Zie dit topic nu pas, ik heb mijn man bijna 8 jaar geleden gevraagd of hij een keer samen wat wilde drinken. Was stik zenuwachtig, mijn tip gewoon op hem afstappen en hetzelfde vragen
Geeft niks, hij blijft leuk Kleine update, ben hem vandaag tegengekomen in de gang, deur voor hem opengehouden en toen kreeg hij een andere deur naar zich toe (Niet door mij, gelukkig) waar we een grapje over konden maken. Voor ik hem echt kon aanspreken verdween hij in de wc, maar hij weet nu in ieder geval dat ik.. besta
Ik zou nu ook minder nerveus zijn als ik hem aanspreek, hij leek me echt aardig. En hij kan lachen om deuren in gezicht, dat is hoe ik twee vrienden heb ontmoet, dus inderdaad, redelijk begin
Ah ja deuren ... ik ben ooit keihard tegen een glazen deur aan gelopen omdat ik zo nodig 'hoi' wilde zeggen tegen een leuke gozer; dat voelde erg dom ja, maar het gaf uiteindelijk wel gespreksstof. Dus wie weet ... begin is er in ieder geval. En op zich zijn onhandige voorvallen vaak wel de leukste om contact te leggen, omdat het vaak echt spontaan is wat er gebeurd (en zolang er niemand gewond raakt vaak ook hilarisch).
Ooh over deuren gesproken: toen ik nog op de middelbare zat, ik was heel druk met een vriendin in gesprek en keek dus opzij, en toen liep ik tegen een vet knappe jongen aan
Sla hem met de deur tegen zn hoofd, als hij dan flauwvalt ben jij de reddende prinses en als hij zijn ogen weer open doet ziet hij jou en slaat de vonk over (en door de hersenschudding weet hij dan niet meer dat je hem KO sloeg met een deur)
Sla hem met de deur tegen zn hoofd, als hij dan flauwvalt ben jij de reddende prinses en als hij zijn ogen weer open doet ziet hij jou en slaat de vonk over (en door de hersenschudding weet hij dan niet meer dat je hem KO sloeg met een deur)