Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Dorien66 schreef:Envoler schreef:Hij heeft gereageerd hier vanavond op terug te komen
Ben ik dan de enige die het vreemd vindt dat hij er vanavond op terug gaat komen? Als hij écht zo gek van je is, schrikt hij zich toch rot van zo'n bericht en belt 'ie toch meteen?
Siesjuh schreef:Dat ie nog niet voorgesteld heeft om zo'n planapp te nemen waar je in kunt zetten waar je bent en wat je doet...![]()
Anyway, ik vind dat je nu veel beter voor jezelf opkomt! Laat em maar lekker even boos zijn, leert ie ook van. Maak je in ieder geval niet te druk
Kben erg benieuwd naar wat zn antwoord gaat zijn op al je vragen.
Envoler schreef:Yes hij volgde mijn telefoon inderdaad
Envoler schreef:Dit doet hij niet meer hoor, in het begin was les anders omdat ik anders leefde dan hij en hij dat niet kent
Envoler schreef:Hij zei zelf dat hij er vanavond op terug zou komen.
Dat het niet uitkomt oid prima maar dan kon hij toch ook even zeggen dat hij er later op terug komt ipv
Boos te worden dat ik zonder te melden weg ben geweest bij vriendinnen. Hij walst er zo overheen en hem kennende krijg ik hier geen reactie op als ik het niet opnieuw aankaart, hij doet net alsof zijn neus bloed..
Ik neem het nu enkel voor mezelf op omdat ik jullie heb. Hoe hard het klinkt. Ik heb hier wel mijn uitlaatklep en hoef me even niet eenzaam te voelen. Even het gevoel dat mensen om mij geven zet me op beide benen