veel leuke kleren en zijn absoluut niet duur. Wat ik tot nu toe van ze gekocht heb is kwalitatief gewoon in verhouding met de prijs.
Hebben ze daar ook wat grotere maten (44-46) of stoppen ook zij bij maat 42?
Lau schreef:MorganeR schreef:Het is bij een uitzendbureau dat mensen zoekt om bij een dierentuin (in de catering/ticketverkoop enzo) aan de slag te gaan. Dacht hiermee nogal sportief en flexibel uit te zien.
Ik denk dat het dan een stijl verschilletje is, ik had echt voor een ander shirt gekozen. Zeker vanwege je nogal aanwezige veters.
Ik heb even in mijn outfitposts op ig gespit en ik had dan zoiets gedaan:
[ [url=m/OrJjOS.png]Afbeelding[/url] ]
Sportief maar toch hip en flexibel. Je hebt echt een geweldig figuur, en ik zou daar echt meer uithalen qua kleding. Gewoon een leuk jasje met een basis shirtje jeans en sneakers is al heel anders.