Mijn ex en ik blowde allebei. Na de 1e 2 weken werd mijn vriend werkloos wegens hele rare redenen, maar ik moet eerlijk zijn dat het mij toen een worst had kunnen schelen, hij zou toch zo weer aan werk komen.. sollicitatie leugen na de andere leugen kwamen langs, sinds die dag heeft hij geen baan meer gehad. 2,5 jaar lang heb ik verschillende banen gehad, en iedere euro aan die knul mogen besteden. Deed ik dit niet dan was ik nog lang niet jarig. Hij eiste na het weekend een paar joints om zich maandag te kunnen vermaken, want jaja hij was ook gestopt met zijn opleiding omdat de docenten 'k*t' waren.
Maargoed het gaat nu niet zozeer om mijn verleden maar over wat een ..... jou vriend eigenlijk is.. Het feit dat jij dit al zo lang toelaat zegt mij al dat jij veelte goed bent voor deze knul. Het is verschrikkelijk lastig al zo lang in een twijfel te zitten of je dit überhaupt wel wil, maar hoe langer de twijfel duurt hoe duidelijker het eigenlijk wordt dat jij het diep van binnen niet wilt.
Met de wil die jij hebt en het doorzetting vermogen om wel een leven op te bouwen had je al zo ver kunnen komen
Ik zou zeggen, neem de beslissing ookal sta je er niet 100% achter want er staat je een hoop plezier op te wachten na al die jaren! Je mag altijd een pbtje sturen als je wilt praten
(ms van voor jouw tijd?
)