Gekke supermarkt-taferelen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Eleadoras

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-16 14:33

Ik hou meer van type 3/4/5, 6 vind ik al iets minder lekker en nummer 7 zal ik alleen eten als ik echt heel erg trek heb.. :x

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Re: Gekke supermarkt-taferelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-16 14:34

Nummer 2? :wow: Dan krijg ik ze niet eens uit hun schil :=
Dan zijn ze toch ontzettend bitter? :P

oomens

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-16 14:37

6 of 7 ja, daarvoor zijn ze gewoon echt nog niet rijp. Voor mij hoeft 8 of 9 ook niet per se. De enige keren waarop ik met smaak een banaan met volledig bruine(/zwarte) schil eet, zijn als ze van de barbecue komen.

Groene bakbananen (matoke) zijn een uitzondering, want die horen uiteraard groen te zijn, en een behoorlijk tijdje te stoven.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-16 14:42

Cayenne schreef:
Nummer 2? :wow: Dan krijg ik ze niet eens uit hun schil :=
Dan zijn ze toch ontzettend bitter? :P

Maar das lekker!
Als ze geel zijn vind ik de structuur ook zo meelachtig. En ze hebben dan een rare zoete smaak..

Jup, ik ga toch echt voor 2!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-16 14:43

3 kan ook nog wel :P

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-16 14:50

Wat broodjes wel niet kunnen veroorzaken. Wel een leuk woord bananigst. Die hou ik erin. Ik heb liever een beetje rijpe bananen. En Chiqita smaakt toch wel droger dan andere soorten

spatter

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-16 15:18

Ik heb ooit vrolijk gevochten om een banaan die een vriendinnetje wilde weggooien omdat hij te bruin was.
Andere vriendin en ik vonden het zonde en hem nu juist erg lekker :9
Was op een schoolreisje :D

Aria_zz

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-16 15:27

De laatste smijt ik gewoon in de blender en maak ik milkshake van :D

Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-16 16:30

Ik koop nooit meer fruit in de supermarkt maar ik heb wekelijks een biologisch groente en fruit pakket (is ook veel goedkoper trouwens) en heb wekelijks bananen. Die zijn vaak wel iets bruiner als uit de supermarkt maar zoveel lekkerder! Had er laatst bij m'n ouders één die wel uit de supermarkt kwam en vond 'm echt heel vies :')

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-16 16:34

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-16 17:40

Banaan 7 :9
6 kan.... Voor die tijd is voor mij nog niet rijp. :D

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-16 17:50

Ik heb vaak klanten aan m'n kassa met biologisch eten. Dan zie ik eerst biologische groenten en fruit en anders bio artikelen. Komt vervolgens het vlees aan. Biologische kip en rund maar daarachter gewoon niet biologisch varkensvlees.....
Ik heb af en toe een rijke fantasie maar vind dat toch wel een beetje sneu. Waarom wel bio kip en rund maar geen varken....
Als het trouwens goedkoper geweest zou zijn had ik het wel overwogen maar het is gewoon niet te betalen

A_nouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-16 17:53

Moderatoropmerking:
Ik wil jullie vragen vanaf nu weer on topic te gaan :) een aantal uitschietertjes aan de hand van voorbeelden is geen probleem maar de laatste pagina's is er heel veel offtopic gekletst waarop ook een aantal tems op zijn gekomen.

Dankjulliewel ;)

Domino_2006

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-16 00:13

Vanmorgen een muis tegen gekomen in de supermarkt. Deze was wel compleet de weg kwijt. Hij schoot langs de melkkoeling zo de vriezer in....

xSCWx

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-16 10:35

Domino_2006 schreef:
Vanmorgen een muis tegen gekomen in de supermarkt. Deze was wel compleet de weg kwijt. Hij schoot langs de melkkoeling zo de vriezer in....

In een supermarkt waar ik eerder wel eens kwam (gemiddeld 2x per maand) zag ik werkelijk áltijd muizen. Heb het toen ook gemeld, ze waren bezig met bestrijden. Heeft nog een half jaar geduurd voordat ik ze niet meer zag. Echt vies.

