Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Chantalla schreef:Iemand hier nog tips voor mooie, zwarte pumps met lage hak waar je een hele avond op kan staan/lopen? Op hakken van 10cm ga ik een avond gala helaas niet volhouden, maar lagere hakken vind ik vaak minder mooi
maar dat valt dus reuze mee
Jildau schreef:Ook mee eens! Sneakers onder een jurkje vind ik echt niet mooi. Ik draag ook geen hakken en houd van comfi maar heb daarom nette zwarte enkellaarsjes voor onder jurkjes.

Alexandra__ schreef:@joolien ik denk het wel dat het suède is maar heb er eerlijk gezegd niet zo heel veel verstand van
@picasso dankjewel!
In de zomer draag ik nog wel eens een jurkje met puma creepers eronder.
m/VkLAto.png
m/AxYr2j.jpg
Even in linkje ivm offtopic
Vind t zelf zo nog wel kunnen
Scamander schreef:Ik doe ook gewoon gympen aan onder mijn kerstjurkje. Niet het meest chaarmant maar wel lekker comfortabel. Van goedkope schoenen gaan mijn voeten pijn doen en ik ga geen dure schoenen kopen van goede kwaliteit als ik ze maar 1x in het jaar draag.
Joaltijd schreef:Scamander schreef:Ik doe ook gewoon gympen aan onder mijn kerstjurkje. Niet het meest chaarmant maar wel lekker comfortabel. Van goedkope schoenen gaan mijn voeten pijn doen en ik ga geen dure schoenen kopen van goede kwaliteit als ik ze maar 1x in het jaar draag.
Is het voor een gala?
Bij ons stond de helft van de dames oo het einde te dansen op de panty/blote voeten
Picasso schreef:Sneakers onder een zomerjurkje vind ik prima kunnen, echter als je op chique gaat, zoals met kerst bijvoorbeeld dan vind ik een mooie hak een must. Maar goed; dat is mijn persoonlijke smaak.
Ik heb prachtige pumps voor mijn jurkje gezien maar dan ga ik het nieuwe jaar met een gipsvoet in. 

lieveli schreef:Oh ik doe ook rustig mijn vans onder een jurkje hoor, vind ik gaaf staan. Niet met kerst, maar we hebben wel ook wel eens kerst gevierd op een groot technofeest. Sta ik dan te raven in mijn dure glitterjurk op afgetrapte gympjes. Heyoooo.
Ik heb hele gave hakken van River Island, enkellaarsjes met een plateauzool en hoge hak. Niet zo elegant als mijn vriend graag had gewild maar ik wil wel kunnen lopen zonder op een stervende zwaan te lijken.Alexandra__ schreef:@joolien ik denk het wel dat het suède is maar heb er eerlijk gezegd niet zo heel veel verstand van
@picasso dankjewel!
In de zomer draag ik nog wel eens een jurkje met puma creepers eronder.
m/VkLAto.png
m/AxYr2j.jpg
Even in linkje ivm offtopic
Vind t zelf zo nog wel kunnen
Nee het is geen suède, het is een synthetisch spulletje. Maakt ze niet minder gaaf, ik wil zelf ook zoiets maar dan met een ronde neus en een hogere hak. Maar ik heb maar 100 euro aan schoenenbudget dus echt leer zit er voor mij ook niet in.
). Ik vind als je op chique gaat; dan ook all the way en niet met een grote grove schoen of een sneaker eronder. Zomerjurkjes is wat anders imo, daar past een leuk sneakertje prima bij. Maar goed: kwestie van smaak. HorseTimeXL schreef:Net gelezen dat vandaag m'n jurkje word bezorgd. Ben heel benieuwd hoe met me staat. Dat is altijd afwachtenik hoop vooral dat die niet te kort is
[ [url=m/6muKdF.jpg]Afbeelding[/url] ]
magda_90 schreef:Picasso schreef:Sneakers onder een zomerjurkje vind ik prima kunnen, echter als je op chique gaat, zoals met kerst bijvoorbeeld dan vind ik een mooie hak een must. Maar goed; dat is mijn persoonlijke smaak.
Ik benijd iedereen die daarop kan lopen he.Ik heb prachtige pumps voor mijn jurkje gezien maar dan ga ik het nieuwe jaar met een gipsvoet in.
Ballerinas verlies ik halverwege. Van de week maar naar de winkel.
Welke omslagdoek zouden jullie kiezen? Is als vervanging van een vestje en ik ben ernstig verslaafd aan sjaals, dus géén sjaal is een no-go.
[ [url=m/ephqwu.jpg]Afbeelding[/url] ]