Mutsie93 schreef:Ik heb ook nog een kortings code van zalando, van €20 bij besteding vanaf €75 exc.verzendkosten. Wie wil hem ?
Vergeven !
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Eline_S_S schreef:Helemaal nieuw halster maat full, maar helaas een kapotte sluiting. Misschien dat een handige Harry dit nog kan maken.
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Springschoenen maat M waarbij bij beide het bovenste klitterbandje mist. Is nog prima te gebruiken en blijft nog zitten. Worden nog schoongemaakt.
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Halstertouw waarbij een klein stukje van het clipje is afgebroken
[ Afbeelding ]
Halstertouw met losse stiksels, is nog te gebruiken of vast te naaien.
[ Afbeelding ]
Frontriem maat full waarbij een paar steentjes losraken. Is nog te lijmen.
[ Afbeelding ]
Een zielige glansborstel
[ Afbeelding ]
Bruine jodphurs epplejeck maat 38. Is veel gedragen dus ze zijn wat stug. Moeten nog worden schoongemaakt.
[ Afbeelding ]
Verzenden via postnl (6,75) of ophalen in Haren (GN)
Flew schreef:Flew schreef:Ik heb twee etickets voor 'Remember the 90's' in Zwolle, morgenavond. Ik had me er enorm op verheugd, maar ben helaas geveld door de griep. Kan ik iemand anders een plezier doen met de kaartjes?
Vergeven aan Jets.
gribaldi schreef:Tegen verzendkosten:
Zwarte hak met 'uitstekingen/steentjes' op de achterkant. Maat 39
[ [url=m/AEVh8c.jpg]Afbeelding[/url] ]
Bruine hakken met imitatiebond, wel lekker warm. Maat 39.
[ [url=m/JhO1q8.jpg]Afbeelding[/url] ]
Zwart wit half laarsje, maat 39.
[ [url=m/zsKjAK.jpg]Afbeelding[/url] ]
All star converse laarzen, maat 39.
[ [url=m/xcqj4E.jpg]Afbeelding[/url] ]
Zwarte hoge hakken, maat 39. Heeft wat gebruikerssporen aan de achterkant.
[ [url=m/uj4beE.jpg]Afbeelding[/url] ]
Joolien schreef:Hier ook maar even aanbieden, voor diegene die zich het financieel niet kan veroorloven, hebb ik mooie kerstjurkjes in de aanbieding, van ongeveer maat 36. Maar ook nog een mooie rode maxiedress van maat 38/40.
Als je me pbt, dan doe ik je de foto's.
Wanneer het in een pakketje moet, betaal je de verzendkosten zelf. Als het in een envelop past, hoef je niks te betalen