Bandaloe

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-16 10:46

Muizen in een supermarkt is niet zo bijzonder.. Is ook niet gek met zo veel eten ;)

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-16 10:50

In bakkerijen schijnt het ook heel normaal te zijn :=
Ooit eens een filmpje gezien van een bakkerij in een supermarkt na sluitingstijd.
Het krioelde gewoon! :wow:

oomens

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-16 10:52

Bandaloe schreef:
Muizen in een supermarkt is niet zo bijzonder.. Is ook niet gek met zo veel eten ;)

Ooit eens met mijn toenmalige leidinggevende een half magazijn aan rolcontainers lopen verplaatsen omdat hij er een muis onder had zien wegschieten.
Uiteindelijk hoorde ik hem een triomfantelijk 'ik heb hem!' uitroepen...
... en stond hij stralend met een f&^%$ herfstblaadje in zijn handen, dat door de openstaande deur eronder was gewaaid -O-

Domino_2006

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-16 11:55

Bandaloe schreef:

Nee, maar de duik de vriezer in wel.

sanso

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-16 19:15

DeEenhoorn schreef:
mirriezz schreef:
Cayenne: het probleem met slechte appels zou je vooral in het begin van de zomer opvallen.
De oogst van dat fruit start ongeveer begin augustus en is eind september meestal weer klaar, soms iets later. Fruit gaat dan inderdaad de koelcellen in. Je 'verse' appeltjes in juni/juli komen dus niet bepaald vers van de boom, wel uit de koelcel.

Ik ga degene die het verhaal van mijn avonturen met fruit in juli uit de koelcel wil weten even pb'en.

ik ben vooral een meelezer maar ben wel nieuwsgierig voor dit verhaal *D

Ik ook!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-16 20:04

Supermarkten, restaurants, warenhuizen.. Overal waar eten opgeslagen wordt en waar het gebouw niet 100% waterdicht is zitten wel muizen. Soms verstoppen ze zich alleen heel erg goed :+

Shivatjuh01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-16 18:13

Emmaa_ schreef:
Supermarkten, restaurants, warenhuizen.. Overal waar eten opgeslagen wordt en waar het gebouw niet 100% waterdicht is zitten wel muizen. Soms verstoppen ze zich alleen heel erg goed :+

Ik verbaas me daar toch wel eens over. Ik werk in een dierenspeciaalzaak en heb in de afgelopen 10 jaar nog nooit last van muizen gehad. (Behalve een ontsnapte tamme :') ) Hoe kan het dat supermarkten daar zoveel meer last van hebben, omdat ze ook dingen onverpakt hebben ofzo?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-16 18:14

Shivatjuh01 schreef:
Emmaa_ schreef:

Ik verbaas me daar toch wel eens over. Ik werk in een dierenspeciaalzaak en heb in de afgelopen 10 jaar nog nooit last van muizen gehad. (Behalve een ontsnapte tamme :') ) Hoe kan het dat supermarkten daar zoveel meer last van hebben, omdat ze ook dingen onverpakt hebben ofzo?

Het zou mij dan weer niks verbazen als ze er wel zitten maar je gewoon nooit een spoor bent tegengekomen. In supermarkten maar ook restaurants is het denk ik vooral een overschot aan niet-verpakt voedsel, maar ook kapotgescheurde zakjes die ergens achter een schap terecht komen en vergeten worden.

Shivatjuh01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-16 18:15

Om nog even ontopic te gaan. Ik heb zo vaak dat ik in een supermarkt gewoon eerst 10 half rotte avocado's moet weggraven voordat ik een bijna rijpe vind, die nog niet geprakt is van binnen :Y)
Zo ontzettend vies als je niet zit op te letten en thuis een rotte opensnijd :=

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-16 18:46

Shivatjuh01 schreef:
Om nog even ontopic te gaan. Ik heb zo vaak dat ik in een supermarkt gewoon eerst 10 half rotte avocado's moet weggraven voordat ik een bijna rijpe vind, die nog niet geprakt is van binnen :Y)
Zo ontzettend vies als je niet zit op te letten en thuis een rotte opensnijd :=

Ik mag 's avonds graag de klantenreacties op de Facebook van AH lezen en écht de Avocado klacht komt eigenlijk dagelijks wel terug, soms meerdere keren per dag. Wordt altijd opgelost met nieuwe, maar het komt blijkbaar dus echt ontzettend veel voor.