Ik ben het soms ook vergeten maar post het dan vaak de dag erna alsnog want ik heb de foto dan wel al gemaakt maar vergeet ik dan op Instagram te zetten.
Maar verder hou ik het nog goed vol. Vind het ook echt leuk!
Soms even vergeten, maar voorderest loopt t top! Ik heb er ook echt plezier in, wat zal het leuk zijn om aan het eind van het jaar alles terug te kijken
Soms he... dan wil ik een foto extra plaatsen op een dag, maar dan komen er iets te veel selfies dus moet ik mij gaan inhouden muh Maar wel leuk, vriendlief herinnert mij er elke dag aan dat ik een foto moet plaatsen
Ik doe nog steeds mee! Het word wel steeds lastiger maar dat geeft niet. Ik was laatst ook helemaal verkeerd aan het tellen omdat ik 1 vergeten was en het niet door had. Maar ben weer bij.
Stilte hier idd! Ook ik ben nog fanatiek aan t posten. Merk wel dat het zo normaal wordt dat ik de dag erna niet meer kan herinneren of ik nou gepost had of niet
Ben net terug van vakantie, door beperkt wifi helaas geen foto's kunnen plaatsen. Loop helaas dus veel dagen achter, even kijken of ik vanaf morgen wat dagen kan inhalen door meerder fotos per dag te plaatsen