Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Kwanyin schreef:En in het vervolg ook bij elk verjaardagsfeestje, barbecue en babybezoek op voorhand opbellen en vragen of de tafels er wel naar geschikt zijn dat je ook mee mag komen![]()
.
(En nee, hier hoeft niemand serieus op te reageren ik hoop dat de smileys duidelijk maken dat dit een grapje is) . Hoewel ik mij wel serieus zou afvragen hoe welkom ik eigenlijk ben op andere gelegenheden als ik door zoiets wordt afgescheept op iets als een bruiloft van de beste vriend van...
Kwanyin schreef:Hoewel ik mij wel serieus zou afvragen hoe welkom ik eigenlijk ben op andere gelegenheden als ik door zoiets wordt afgescheept op iets als een bruiloft van de beste vriend van...
Lizzyy schreef:Ik bel ook vanavond nog even met M want ik wil ook nog even met hem praten.
Dat je dit doet oké, maar leg het dan vantevoren uit, helemaal als je beste vrienden bent.
Lennox schreef:Het verbaasd me eerlijk gezegd wel dat zoveel mensen de bruid "de schuld" geven. De bruidegom heeft het toch over: "we vinden". De bruidegom is de beste vriend in het verhaal, ik vind hem juist de zak hooi.
meggiemeg schreef:Lennox schreef:Het verbaasd me eerlijk gezegd wel dat zoveel mensen de bruid "de schuld" geven. De bruidegom heeft het toch over: "we vinden". De bruidegom is de beste vriend in het verhaal, ik vind hem juist de zak hooi.
Hoeveel mannen geven hun vrouw/vriendin niet gewoon hun zin om van het gezeur af te zijn?
Dan praten ze maar mee of in we vorm Lennox.
Een beetje ruggegraat tonen is niets mis mee, als beste vriend mag je best wat meer moeite doen.
danzzz schreef:even een hele andere aanvliegroute? Hoe is de relatie tussen ts en haar vriend? Beste vrienden weten veel van elkaar en misschien heeft vriend zitten klagen?
belle_boef schreef:Kwanyin schreef:Hoewel ik mij wel serieus zou afvragen hoe welkom ik eigenlijk ben op andere gelegenheden als ik door zoiets wordt afgescheept op iets als een bruiloft van de beste vriend van...
Dat zou ik mij ook afvragen. Hoe gewenst ben je dan? Ik zou ze ook niet meer met goed fatsoen kunnen aankijken en nep gezellig doen. Voor mij was het wel klaar dan. En dan zo'n slap excuus als tafelindeling.