Wat doe jij aan met kerst?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Jildau

Re: Wat doe jij aan met kerst?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-16 16:00

Ook mee eens! Sneakers onder een jurkje vind ik echt niet mooi. Ik draag ook geen hakken en houd van comfi maar heb daarom nette zwarte enkellaarsjes voor onder jurkjes.

Macs

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-16 16:30

Chantalla schreef:
Iemand hier nog tips voor mooie, zwarte pumps met lage hak waar je een hele avond op kan staan/lopen? Op hakken van 10cm ga ik een avond gala helaas niet volhouden, maar lagere hakken vind ik vaak minder mooi

Een plateau is super stevig en daardoor lijken ze hoog maar het loopt super makkelijk!
Mensen kijken bij mij ook altijd van :wow: maar dat valt dus reuze mee :')

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-16 16:32

Jildau schreef:
Ook mee eens! Sneakers onder een jurkje vind ik echt niet mooi. Ik draag ook geen hakken en houd van comfi maar heb daarom nette zwarte enkellaarsjes voor onder jurkjes.

Ligt er aan. Op vakantie had ik er weleens allstars onder, maar dan is het een zomerjurkje.
Met kerst heb ik enkellaarsjes met een klein hakje, staat toch iets netter vind ik.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-16 16:34

Sneakers onder een zomerjurkje vind ik prima kunnen, echter als je op chique gaat, zoals met kerst bijvoorbeeld dan vind ik een mooie hak een must. Maar goed; dat is mijn persoonlijke smaak.

Alexandra__

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-16 17:28

@joolien ik denk het wel dat het suède is maar heb er eerlijk gezegd niet zo heel veel verstand van :')

@picasso dankjewel!

In de zomer draag ik nog wel eens een jurkje met puma creepers eronder.
m/VkLAto.png
m/AxYr2j.jpg
Even in linkje ivm offtopic
Vind t zelf zo nog wel kunnen :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-16 19:30

Maar waarom dan geen ballerina? Of iets anders soortgelijks van plat schoentje? Kan prima onder een zomerjurkje maar kan je dus ook aan als het wat netter moet en je wil geen hakken.

enamorada

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-16 19:45

Ballerina's vind ik persoonlijk verschrikkelijk en ze lopen niet lekker :o
Gympen onder een jurkje kan best vind ik, zolang het maar een beetje matcht en het geen té sportief model is.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-16 00:22

Oh ik doe ook rustig mijn vans onder een jurkje hoor, vind ik gaaf staan. Niet met kerst, maar we hebben wel ook wel eens kerst gevierd op een groot technofeest. Sta ik dan te raven in mijn dure glitterjurk op afgetrapte gympjes. Heyoooo.

Ik heb hele gave hakken van River Island, enkellaarsjes met een plateauzool en hoge hak. Niet zo elegant als mijn vriend graag had gewild maar ik wil wel kunnen lopen zonder op een stervende zwaan te lijken.

Alexandra__ schreef:
@joolien ik denk het wel dat het suède is maar heb er eerlijk gezegd niet zo heel veel verstand van :')

@picasso dankjewel!

m/VkLAto.png
m/AxYr2j.jpg

Nee het is geen suède, het is een synthetisch spulletje. Maakt ze niet minder gaaf, ik wil zelf ook zoiets maar dan met een ronde neus en een hogere hak. Maar ik heb maar 100 euro aan schoenenbudget dus echt leer zit er voor mij ook niet in.

Scamander

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-16 00:26

Ik doe ook gewoon gympen aan onder mijn kerstjurkje. Niet het meest chaarmant maar wel lekker comfortabel. Van goedkope schoenen gaan mijn voeten pijn doen en ik ga geen dure schoenen kopen van goede kwaliteit als ik ze maar 1x in het jaar draag.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-16 00:29

Scamander schreef:
Ik doe ook gewoon gympen aan onder mijn kerstjurkje. Niet het meest chaarmant maar wel lekker comfortabel. Van goedkope schoenen gaan mijn voeten pijn doen en ik ga geen dure schoenen kopen van goede kwaliteit als ik ze maar 1x in het jaar draag.

Is het voor een gala?
Bij ons stond de helft van de dames oo het einde te dansen op de panty/blote voeten ;)

Scamander

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-16 00:31

Nee, gewoon kerstdiner met de hele familie maar is wel een beetje chique. Naar het kerstgala van school ga ik niet.
Maar ben sowieso nooit van de jurkjes, kerst is een grote uitzondering. En als het mijn kostuum is bij voorstellingen waar ik in speel of figureer.
Laatst bijgewerkt door Scamander op 07-12-16 00:31, in het totaal 1 keer bewerkt

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-16 00:31

Joaltijd schreef:
Scamander schreef:

Is het voor een gala?
Bij ons stond de helft van de dames oo het einde te dansen op de panty/blote voeten ;)

Jaa ik had gala van de brugklassers. HILARISCH. Allemaal op van die hoge palen binnenkomen maar halverwege de avond stonden alle palen aan de kant van de kantine. :=

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-16 08:14

Picasso schreef:
Sneakers onder een zomerjurkje vind ik prima kunnen, echter als je op chique gaat, zoals met kerst bijvoorbeeld dan vind ik een mooie hak een must. Maar goed; dat is mijn persoonlijke smaak.

