Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Joolien schreef:Damned schreef:Maar waarom heb je haar goedkeuring/aandacht/vriendschap nodig?
Misschien omdat ze de nieuwe vriendin is van haar vader? Lijkt me toch best wel een belangrijk puntje. Wat ze zegt, je neemt verkering met een man, daar krijg je zijn kinderen ook bij, die kun je niet negeren.
The_Cat schreef:Je mag niet meteen altijd negatief denken dat ze je opzettelijk wil negeren, misschien heeft ze zelf een drukke dag gehad, een slechte dag op het werk, of speelt er iets door haar hoofd en zegt ze zelf misschien liever niets of wil ze liever met je vader praten.
Natuurlijk moet ze rekening houden dat als ze voor je vader kiest dat jij er ook bij bent. Maar het is geen 24/24u pakketje. Er zijn natuurlijk ook momenten dat ze liever gewoon even samen met je vader is. Het is voor haar natuurlijk geen makkelijke situatie, misschien hebben haar kinderen gewoon liever dat ze met rust gelaten worden, dus doet ze dat met jou ook. Praat met haar, als ze niet weet dat ze iets 'fout' doet kan er niets veranderen
Misschien ook juist omdat je zo graag wil dat het een beetje goed loopt. Maar je belemmerd jezelf op deze manier ietwat... Probeer eens een weekje meer los te laten.
Gewoon proberen, kijken wat dat geeft, als het niet helpt, geeft het jou alleszins wat meer rust in je hoofd...
Als je er minder mee bezig bent loopt het misschien na een tijd vanzelf ook wat losser? Yenni schreef:A doet dit vaker. En nee ik ben niet iemand die 24u aandacht nodig heeft maar op 1,5 uur alleen hoi?! En dan is ze een uur buiten geweest komt ze binnen gaat zitten. Vroeg ik of alles goed was. Zegt ze ja. En verder niks. Ik vind het maar apart. Maar goed dat zal dan wel aan mij liggen..
Yenni schreef:Ja dat klopt. Het is geven en nemen. Maar ik doe al veel voor haar in het huishouden. En il vraag hoe het gaat enz.