Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
miss_lizje schreef:Dat vind ik wel echt een ander verhaal."goedkeuring " of niet. Hier hebben we ook een beetje de losse regel dat er niet met exen gedate wordt. Niet omdat het niet zou mogen, maar omdat er bijzondere nare situaties van kunnen ontstaan.
Een vriendin van mij maakte het uit met haar vriend omdat hij vreemd was gegaan. Na nog geen half jaar gaat een ander meisje van de vriendinnen club met die gozer op date en ze hadden het toch "zo gezellig". De ex-vriendin in kwestie had alleen de boodschap gegeven dat ze haar ex niet welkom was op verjaardagsfeestjes etc. bij haar thuis.
Werd het nieuwe stelletje piss-link op want ze kwamen samen of niet. Totaal niet rekening houden met de gevoelens van dus de ex-vriendin en heeft ons hele vriendinnenclubje de rug toe gekeerd. Die vriendschap was dus snel kapot en nog geen jaar later kwam ze met hangende pootjes sorry zeggen want hij had het zelfde trucje met vreemdgaan bij haar ook geflikt.
De meeste vriendschappen zijn mij meer waard dan de eventuele vriendjes die uit de exenlijst.

Kinke schreef:Palmera schreef:Laat ik de vraag eens anders stellen:
"Waarom gunnen jullie je vriendin en je ex geen goede tijd samen?"
Inderdaad. Waarom toch al dat drama gedoe? Ik krijg vooral een beeld van allerlei theatrale toestanden en veel gezeik en gedoe, alleen maar om het gezeik.
Kinke schreef:Palmera schreef:Laat ik de vraag eens anders stellen:
"Waarom gunnen jullie je vriendin en je ex geen goede tijd samen?"
Inderdaad. Waarom toch al dat drama gedoe? Ik krijg vooral een beeld van allerlei theatrale toestanden en veel gezeik en gedoe, alleen maar om het gezeik.
spatter schreef:Wat ik me nu afvraag?
Is die "vriendin" nu ook zo lelijk uitgevallen tegen haar ex?
Je relatie is al een jaar uit, je hebt al weer gedate met andere jongens, zelfs uit de vriendengroep van je ex.
Je hebt dus zelf al weer staan bekken(wat een woord, zoenen dus) met jongens terwijl je ex daar ook is!
Dan ga je stappen met je vriendin, je hebt zelf ook leuk gezelschap gevonden en je vriendin loopt tegen je ex op en raakt verliefd.
Maar nee, dat mag dan ineens niet![]()
Een hartsvriendin is volgens mij iemand die jou het allerbeste wenst, die er voor je is en blij is als je gelukkig bent.
Als ze dan flipt omdat je verliefd wordt op een oude ex, dan is het geen hartsvriendin en heb je er ook niks aan verloren als je die kwijt bent.
Goof helemaal met je eens hoor!
Als je er niet tegen kan dat een ex naar een jaar weer een nieuwe liefde vindt, heb je een steekje los en moet je nodig eens wat gaan verwerken en aan jezelf gaan werken.

marjo1996 schreef:spatter schreef:Wat ik me nu afvraag?
Is die "vriendin" nu ook zo lelijk uitgevallen tegen haar ex?
Je relatie is al een jaar uit, je hebt al weer gedate met andere jongens, zelfs uit de vriendengroep van je ex.
Je hebt dus zelf al weer staan bekken(wat een woord, zoenen dus) met jongens terwijl je ex daar ook is!
Dan ga je stappen met je vriendin, je hebt zelf ook leuk gezelschap gevonden en je vriendin loopt tegen je ex op en raakt verliefd.
Maar nee, dat mag dan ineens niet![]()
Een hartsvriendin is volgens mij iemand die jou het allerbeste wenst, die er voor je is en blij is als je gelukkig bent.
Als ze dan flipt omdat je verliefd wordt op een oude ex, dan is het geen hartsvriendin en heb je er ook niks aan verloren als je die kwijt bent.
Goof helemaal met je eens hoor!
Als je er niet tegen kan dat een ex naar een jaar weer een nieuwe liefde vindt, heb je een steekje los en moet je nodig eens wat gaan verwerken en aan jezelf gaan werken.
Ze heeft B alle erge ziektes toegewenst die ze maar kon bedenken geloof ik en sindsdien hebben zij ook geen contact gehad.
Ze is zelf inderdaad ook een aantal beste maatjes van B afgegaan in de club voor zijn neus en waar ik ook bij was
Thenexttry schreef:Tja als je echt verliefd bent op elkaar heeft niemand daar invloed op.
Misschien was de reactie van je vriendin een beetje te op dat moment, maar kan mij ergens wel voorstellen dat het voor haar ook even een domper was.
en eigenlijk moet ik nog wel lachen om het verplaatsen van de fiets ook![]()
Wat ik mij afvraag is dat jij zegt dat er al langer spanningen hingen? Was dat ook terwijl jij in jou relatie zat ?
Verder denk ik dat als het zo was en het was al een jaar uit, dat jij al eerder misschien had kunnen aangeven dat je een bepaalde aantrekkingskracht had naar haar ex. Ik denk dat de reactie dan heel anders had kunnen zijn.
Celiien schreef:Het is in mijn ogen gewoon keihard verraad.. had er in ieder geval over gepraat, uitgelegd dat je elkaar wel vaker zag met t uitgaan, en dat hij wel leuk was.. niet out of the blue met hem gaan staan bekken..
Dan stort je wereld wel in lijkt me. upendo schreef:marjo1996 schreef:
Ze heeft B alle erge ziektes toegewenst die ze maar kon bedenken geloof ik en sindsdien hebben zij ook geen contact gehad.
Ze is zelf inderdaad ook een aantal beste maatjes van B afgegaan in de club voor zijn neus en waar ik ook bij was
Precies dit is de reden dat ik denk dat er twee kanten aan het verhaal zitten.
Als het netjes was gegaan en als je het gesprek met haar was aangegaan had je haar ook niet zwart hoeven maken om jezelf goed te praten.
net als dat ik eerlijk zeg hoe de situatie is verlopen en dat mijn actie niet netjes is geweest shilady schreef:Sorry maar ik vind het gewoon super respectloos
Waar is de girlcode? Zou echt nooit een ex vriend van een vriendin daten
(alhoewel ik van mening ben dat haar kinderachtige actie(s) het slot op de deur hebben gedraaid
)