Ik benijd iedereen die daarop kan lopen he. -O- Ik heb prachtige pumps voor mijn jurkje gezien maar dan ga ik het nieuwe jaar met een gipsvoet in. :')
Ballerinas verlies ik halverwege. Van de week maar naar de winkel.

Welke omslagdoek zouden jullie kiezen? Is als vervanging van een vestje en ik ben ernstig verslaafd aan sjaals, dus géén sjaal is een no-go. :Y)

Afbeelding

Alexandra__

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-16 09:02

lieveli schreef:
Oh ik doe ook rustig mijn vans onder een jurkje hoor, vind ik gaaf staan. Niet met kerst, maar we hebben wel ook wel eens kerst gevierd op een groot technofeest. Sta ik dan te raven in mijn dure glitterjurk op afgetrapte gympjes. Heyoooo.

Ik heb hele gave hakken van River Island, enkellaarsjes met een plateauzool en hoge hak. Niet zo elegant als mijn vriend graag had gewild maar ik wil wel kunnen lopen zonder op een stervende zwaan te lijken.

Alexandra__ schreef:

@picasso dankjewel!

m/VkLAto.png
m/AxYr2j.jpg

Nee het is geen suède, het is een synthetisch spulletje. Maakt ze niet minder gaaf, ik wil zelf ook zoiets maar dan met een ronde neus en een hogere hak. Maar ik heb maar 100 euro aan schoenenbudget dus echt leer zit er voor mij ook niet in.

Zie het op de site indd. Ze zitten iig wel heel fijn!
Hoge hak zou ik bijna nooit aan doen vandaar heb ik een platte genomen. De neus is wel rond trouwens :)

HorseTimeXL

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-16 09:05

Net gelezen dat vandaag m'n jurkje word bezorgd. Ben heel benieuwd hoe met me staat. Dat is altijd afwachten :') ik hoop vooral dat die niet te kort is
Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-16 09:10

Sjaal 1 vind ik echt heel mooi Magda!

En lopen op hakken (ehm ik heb een zenuwaandoening waardoor mijn onderstel niet altijd even makkelijk te sturen is, maar ik draag toch die hak (eigenwijs als ik ben) en soms gaat dat goed, soms niet :+ ). Ik vind als je op chique gaat; dan ook all the way en niet met een grote grove schoen of een sneaker eronder. Zomerjurkjes is wat anders imo, daar past een leuk sneakertje prima bij. Maar goed: kwestie van smaak.

xSannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-16 09:34

HorseTimeXL schreef:
Net gelezen dat vandaag m'n jurkje word bezorgd. Ben heel benieuwd hoe met me staat. Dat is altijd afwachten :') ik hoop vooral dat die niet te kort is
[ [url=m/6muKdF.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik ben heel benieuwd! Vind hem heel tof! Alleen veel te overdressed voor bij ons bij de familie :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-16 09:45

magda_90 schreef:
Picasso schreef:

Ik benijd iedereen die daarop kan lopen he. -O- Ik heb prachtige pumps voor mijn jurkje gezien maar dan ga ik het nieuwe jaar met een gipsvoet in. :')
Ballerinas verlies ik halverwege. Van de week maar naar de winkel.

Welke omslagdoek zouden jullie kiezen? Is als vervanging van een vestje en ik ben ernstig verslaafd aan sjaals, dus géén sjaal is een no-go. :Y)

[ [url=m/ephqwu.jpg]Afbeelding[/url] ]

Waar is dat jurkje van rechtsonder? :oo

Het hangt er natuurlijk vanaf waarbij je hem draagt, maar ik vind die eerste sjaal het mooist. :j

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-16 09:50

eerder hier genoemd, topvintage ;)

EDIT: staat ook groot in het plaatje *D

CecileDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-16 10:15

Toen ik nog geen steunzolen in mijn schoenen had liggen liep ik ook heel graag op hakken, maar nu word ik echt afgestraft als ik dat twee dagen achter elkaar doe. Dus misschien dat ik een van de kerstdagen wel hakken aan trek, maar anders kies ik toch voor mn veterschoenen/nette sneakers. Zó netjes ziet de rest van mijn familie er meestal ook niet uit, gewoon gekleed maar niet chique. Zouden we naar een sterrenrestaurant gaan had ik natúúrlijk wel mn hakjes uit de kast getrokken :)

_Mellanie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-16 10:17

Nu ben ik niet zo goed met kleuren.

Afbeelding
Ik heb deze schoenen helemaal verliefd op <3

En nu heb ik een leuk jurkje gevonden

Afbeelding
Zou dit willen qua kleuren? het jurkje is er eventueel ook nog in zwart of grijs met goud

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-16 10:20

Magda, de 2 bovensten vind ik mooi!

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-16 10:21

WAAROM heb ik net bedacht om bruin te gaan weren in mijn kledingkast omdat ik het nooit aantrek. Wat een megaleuke schoenen!

_Mellanie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-16 10:22

secricible schreef:
WAAROM heb ik net bedacht om bruin te gaan weren in mijn kledingkast omdat ik het nooit aantrek. Wat een megaleuke schoenen!

en ze zijn nu in de aanbieding, en lopen mega fijn <3

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-16 10:23

Heb net 2 paar nieuwe schoenen gekocht dus moet streng zijn O:)