Kleine geheimpjes

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-16 14:42

KittyDylan schreef:
Jeika schreef:
-ik verzamel altijd potloodjes van de ikea :P bij elke potloodhouder pak ik er een paar..

Yaass *\o/* _/-\o_

Maar gebruiken jullie ze ook echt?
Laatst bijgewerkt door Es_ther op 21-10-16 14:43, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-16 14:42

KittyDylan schreef:
Jeika schreef:
-ik verzamel altijd potloodjes van de ikea :P bij elke potloodhouder pak ik er een paar..

Yaass *\o/* _/-\o_

Mijn geheim is dat ik echt totaal niet snap waarom mensen dat doen. Ik vind die dingen echt onwijs bout schrijven en ik vind het zo raar om er meerdere te pakken als ik ze verder nooit gebruik? Ik hoor het ook altijd van vriendinnen, die ze dan vervolgens gewoon weggooien bij een opruimronde door hun kamer. Is het dan een soort sociale kleptomanie ofzo, om die dingen allemaal mee te nemen?

Jeika

Re: Kleine geheimpjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-16 14:47

ik heb echt geen idee :') ik zie ze liggen en ik pak ze zonder na te denken :P

Fish_n_Chips

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-16 14:49

Jeika schreef:
-vroeger wou ik een vriendinnetje leren paardrijden.. ik was het paard. zo hoopte ik dat ze "goed genoeg" werd om met mij op kamp te gaan
-

Geniáál!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-16 14:52

Emmaa_ schreef:
Jeika schreef:

Mijn geheim is dat ik echt totaal niet snap waarom mensen dat doen. Ik vind die dingen echt onwijs bout schrijven en ik vind het zo raar om er meerdere te pakken als ik ze verder nooit gebruik? Ik hoor het ook altijd van vriendinnen, die ze dan vervolgens gewoon weggooien bij een opruimronde door hun kamer. Is het dan een soort sociale kleptomanie ofzo, om die dingen allemaal mee te nemen?

Marketingtruucje van Ikea :j Iedereen weet wat je bedoeld als je het over 'de potloodjes van Ikea' hebt

Fish_n_Chips

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-16 14:54

Ik niet, eigenlijk. :')

Laurora

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-16 14:57

Athelas schreef:
Ik zit onder de douche als ik thuis ben. :+ Op andere plekken doe ik dat nooit, ik hou sowieso niet van op andere plekken douchen.

YES IK BEN NIET DE ENIGE! _/-\o_
Ik kan dus écht niet douchen bij andere mensen, op vakantie is altijd een drama, dan moet mijn reisgenoot de douche eerst helemaal schoonmaken anders ga ik er écht niet onder staan!
En thuis ga ik idd altijd zitten, zaaaaalig

Kingeping

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-16 15:02

Laurora schreef:
Athelas schreef:
Ik zit onder de douche als ik thuis ben. :+ Op andere plekken doe ik dat nooit, ik hou sowieso niet van op andere plekken douchen.

Ik kan dus écht niet douchen bij andere mensen, op vakantie is altijd een drama, dan moet mijn reisgenoot de douche eerst helemaal schoonmaken anders ga ik er écht niet onder staan!

Me tooooo!! :D

Jeika

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-16 15:16

ik weet er nog een:
-als ik wil dat iets lukt, zeg ik altijd: "dat lukt toch niet, ik kan dat niet eens" omdat ik dan denk dat het juist wél lukt :P

Sandyislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-16 15:41

NadjaNadja schreef:
Mijn kleine geheimpje, dat niet heel erg geheim is:

Ik durf niet met mijn vriend naast me auto te rijden. Ik heb nu een klein jaar mijn rijbewijs, maar hij is 5 jaar ouder en een echte autofanaat. Als ik rijd en hij zit naast me, geeft hij altijd commentaar. Denk aan: 'Hij heeft ook nog een 5 hoor' of 'daar had je wel tussen gekund'. Hij bedoelt het niet verkeerd, maar ik durf dus eigenlijk niet meer echt met hem naast me auto te rijden. En al helemaal niet in zíjn auto.

Gewoon zeggen: leuk dat jij het zo doet, maar ik doe het zo. En anders rijdt hij maar lekker zelf.

NadjaNadja
Hoofdmoderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-16 16:37

Sandyislief schreef:
NadjaNadja schreef:
Mijn kleine geheimpje, dat niet heel erg geheim is:

Ik durf niet met mijn vriend naast me auto te rijden. Ik heb nu een klein jaar mijn rijbewijs, maar hij is 5 jaar ouder en een echte autofanaat. Als ik rijd en hij zit naast me, geeft hij altijd commentaar. Denk aan: 'Hij heeft ook nog een 5 hoor' of 'daar had je wel tussen gekund'. Hij bedoelt het niet verkeerd, maar ik durf dus eigenlijk niet meer echt met hem naast me auto te rijden. En al helemaal niet in zíjn auto.

Gewoon zeggen: leuk dat jij het zo doet, maar ik doe het zo. En anders rijdt hij maar lekker zelf.

Nu in het net alsof ik een duivel van een vriend heb, maar dat is niet zo hoor :D

Het is meer mijn gebrek dan dat het echt van zijn kant komt. Onzekerheid is echt leuk joh! *\o/*

Maanlicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-16 18:11

Es_ther schreef:
Jeika schreef:

Maar gebruiken jullie ze ook echt?

