pipo schreef:pfff, jouw leven is zwaar.. geen slee, pijn in je voet.. geen auto, geen eten... en geen schoenen, geen vakantie. Meid, ik zou een buddy zoeken die je kan ondersteunen met je problemen.
Of bekijk het leven van de zonnige kan.. je kan!!! je vakantie verzetten.... (ook je medereizigers kunnen blijkbaar) je heb een auto!!.... je kan boodschappen doen blijkbaar (wij niet, komen het erf niet af en het is te ver weg om te lopen) je heb schoenen die je dus kan uitzoeken.... en ook blijkbaar stijgijzers.... Meid wat een weelde!!! geniet ervan
Kennelijk mag ik niet schrijven wat ik gedaan heb, ook al ging het pijnlijk en met moeite. Ik klaag nu anders niet. Maar het is waar, ik heb geen slee, de schoenen waar stijgijzers onder kunnen kom ik nu niet in (de stijgijzers heb ik niet, maar wel dus schoenen type D). Ik vond gewoon dat ik even naar buiten moest, ook al is het spekglad en niet gestrooid. Een keuze die IK gemaakt heb. Jij niet, even goede vrienden. Ik had de auto willen nemen, maar dat gaat niet, sloten en deuren zitten vast, enorme laag ijs (ben gisteren ook niet weggeweest, dus dat zal de oorzaak zijn). Dus de schuifelbenenwagen, voor mij was binnen blijven geen optie. En dat is goedgegaan. Gelukkig. Heb er pijnstillers voor genomen ja, en zit nu weer met pootje omhoog.
Maar ik wacht met smart op warm water en zomer.

Ga er maar van uit dat je morgen gewoon naar school moet, code oranje zal dan wel gelden. De wegen die gestrooid zijn zijn nu te doen. Straten waar niet gestrooid is zijn nog een ijsbaan. Ik heb bij mij voor de deur maar zout gestrooid. Dat helpt wel.