KittyDylan schreef:Jeika schreef:-ik verzamel altijd potloodjes van de ikeabij elke potloodhouder pak ik er een paar..
Yaass![]()
Maar gebruiken jullie ze ook echt?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
KittyDylan schreef:Jeika schreef:-ik verzamel altijd potloodjes van de ikeabij elke potloodhouder pak ik er een paar..
Yaass![]()
Emmaa_ schreef:Jeika schreef:-ik verzamel altijd potloodjes van de ikeabij elke potloodhouder pak ik er een paar..
Mijn geheim is dat ik echt totaal niet snap waarom mensen dat doen. Ik vind die dingen echt onwijs bout schrijven en ik vind het zo raar om er meerdere te pakken als ik ze verder nooit gebruik? Ik hoor het ook altijd van vriendinnen, die ze dan vervolgens gewoon weggooien bij een opruimronde door hun kamer. Is het dan een soort sociale kleptomanie ofzo, om die dingen allemaal mee te nemen?
Athelas schreef:Ik zit onder de douche als ik thuis ben.Op andere plekken doe ik dat nooit, ik hou sowieso niet van op andere plekken douchen.
Laurora schreef:Athelas schreef:Ik zit onder de douche als ik thuis ben.Op andere plekken doe ik dat nooit, ik hou sowieso niet van op andere plekken douchen.
YES IK BEN NIET DE ENIGE!![]()
Ik kan dus écht niet douchen bij andere mensen, op vakantie is altijd een drama, dan moet mijn reisgenoot de douche eerst helemaal schoonmaken anders ga ik er écht niet onder staan!
En thuis ga ik idd altijd zitten, zaaaaalig
NadjaNadja schreef:Mijn kleine geheimpje, dat niet heel erg geheim is:
Ik durf niet met mijn vriend naast me auto te rijden. Ik heb nu een klein jaar mijn rijbewijs, maar hij is 5 jaar ouder en een echte autofanaat. Als ik rijd en hij zit naast me, geeft hij altijd commentaar. Denk aan: 'Hij heeft ook nog een 5 hoor' of 'daar had je wel tussen gekund'. Hij bedoelt het niet verkeerd, maar ik durf dus eigenlijk niet meer echt met hem naast me auto te rijden. En al helemaal niet in zíjn auto.
Sandyislief schreef:NadjaNadja schreef:Mijn kleine geheimpje, dat niet heel erg geheim is:
Ik durf niet met mijn vriend naast me auto te rijden. Ik heb nu een klein jaar mijn rijbewijs, maar hij is 5 jaar ouder en een echte autofanaat. Als ik rijd en hij zit naast me, geeft hij altijd commentaar. Denk aan: 'Hij heeft ook nog een 5 hoor' of 'daar had je wel tussen gekund'. Hij bedoelt het niet verkeerd, maar ik durf dus eigenlijk niet meer echt met hem naast me auto te rijden. En al helemaal niet in zíjn auto.
Gewoon zeggen: leuk dat jij het zo doet, maar ik doe het zo. En anders rijdt hij maar lekker zelf.
Laurora schreef:Athelas schreef:Ik zit onder de douche als ik thuis ben.Op andere plekken doe ik dat nooit, ik hou sowieso niet van op andere plekken douchen.
Ik kan dus écht niet douchen bij andere mensen, op vakantie is altijd een drama, dan moet mijn reisgenoot de douche eerst helemaal schoonmaken anders ga ik er écht niet onder staan!