Have fun vandaag allemaal!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Iris82 schreef:BR 24u had ik nog niet aangezet maar dat ziet er dramatisch uit. Nu vind ik dat niet echt betrouwbaar maar zal toch het plaatje maar ff posten.
[ [url=m/p9Lkb2.png]Afbeelding[/url] ]
ik heb al eens in een valwind gezeten op concours met de nodige schade en paniek en dat vind ik wel genoeg... 
waar wordt nu het heftigste weer verwacht? Als ik estofex en BR zie komt de meeste neerslag over Zuidoost. Maar in t noorden meer stormachtig? Ik kan het net niet helemaal ontcijferen.
dan ligt het dus niet aan mij. Ik vind het normaal niet zo erg maar met zo'n festival houd ik daar absoluut niet van. T wordt sowieso al warm en benauwd en dat is al geen hobby van me
wordt water ipv bier denk ik.. Kan ik de boel beter in de gaten houden. Joolien schreef:Waar woon je? Anders voor de zekerheid je auto veilig zetten of oude matrassen erop leggen.
Marjan, ik kan t net zo beroerd ontcijferen als jij. Het is gewoon heel onzeker, maar als we harmonie(buienradar) mogen geloven, krijgen noord-limburg, zuid-brabant, de achterhoek en heel overijssel er flink van langs. Maar dat is dus nog steeds onder voorbehoud.
fjordjes schreef:Joolien schreef:Waar woon je? Anders voor de zekerheid je auto veilig zetten of oude matrassen erop leggen.
Marjan, ik kan t net zo beroerd ontcijferen als jij. Het is gewoon heel onzeker, maar als we harmonie(buienradar) mogen geloven, krijgen noord-limburg, zuid-brabant, de achterhoek en heel overijssel er flink van langs. Maar dat is dus nog steeds onder voorbehoud.
Precies op de grens van Noord-Limburg/ZuidOost Brabant. Grof gezegd tussen Helmond en Venray
wie weet sluit ik me dan even bij jullie aan.
Anders maar ff wat eerder weg en drankje in de stad doen. Hoop dat het mee gaat vallen, vandaag is ook Gronings Ontzet en er is nog Noorderzon in de stad. Oftewel, heel veel mensen in de stad. Dan is noodweer echt niet fijn