Air schreef:Wat bedoel je dan met het ''oh lekker typisch, lekker fatshamen'' als je iemand quote?
Thanks... want ook ik met mijn figuur dun plankje moet er rekening mee houden omdat ik weet dat ik anders reacties ontlok.
Maar tegenwoordig moet alles maar geaccepteerd worden en ooh wee als meerderheid het onprettig vind om aan te zien. Prima als je niet boeit maar wees dan ook niet verbaast als je reacties en bepaald gedrag uitlokt. En dan bedoel ik het niet alleen 1 richting op.. want werkt zowel de stevige borsten of naar slappe toe, dik en dun, groot klein... vind daarom ook erg flauw dat je mijn figuur erbij haalt en mijn bericht specificeert naar een groep terwijl ik veel breder bedoel
Hou er rekening mee of klaag niet...

)
.
Ikzelf draag als ik de deur uit ga altijd een bh, maar als ik een dagje thuis ben houd ik dat ding lekker uit. Voelt als vrijheid
Niet als het een mooie top/bandeau is oid, maar een gewone beha met zo'n lelijke sluiting? Dan snap ik niet waarom je een shirt met open rug draagt, dat vind ik dan dus niks toevoegen, terwijl een open rug zo mooi kan zijn.