Moderators: Mjetterd, xingridx, Ladybird, ynskek, Essie73, Polly, Firelight, Muiz, NadjaNadja
ruitje schreef:Heule sterke nog wel? Leg uit, kijken of je goed zitIk zou als een van de weinige niet met Ailill willen daten denk ik.
Ik schat in dat hij een heule sterke persoonlijkheid is en dat we elkaar de hersens in slaan binnen een minuut of 10
Ik had een tijd een telefoon die Tinder niet trok, voelde wel 'rustig' even. Soms is het zoveel gedoe
ruitje schreef:Ik zou als een van de weinige niet met Ailill willen daten denk ik.
Ik schat in dat hij een heule sterke persoonlijkheid is en dat we elkaar de hersens in slaan binnen een minuut of 10
Ik had een tijd een telefoon die Tinder niet trok, voelde wel 'rustig' even. Soms is het zoveel gedoe
Geryon schreef:ruitje schreef:Ik zou als een van de weinige niet met Ailill willen daten denk ik.
Ach, een relatie met een beetje spanning