Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Domino_2006 schreef:Vanmorgen een muis tegen gekomen in de supermarkt. Deze was wel compleet de weg kwijt. Hij schoot langs de melkkoeling zo de vriezer in....
Bandaloe schreef:Muizen in een supermarkt is niet zo bijzonder.. Is ook niet gek met zo veel eten
DeEenhoorn schreef:mirriezz schreef:Cayenne: het probleem met slechte appels zou je vooral in het begin van de zomer opvallen.
De oogst van dat fruit start ongeveer begin augustus en is eind september meestal weer klaar, soms iets later. Fruit gaat dan inderdaad de koelcellen in. Je 'verse' appeltjes in juni/juli komen dus niet bepaald vers van de boom, wel uit de koelcel.
Ik ga degene die het verhaal van mijn avonturen met fruit in juli uit de koelcel wil weten even pb'en.
ik ben vooral een meelezer maar ben wel nieuwsgierig voor dit verhaal
Emmaa_ schreef:Supermarkten, restaurants, warenhuizen.. Overal waar eten opgeslagen wordt en waar het gebouw niet 100% waterdicht is zitten wel muizen. Soms verstoppen ze zich alleen heel erg goed
Shivatjuh01 schreef:Emmaa_ schreef:Supermarkten, restaurants, warenhuizen.. Overal waar eten opgeslagen wordt en waar het gebouw niet 100% waterdicht is zitten wel muizen. Soms verstoppen ze zich alleen heel erg goed
Ik verbaas me daar toch wel eens over. Ik werk in een dierenspeciaalzaak en heb in de afgelopen 10 jaar nog nooit last van muizen gehad. (Behalve een ontsnapte tamme) Hoe kan het dat supermarkten daar zoveel meer last van hebben, omdat ze ook dingen onverpakt hebben ofzo?
Shivatjuh01 schreef:Om nog even ontopic te gaan. Ik heb zo vaak dat ik in een supermarkt gewoon eerst 10 half rotte avocado's moet weggraven voordat ik een bijna rijpe vind, die nog niet geprakt is van binnen![]()
Zo ontzettend vies als je niet zit op te letten en thuis een rotte opensnijd