Ja, ik teken ermee :j

Doutz16

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-16 18:28

Ik ben vanochtend vergeten mijn tanden te poetsen :')

Maanlicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-16 18:30

Ik ben heel vaak te lui om 's ochtends mijn tanden te poetsen :')

Doutz16

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-16 18:32

Maanlicht schreef:
Ik ben heel vaak te lui om 's ochtends mijn tanden te poetsen :')

:') :') :')

Athelas

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-16 18:56

Laurora schreef:
Athelas schreef:

Ik ben dus niet de enige *\o/*
Maar van mij hoeft de douche niet schoon gemaakt te worden op andere plekken. Ik heb het alleen al-tijd koud als ik douch op andere plekken...dus ik heb er echt een hekel aan. :brr:

Fish_n_Chips

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-16 19:04

Ik poets mijn tanden nooit 's avonds.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-16 19:06

Fish_n_Chips schreef:
Ik poets mijn tanden nooit 's avonds.

Ik bij voorkeur ook niet.

21 jaar en nog nooit een gaatje gehad! *D

melody7

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-16 19:09

Laurora schreef:
Athelas schreef:

Ik doe dit ook altijd!! Nou hebben wij er wel de ultieme douche voor... Een kabine met een bankje.
Onze douche heeft ook speakers dus ik zit altijd op mijn gemak onder de douche mijn tanden te poetsen op dat bankje :')

Stiekem ga ik ook nog steeds wel eens op de grond zitten, dat is gewoon extra relaxt. Ik doe dat op vakantie ook gerust, maar ik kan ook niet lang staan dus soms moet ik ook wel.

Athelas

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-16 19:17

Wij hebben zo'n randje en daar ga ik altijd op zitten. Vroeger ging ik zelfs liggen, maar daar ben ik nu te groot voor. Onze douch is vrij klein. :')

musiqolog

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-16 19:27

Jeetje, wat een VIVA-praat in dit topic. :) Ik voel me als lid van de mannelijke minderheid altijd bezwaard om op dit soort topics te reageren. Heb ik hier wel iets te zoeken? En de conclusie is 19 van de 20 keer: ja! Of: eigenlijk niet, maar ik kan het laten om te reageren. Zo, daar hebben jullie al één geheimpje te pakken.

En wat nog meer? Nou ja, ik ga wel eens heel pretentieloze, puberale liedjes zingen als ik alleen ben (en als vrijgezel zonder werk ben je vaak alleen). En dan de buitenwereld laten denken dat je uitsluitend klassiek of verantwoorde indierock luistert. Vandaag (toch) een stuk van Bach geluisterd; het was prompt afgelopen en ik liet een enorme boer! Terwijl ik die muziek prachtig vind. Binnenshuis loop ik altijd met sokken in sandalen (de ultieme mode-misdaad!). Omdat ik toch alleen ben en alle privacy van de wereld heb, ga ik ook rustig met de deur open op de wc zitten. Eigenlijk heel saaie dingen vergeleken met sommigen van jullie, gewoon wat je doet als je niemand om je heen hebt.

Sommigen van jullie kunnen niet tegen alcohol. Ik wel, maar vier kopstoten binnen een uur (plus nog wat los bier) was drie jaar geleden geen goed idee. Daar heb ik twee gebroken voortanden en een litteken aan overgehouden. Geen echt geheim, is in een ander topic ook wel eens langsgekomen.

En o ja, ik vind mijn instructrice van 14 jaar ouder leuk. :o Maar dat is helemaal geen geheim; hoogstens weet ze het zelf niet. En als je denkt dat ik op oudere vrouwen val: eerder dit jaar had ik een flirt te pakken met een 14 jaar jonger meisje.
Spoiler:
Nee, ik ben niet wanhopig!

IKEA-potloodjes pikken doe ik nooit. Ik heb namelijk nog steeds de voorraad niet verbruikt die ik op mijn achtste bij elkaar gejat heb. :D

Fish_n_Chips

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-16 19:37

Als ik moe ben ga ik vaak in bad zittend douchen. (En als ik in de douche douche, doe ik dat met een doucherolstoel, dus ook zittend. :Q)

josje4

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-16 19:42

Heerlijk topic dit, heb echt om een paar moeten lachen :')
Ook hier dan maar een paar bekentenissen:
- Nukkig pap-rika zeggen in de hoop dat mijn vriendinnen ooit geen pa-prika meer gaan zeggen
- Gerust een hele avond netflix kijken en de dag erop beweren dat je een hele productieve avond hebt gehad
- Ik kan alle disneyliedjes meezingen (engels en nederlands) terwijl ik 50% van de films nooit gezien heb
- Als mijn shampo/tandpasta etc op is eerst van het desbetreffende product van al mijn huisgenoten proberen om daarna te beslissen wat voor product ik ga kopen. Meestal koop ik mijn eigen product weer. O:)

@Fish_n_chips ik ga altijd zittend in douche mijn benen scheren :P

thirteenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-16 19:45

Ik kan af en toe mijn werken (grafisch vormgeven/ eigen kustwerken) zo zweverig uitleggen dat mij wel eens is gevraagd of ik stoned was. :+

Fish_n_Chips

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-16 19:45

Dat snap ik josje, lijkt me ook flink lastig om dat staand te doen. Onderkantje scheren vind ik trouwens ook veel makkelijker in bad dan onder de douche. Oksels maken me niet zoveel uit (en been scheer ik niet. :P)