Relatie hangt aan een zijden draadje..

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Huertecilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-16 12:22

bigone schreef:
Het leven is net als reizen met de trein. Er stappen mensen op en er stappen mensen uit, wanneer weet niemand.

Bij het opstappen is de intentie dezelfde kant op te reizen.

Dat wordt geen leugen door het in een toekomst afstappen.

Al met al is het voor mij onbegrijpelijk dat relatieleer (met als onderdelen onder meer emotionele intelligentie, anthropolgie & samenlevingvormen) geen hoofdvak is op de middelbare school.

Het is zo'n cruciaal aspect van levensgeluk. Veel belangrijker dan de Wet van Boyle of het verloop van de Tachtigjarige Oorlog...

annikeee19

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-16 12:24

Veseosunce schreef:
Wat maakt het uit wat Bokt vind? Het is iets tussen TS en haar ex. We kunnen haar alleen maar steunen en daar waar mogelijk tips geven. ;) ;)

vind niet dat TS gesteund er wordt eerder negatief gedaan

Urona447

Re: Relatie hangt aan een zijden draadje..

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-16 12:27

Ik begrijp heel goed dat als je partner opeens je rekening leeg trekt en de sloten vervangt dat jij ook je spullen gaat halen om erger te voorkomen. Zorg dat je zo snel mogelijk iemand krijgt die ervaring op dit gebied heeft en je kan ondersteunen voordat je jaren aan mekaar vastzit door deze ellende. Hopelijk heb je vannacht een beetje kunnen slapen en ik wil je nogmaals veel sterkte wensen.

Joanne1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-16 12:39

Aangezien het een forum is, mogen er meningen gegeven worden. Nu is dat vaak in het voordeel van ts, maar ja die deelt ook hier haar verhaal dus dat is ergens vrij logisch

Daarbij word er nu steeds maar aangegeven dat ts haar ex geen tijd gunde etc, maar als jullie goed gelezen hebben, heeft haar ex haar ook niet met rust gelaten toen er ruimte afgesproken werd

dromertje2

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-16 13:04

Urona447 schreef:
Ik begrijp heel goed dat als je partner opeens je rekening leeg trekt en de sloten vervangt dat jij ook je spullen gaat halen om erger te voorkomen. Zorg dat je zo snel mogelijk iemand krijgt die ervaring op dit gebied heeft en je kan ondersteunen voordat je jaren aan mekaar vastzit door deze ellende. Hopelijk heb je vannacht een beetje kunnen slapen en ik wil je nogmaals veel sterkte wensen.

Zo'n reactie bedoel ik dus, wie zegt dat het allemaal waar is wat ts zegt? Zo is het makkelijk om de één te veroordelen. Misschien was dat een reactie op wat ts misschien had gezegd of gedaan, en dat ze hier maar niet vermeld heeft.

Ik wens dus voor BEIDE dat ze een beetje hebben kunnen slapen en wens BEIDE veel sterkte in deze periode.
En dat ze samen het financiële oplossen, zodat ze BEIDE een nieuw leven kunnen opbouwen.

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-16 13:20

Dat is een snelle wending ineens!
Mijn ex en ik zijn ook in hele korte tijd ineens uit elkaar gegaan ruim 4 maanden geleden, niemand zag dat aankomen dus was voor iedereen nogal een schok. Ook wij zaten (zitten) met een koophuis en hypotheek. Ook besloten dat hij mij zou uitkopen, en nu eindelijk akkoord gehad van de bank ondanks dat het bedrag van de hypotheek veel hoger is dan hij normaal zou mogen lenen. Toch is de bank akkoord gegaan en zijn we inmiddels bijna van alle rompslomp af, want het is niet zo even geregeld allemaal! Gaat helaas veel tijd en geld overheen.

Ik hoop dat het voor jullie ook allemaal snel en voorspoedig verloopt. Hoop dat hij er ook snel weer bovenop komt. Sterkte in ieder geval want ondanks dat jij nu de knoop hebt doorgehakt ga je ook door een moeilijke emotionele tijd!

Birdie60

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-16 13:26

chanel1985 schreef:
Urona447 schreef:

Zo'n reactie bedoel ik dus, wie zegt dat het allemaal waar is wat ts zegt? Zo is het makkelijk om de één te veroordelen. Misschien was dat een reactie op wat ts misschien had gezegd of gedaan, en dat ze hier maar niet vermeld heeft.

Ik wens dus voor BEIDE dat ze een beetje hebben kunnen slapen en wens BEIDE veel sterkte in deze periode.
En dat ze samen het financiële oplossen, zodat ze BEIDE een nieuw leven kunnen opbouwen.

Ik kan je verzekeren als TS het zegt dat het waar is. Ik ken TS al een aantal jaren. Ts zuigt echt niet iets uit haar duim.

dromertje2

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-16 13:30

Ik zeg ook niet dat ze liegt, ik ken haar niet, ik was er niet bij.
Net zoals andere bokkers erbij waren, enkel en ts en haar vriend waren er bij.

Daarom ook dat ik geen van beide veroordeel, niet haar maar ook niet haar vriend. Dat is enkel wat mij stoort, dat de ex altijd het gedaan heeft en dat menig bokker daar zo makkelijk in mee gaat.

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-16 13:57

chanel1985 schreef:

Daarom ook dat ik geen van beide veroordeel, niet haar maar ook niet haar vriend. Dat is enkel wat mij stoort, dat de ex altijd het gedaan heeft en dat menig bokker daar zo makkelijk in mee gaat.

