Iedere keer als ik aan een cosplay wil beginnen, beginnen ook de twijfels weer. Alles gaat zo snel dat wanneer ik een serie eindelijk afgekeken heb, deze alweer oud is en er geen cosplay partners of merchandise meer van te krijgen is.
Het maakt toch helemaal niet uit of een serie oud is? Vrienden van mij cosplayen nog van de eerste Dragon Ball, dat is sinds kort ook weer "nieuw", maar doen ze al jaren Zelf heb ik Shuurei Kou gedaan, van een vrij onbekende manga/anime, daar vind je ook nergens iets van.
Ja tuurlijk, maar als tenminste een iemand ook van die serie is of je tenminste herkent is het wel leuker.
Twilight
Geplaatst: 23-05-16 18:20
Inderdaad. Doen wat goed voelt! Ik cosplay roy harper uit arrow die al bijna 2 seizoenen weg is in de outfit die ik doe.
Daarnaast ben ik ook 1 van de duizend nieuwe harley quinns op t moment. Of t mij tegenhoud. Nope.
Herkent worden is niet alles. Wel leuk maar moet niet de reden zijn dat je cosplayed
YamaSaki
Geplaatst: 23-05-16 18:21
Je kan altijd op fb in een groep als CosplayNL een oproepje plaatsen om te zien of iemand anders die serie ook leuk vind en mee wilt doen toch? ^_^ Maar goed, toen ik 18 was, toen wou ik ook liever met iemand samen van hetzelfde iets doen hoor Dus ik snap wel wat je bedoeld.
Omg ja al die Harley Quinns atm xD je ziet ze overal hahaha
Twilight
Geplaatst: 23-05-16 18:33
scheelt dat ik net anders ben en bijna hetzelfde geweer heb geknutselt heb er alleen echt nog zero fotos van
Aahh! Ik vind Prancer ook een hele leuke fur! Ben ook helemaal gek van Telephone. Ik heb zelf ook een Dutch Angel Dragon die op een tinker Is gebaseerd
Shirt is een xxl, maar is wel een wat smalle hoodie, broek is mt. 44. En dan een pruik
CoonArt
Geplaatst: 24-05-16 18:46
Kiki1995 schreef:
Aahh! Ik vind Prancer ook een hele leuke fur! Ben ook helemaal gek van Telephone. Ik heb zelf ook een Dutch Angel Dragon die op een tinker Is gebaseerd
Oeh foto's graag! Ja, Prancer is ge-wel-diiiiiig! (normaal bekend onder de naam Vector-the-crocodile)
Kiki1995
Geplaatst: 24-05-16 19:23
@Twilight: Ik had haar getipt, maar ze heeft er helaas al een
@HorseyDude: Incoming furry spam Dit is mijn DaD, Maple!
Links is Telephone, midden is Sonar en rechts is Tumbleweed!
Helaas zijn honden niet toegestaan. Balen! Ben dus nu aan het twijfelen of ik zelf wel zou cosplayen. Ben dan zo 'alleen'. Beetje awkard met mijn ouders erbij..
Vinden je ouders t zo gek als je cosplayed dan? Anders gewoon lekker doen
Oke...WKG heeft ineens enorm veel inschrijvingen, waar de bliep komen die vandaan? Vorig jaar was t tijdens de voorrondes zelf nog mensen regelen, want er waren niet genoeg deelnemers xD Nu misschien weer voorrondes, omdat er zoveel inschrijvingen zijn...
Als je een keer naar een Nederlandse comic of anime conventie komt wil ik wel met je meegaan Jackytje Zit eraan te denken om naar Facts te gaan in oktober, is iemand hier daar wel eens naartoe geweest?
Jup! Ik ben twee jaar terug op Facts geweest! Hele leuke con en ik vond het heel anders dan wat we hier in NL hebben, dealerroom was enorm en er Was vanalles te zien! Ik vond het geslaagd toen, ben een heel weekend geweest!
Ik zou gaan naar Elftopia, de eerste fantasyfair in België
Facts ben ik nog niet naar toe geweest, maar wil ik wel eens doen! MIA - Made in Asia in Brussel en Namen wel en dat was allebei zeer leuk.
Nou, nee, zou mijn aller eerste échte keer zijn. Maar gewoon beetje gek dat ik in kostuum ben en zij, casual, if you know what I mean Zeker voor de eerste keer beetje eng alleen