Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
het was een paar weken radio stilte en toen wilde ze ineens bij ons op bezoek komen. Ze zijn geweest en heb gezegd dat ze me diep hebben gekwetst en dat ze die dingen beter niet tegen mij kunnen zeggen. Hij was zich van geen kwaad bewust.... in huis van hen staan ook foto’s van haar (alleen van haar met mijn vriend, geen van de vriendinnen van zijn broers of mij met hem). Misschien een iets andere versie haha maar ook niet het aller gezelligst dus. Ik laat het echt maar gewoon gaan. We gaan er nog wel heen maar dit in combinatie met andere voorgevallen momenten hou ik me rustig en op de achtergrond. Ze zijn niet jaloers op mij of bang on hun zoon kwijt te raken. Ze hadden hem alleen liever met iemand anders gezien.
lieveli schreef:Mijn schoonouders zijn ook erg gehecht aan zijn ex. Dat ze vreemd ging en hem heeft beschuldigd van verkrachting vergeten ze voor het gemak.
Lau schreef:wat een mens! Die van mijn gaat mijn vriend ook lekker opnaaien dat ik niet goed genoeg ben. En als we ruzie hebben is het nooit zijn schuld dat kan gewoon niet.

xJennifx schreef:Wat een verhalen hier zeg![]()
Ik moet 15 euro per dag betalen voor elke dag die ik daar doorbeeng (lange afstands relatie). Maar haar eigen kinderen moeten dat ook..
?xJennifx schreef:Wat een verhalen hier zeg![]()
Ik moet 15 euro per dag betalen voor elke dag die ik daar doorbeeng (lange afstands relatie). Maar haar eigen kinderen moeten dat ook..