Maar je oppert wel dat ts liegt. Verder heb je het topic wel gelezsn? Niemand geeft alleen dr ex de schuld

Rocamor

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-16 14:01

Maartje1990 schreef:
chanel1985 schreef:

Maar je oppert wel dat ts liegt. Verder heb je het topic wel gelezsn? Niemand geeft alleen dr ex de schuld

Dan lees ik iets anders dan jij. Er wordt gezegd dat een verhaal twee kanten heeft en dat het verhaal van ex niet overheen hoeft te komen met het verhaal van de TS.

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-16 15:03

Ze zegt "wie zegt dat het allemaal waar is wat ts zegt"

Dus ze insinueert dat TS misschien wel liegt

dromertje2

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-16 16:35

Ik bedoel alleen dat een verhaal 2 kanten heeft en dat haar verhaal anders kan zijn dan zijn verhaal.

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-16 17:12

Tja, maar dat is met elk Bokt topic. Je hebt maar één kant en daar zul je het mee moeten doen.

-

Ik hoop dat jullie er qua financiën uitkomen en verder veel sterkte :(:)

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-16 17:15

chanel1985 schreef:
Ik bedoel alleen dat een verhaal 2 kanten heeft en dat haar verhaal anders kan zijn dan zijn verhaal.

Natuurlijk is zijn verhaal anders dan de hare, logisch. Twee mensen, twee kanten van een verhaal en aangezien we zijn kant van het verhaal niet zullen horen moeten we afgaan op wat ts verteld en daar op eventueel reageren.
Houd er rekening mee dat TS van uit haar emotie schrijft en dat iets lezen veel harder binnen kan komen dan wanneer je persoonlijk in gesprek gaat. Dus om ts als leugenaar af te schilderen gaat veel en veel te ver. Niemand liegt wanneer iets zo heftig is en natuurlijk, waar er twee kijven hebben er meestal twee schuld. Maar daarom hoeven mensen nu ts niet te gaan veroordelen. Kom nu, ze zal het er al moeilijk genoeg mee hebben.

dromertje2

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-16 17:17

Selina: Ja, juist daarmee dat je dat altijd in je achterhoofd moet houden voor je je uitlaat over eenzijdige uitspraken.

Bigone: Liegen is een groot woord en heb ik trouwens nooit geschreven, wel kan je door emotie 's het anders zien en ervaren dan het effectief gegaan is. Ieder heeft zijn eigen waarheid.
Dat is enkel wat ik bedoel.

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-16 17:20

chanel1985 schreef:
Selina: Ja, juist daarmee dat je dat altijd in je achterhoofd moet houden voor je je uitlaat over eenzijdige uitspraken.

Bigone: Liegen is een groot woord en heb ik trouwens nooit geschreven, wel kan je door emotie 's het anders zien en ervaren dan het effectief gegaan is. Ieder heeft zijn eigen waarheid.
Dat is enkel wat ik bedoel.

Dan had je het anders geformuleert dan wat je bedoelde. Want mijn eerdere quote was wat jij letterlijk hebt gezegt (sn daarmee insinueerde je dat ts misschien wel liegt). Maar dat is nu oogeheldert want dat bedoelde je niet :)

Amado7

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-16 20:39

Stille meelezer. Sterkte TS! :(:)

Hoe gaat het nu met je?

Independant

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-16 20:52

Wauw er zijn wel heel veel mensen met meningen over dit topic. Het zal een heel geregel en moeilijke tijd voor je worden TS om alles te regelen. Wil je hierbij veel sterkte wensen en zeggen dat je een juiste beslissing gemaakt hebt, je verdient een vriend welke echt voor je gaat.

SSDesign

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-16 22:11

Jeetje Nancy... Wat een rot situatie! Ik weet nog wel je berichtje een tijdje geleden over de bruiloft. Toen klonk het allemaal nog zo goed en mooi, en dan nu dit... Wat een onverwachte wending!

Heel veel sterkte, ik hoop dat het voor jou en jullie een goede keuze is geweest en dat je er snel weer bovenop komt!

_Yasmine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-16 11:37

Jeetje wat een verhaal.

Kan mij heel goed indenken dat je hem een ultimatum hebt gesteld. Hij mag dan tijd nodig hebben.. Maar misschien jij niet. Jouw wereld staat net zo goed op zijn kop! Alles veranderd als iemand zulke dingen zegt en vervolgens weer gaat twijfelen. Is het helemaal eerlijk? nee misschien niet. Maar voor jou zal zijn keuze ook niet eerlijk gevoeld hebben.

Ik hoop dat jullie nu alles rustig kunnen afronden, elkaar ook echt even verder met rust laten :j Het is allemaal zo snel gegaan ook. Niet teveel met hem bezig zijn, jij kan hem nu niet steunen.

sallandval

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-16 12:20

Ik ben ook benieuwd hoe het nu gaat...

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-16 12:34

TS reageert wel in andere topics, dus zal hier niet meer komen, denk ik zo.

czarina

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-16 13:45

In overige topics is te lezen hoe het gaat.
Ze zal daar meer positieve reacties krijgen.

Huertecilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-16 19:48

czarina schreef:
In overige topics is te lezen hoe het gaat.
Ze zal daar meer positieve reacties krijgen.

idem relatie? ;)

Achter deze stond zo rap een punt.
Wil je tijd?
Je hebt twee dagen.
OK, dat is het.

En haar spullen waren nog rapper weg; zo rap dat ze een klap aan vacuurm achterlieten.

Kan me niet aan de indruk onttrekken dan de arme knul er 'goed' aan gedaan heeft.
Hoop dat hij ervan geleerd heeft en zich geen tweede keer laat verleiden het voorgehouden ideaal-model.

Mioux

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-16 19:52

Als ik TS haar posts elders lees over potentionele relaties via tinder, is zij geloof ik ook al er over heen grotendeels. Dus denk dat ze hier niet reageert meer.