Seksualiteiten verdeling op bokt?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Ik ben

hetero
1024 (68%)
homo
2 (0%)
lesbisch
48 (3%)
biseksueel
137 (9%)
panseksueel
21 (1%)
aseksueel
43 (2%)
seksueel
149 (9%)
Anders, namelijk...
8 (0%)
Nog niet zeker
66 (4%)

Totaal aantal stemmen: 1498

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-16 22:29

Geryon schreef:
Ik vind het helemaal niet zo raar. Als je een goed seksleven wilt, moet je elkaar nou eenmaal een beetje naar je hand zetten. Vooral vrouwen de mannen omdat wij wat moeilijker te pleasen zijn.

Wow serieus? Zijn er vrouwen die serieus zo in hun relatie staan?

UhNee

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-16 22:30

Geryon schreef:
Ik vind het helemaal niet zo raar. Als je een goed seksleven wilt, moet je elkaar nou eenmaal een beetje naar je hand zetten. Vooral vrouwen de mannen omdat wij wat moeilijker te pleasen zijn.

Hoezo generaliserend..... :+

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-16 22:38

Huertecilla schreef:
Geryon schreef:

8)7

en

:r

Hetzelfde :)

Jullie vertellen nooit plekjes, wat jullie lekker vinden, en vragen er nooit naar bij de ander? Fijn seksleven :(:) je kan mij niet laten geloven dat het vanzelf perfect gaat. En naar mijn weten IS het gewoon wat moeilijker bij vrouwen. Maar fijn dat jij net zo makkelijk komt als de gemiddelde man :+

MarlindeRooz

Re: Seksualiteiten verdeling op bokt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-16 23:05

Ik snap ook niet wat er raar aan is, een man tot het hoogtepunt brengen is over het algemeen makkelijker dan een vrouw. Dat is een algemeen gegeven toch?

Sidera

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-16 23:37

germie schreef:
Er zouden al 39 aseksuelen zijn op bokt volgens de poll, maar vreemd genoeg heb ik nog nooit eentje gesproken in real life. Of er rust nog zo'n taboe op?

Tis nou niet echt het eerste wat je zegt als je iemand ontmoet lijkt me...
Daarnaast vinden aseksuelen soms ook praten over seks helemaal niet fijn omdat mensen dan überhaupt vaak vragen en assumpties maken.

germie schreef:
Sommigen doen aan masturberen, maar niet aan seks. Het is ook niet dat een asexueel geen seks kan hebben, maar er gewoon geen behoefte aan heeft. Lichamelijk zijn ze gewoon normaal. Sommigen hebben ook gewoon een libido, maar houden niet van 'de daad'. Een asexueel kan ook echt gewoon verliefd worden. Het is helaas een onbegrepen groep, maar het is dus echt een geaardheid. Veel vallen onder de 'ace of hearts', dat is romantisch asexueel, dus wel masturberen, wel houden van gestreeld worden, maar niet van tongen of seks.

kijk maar op http://asexuality.org/du/wiki/index.php ... oofdpagina

Hier nog een paar linkjes:
http://brugnijmegen.nl/nieuws/aseksuali ... -1.5380866

http://www.lydiavanderweide.nl/one/artikel.php?pArt=001

http://www.ze.nl/p/153997/franka_ik_ben_aseksueel_

Echt is dat tweede een algemene eigenschap? Dat ze ook niet van tongen houden? :j
Logisch nu ik erover nadenk!

En @ HC

Ik denk niet dat geryon dat seksistisch of demeaning bedoelt.... Denk dat ze gewoon bedoelt dat goede communicatie over wat je fijn vindt kan bijdragen aan fijne seks. En dat lijkt me gewoon bijna objectief een waarheid

Air

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-16 00:05

MarlindeRooz schreef:
Ik snap ook niet wat er raar aan is, een man tot het hoogtepunt brengen is over het algemeen makkelijker dan een vrouw. Dat is een algemeen gegeven toch?

Klopt, kwam toevallig nog voorbij in de Nationale Sekstest :')
Mannen komen na gemiddeld 5 minuten klaar, vrouwen met 15 minuten.

En voor de mieperds hier: dat zijn dus gemiddelden.

Huertecilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-16 10:30

Sidera schreef:
Ik denk niet dat geryon dat seksistisch of demeaning bedoelt.... Denk dat ze gewoon bedoelt dat goede communicatie over wat je fijn vindt kan bijdragen aan fijne seks. En dat lijkt me gewoon bijna objectief een waarheid

Geyron reageert bevestigend op manipulatie.

Daar een draai aan geven dat dit communicatie is, maakt het imo alleen maar erger.
Naar je hand zetten is geen communiceren maar manipuleren.
Dat vind ik egoistisch, ongelijkwaardig en in dit verband zoals het oorspronkelijk geschreven werd en ik op reageerde; seksistisch.

