Have fun vandaag allemaal!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Iris82 schreef:BR 24u had ik nog niet aangezet maar dat ziet er dramatisch uit. Nu vind ik dat niet echt betrouwbaar maar zal toch het plaatje maar ff posten.
[ [url=m/p9Lkb2.png]Afbeelding[/url] ]
Joolien schreef:Waar woon je? Anders voor de zekerheid je auto veilig zetten of oude matrassen erop leggen.
Marjan, ik kan t net zo beroerd ontcijferen als jij. Het is gewoon heel onzeker, maar als we harmonie(buienradar) mogen geloven, krijgen noord-limburg, zuid-brabant, de achterhoek en heel overijssel er flink van langs. Maar dat is dus nog steeds onder voorbehoud.
fjordjes schreef:Joolien schreef:Waar woon je? Anders voor de zekerheid je auto veilig zetten of oude matrassen erop leggen.
Marjan, ik kan t net zo beroerd ontcijferen als jij. Het is gewoon heel onzeker, maar als we harmonie(buienradar) mogen geloven, krijgen noord-limburg, zuid-brabant, de achterhoek en heel overijssel er flink van langs. Maar dat is dus nog steeds onder voorbehoud.
Precies op de grens van Noord-Limburg/ZuidOost Brabant. Grof gezegd tussen Helmond en Venray