Draai er omheen wat je wil, maak er maar weer een andere ' bedoeling' van, maar kijk nog even naar de quote waar ik op reageerde. Niet naar achteraf een ander bedoelde draai aan gevenb, maar kijlken naar wat er STAAT! Aan dat naar de hand zetten, daar spreekt een imo verwerpelijke mentaliteit uit.
Daar heb ik een rijmpje over.....

Huertecilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-16 10:36

Air schreef:
MarlindeRooz schreef:

Klopt, kwam toevallig nog voorbij in de Nationale Sekstest :')
Mannen komen na gemiddeld 5 minuten klaar, vrouwen met 15 minuten.

Erg triest dat naar een hoogtepunt brengen als succescriterium gehanteerd wordt.

Verder zijn het mannelijke en vrouwelijke orgasme volstrekt onvergelijkbaar.

Veel plezier ermee verder.

MarlindeRooz

Re: Seksualiteiten verdeling op bokt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-16 11:07

Nou ik hoor om me heen toch dat het toch wel iets is wat ze met seks willen bereiken, ik zeg daarbij nergens dat dat het succescriterium is. Het is alleen om aan te geven dat een man minder lastig is op dat gebied. Je kan ook maar net lezen wat je wil hoor.

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-16 12:37

Huertecilla schreef:
Sidera schreef:

Geyron reageert bevestigend op manipulatie.

Daar een draai aan geven dat dit communicatie is, maakt het imo alleen maar erger.
Naar je hand zetten is geen communiceren maar manipuleren.
Dat vind ik egoistisch, ongelijkwaardig en in dit verband zoals het oorspronkelijk geschreven werd en ik op reageerde; seksistisch.

Draai er omheen wat je wil, maak er maar weer een andere ' bedoeling' van, maar kijk nog even naar de quote waar ik op reageerde. Niet naar achteraf een ander bedoelde draai aan gevenb, maar kijlken naar wat er STAAT! Aan dat naar de hand zetten, daar spreekt een imo verwerpelijke mentaliteit uit.
Daar heb ik een rijmpje over.....

Nou nee.

Juist andersom. Die 'draai' is wat ik bedoelde. Het 'naar de hand zetten' is hoe ik dat noemde, omdat dat de woorden waren in een quote waar ik op reageerde, en het communiceren, elkaar leren enz. gewoon daarop neer komt.

Je bent gewoon een vreselijke mierenneuker, die ZOEKT in iedere post naar iets wat je kan interpreteren als hetgeen wat jij verafschuwt, zodat je er weer tegenin kan gaan.

xSlvna

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-16 15:29

Woow waar komt manipulatie vandaan als ik zeg 'naar eigen hand zetten'?!

Weet je wat het voor huge verschil is, 1 cmtje tong verder of minder ver naar binnen? Alsof je dan niet mag zeggen: "Ik vind het fijner als je wat langzamer zoent". Ben je dan meteen een manipuleerder als je zegt dat je vriend wat meer met z'n heupen mag draaien ofzo... Als hij dat niet fijn vind dan moet ie iemand zoeken die wel bij hem past.

Waarom ben ik niet open-minded omdat ik denk: "Je weet nooit wat de toekomst brengt"? Nah ik ben echt een kortzichtig persoon joh, écht kortzichtig. :')
Ik zou een hetero dezelfde vragen stellen als ie zeker zou weten dat ie hetero is. Dan zou ik ook best vragen: "Weet je dat zeker? Heb je ooit een vrouw uitgeprobeerd? Aan de hand waarvan kom je op die conclusie?". Veel mensen hebben hartstikke interessante antwoorden op zulke vragen, die hoor ik graag. Dat andere mensen dan liever commentaar gaan leveren over mijn spraakmanier... nah oke. Ik toon mijn onbegrip, maar dat betekend niet dat ik niet wil leren hoe andere denken! Als ik het niet wilde weten dan zou ik niet reageren. Dus deze uitleg is voor de kortzichtige mensen die niet verder kunnen denken als hun neus lang is. Jullie maken er wat negatiefs van.

Ben altijd positief of oprecht benieuwd, dus bij deze.

Sidera

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-16 10:52

Citaat:
Nou nee.

Juist andersom. Die 'draai' is wat ik bedoelde. Het 'naar de hand zetten' is hoe ik dat noemde, omdat dat de woorden waren in een quote waar ik op reageerde, en het communiceren, elkaar leren enz. gewoon daarop neer komt.

Je bent gewoon een vreselijke mierenneuker, die ZOEKT in iedere post naar iets wat je kan interpreteren als hetgeen wat jij verafschuwt, zodat je er weer tegenin kan gaan.

Dat idee begin ik ook een beetje te krijgen zeg...
Intenties in heel dit topic zijn naar mijn gevoel best wel prima over vanalles