Tinder, wie nog meer?

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Desty

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-16 15:08

Courses schreef:
Ja zeker :) Ik had persoonlijk nooit verwacht dat het zo zou gaan want ik ben zelf eigenlijk helemaal niet zo'n fan van Tinder. Meeste gesprekken die aangeknoopt werden bloedden of erg snel dood of het was allemaal zo oppervlakkig dat ik na 3 zinnen er al klaar mee was. Niet dat ik er veel achter zocht, vond 't meer leuk tijdsverdrijf :z Dingen kunnen gek lopen ja, dat heeft dit ook maar weer bewezen :o

Het tegenovergestelde is ook waar. Jongens waarbij je hebt gezegd dat het niet meer hoeft, die blijven stalken wanneer ik al weken niet meer reageer :')

CoursesJarig

Re: Tinder, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-16 15:09

Hahahaha, ja ik ken het :+ Ach, ik weet wat ik aan hem heb en hij aan mij dus dat scheelt :) Vertrouwen is voor mij het belangrijkste.

HorseTimeXL

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-16 15:18

Courses schreef:
CCCCC schreef:
Aronenloutje, hij had via de app een hele vlotte babbel, veel grapjes maken en zo en in het echt was ie helemaal niet spontaan, erg trage prater en zo.. Viel echt vies tegen!

Courses, superleuk! Ik heb mijne ook per toeval gematcht, elke keer als ik in zijn buurt (woonplaats) was dan zat hij 80 km verderop. Ook heel impulsief elkaar gezien tijdens het stappen. Er was op dat moment nog niet echt sprake van een date of zo, voor die bewuste avond in de kroeg. Zie je maar dat het snel kan gaan!

Ja zeker :) Ik had persoonlijk nooit verwacht dat het zo zou gaan want ik ben zelf eigenlijk helemaal niet zo'n fan van Tinder. Meeste gesprekken die aangeknoopt werden bloedden of erg snel dood of het was allemaal zo oppervlakkig dat ik na 3 zinnen er al klaar mee was. Niet dat ik er veel achter zocht, vond 't meer leuk tijdsverdrijf :z Dingen kunnen gek lopen ja, dat heeft dit ook maar weer bewezen :o

Dit soort verhalen geven bij tevens hoop om wel een date aan te gaan via tinder. Ik ben nog steeds erg sceptisch to mijn date, maar het kan dus wel..

CoursesJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-16 15:23

Nou ja kijk, ik denk ook echt dat het een beetje is hoe je er zelf in staat. Ik zie hier soms dingen voorbij komen dat ik denk 'Wooh, zo serieus is alles toch helemaal niet?' (No offence, mijn mening).

Ik ben een enorm sociaal persoon maar ik heb gewoon wel een bepaald karakter waar je echt mee om moet 'kunnen' gaan. Ik houd totaal niet van oppervlakkig gedoe, zeker omdat ik zelf redelijk wat 'chique' foto's heb en snel daarop beoordeeld word :) Het is ook echt niet zo dat ik geen dates wil/kreeg maar had er gewoon geen behoefte aan of geen juiste personen ertussen. Je merkt van zelf wel of het klikt ja of nee, je spreekt af, als het van beide kanten klikt doe je dat nog eens, zo niet, ook geen man overboord. Ik had ook geeeeen idee wat er ging gebeuren toen ik voor 't eerst met mijn huidige date afsprak, ik ben nu bijna een jaar single en had er tot nu eigenlijk geen behoefte aan. Totdat dus dit startte ineens :+ :o

Maar als ik nu kijk hoe leuk ik het momenteel heb dan denk ik ja, ik had het eerder kunnen doen maar dan had ik met mezelf in de knoop gezeten denk ik :) Niks is zo slecht als dingen overhaasten.

Smurflin

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-16 15:32

Nee, ik denk dat je er inderdaad ook zelf klaar voor moet zijn. Zo wil ik wel heel graag, maar ik merk dat ik eerst nog wat 'dingen te doen heb met mezelf' heb zegmaar :+

Ik kijk er ook zo naar Courses, maar de mensen die in dit topic zo 'serieus' zijn, die zullen ook dat soort mensen opzoeken op Tinder. Ik denk dat dat juist het mooie is van die app. De ene is heel serieus en verwacht er een boel van en de ander zoekt gewoon wat plezier en ziet wel wat er van komt. Niets mis mee toch? Soort zoekt soort en juist die verschillen zijn leuk om hier terug te lezen vind ik.

Lougino

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-16 15:36

Desty schreef:
Courses schreef:

Het tegenovergestelde is ook waar. Jongens waarbij je hebt gezegd dat het niet meer hoeft, die blijven stalken wanneer ik al weken niet meer reageer :')

Ja dit dus he! Supersaai gesprek en dan 'wanneer zullen we afspreken' echt zo suf haha

Desty

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-16 15:43

''Zou je het leuk vinden om samen iets te drinken?'', uuhhhh nee. :')

MarjanB

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-16 15:48

Hahaha ik moet zo lachen om jullie berichten. Voor mij al weer een jaar geleden dat ik op tinder zat. Heb toen 2 dates gehad waarvan 1 echt verschrikkelijk was en de andere ben ik nu 10 maanden mee samen :D

Heb wel echt de meest vreemde gesprekken gehad, echt waar mannen..... Toen ik mn (toen nog niet) vriend tegenkwam tijdens het swipen heb ik hem gelijk geliked en had echt zoiets van die moet ik hebben! Op stal zn foto laten zien gehehe en toen hadden we ineens een match. Dus na een paar dagen appen (al vrij snel via watssapp) afgesproken en ben zo enorm blij dat ik dat toen gedaan heb <3

Vionaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-16 16:17

Wat zouden jullie doen wanneer iemand via snapchat steeds berichtjes stuurt op foto's (dus chat in snapchat). En ook gezegd heeft graag te willen afspreken, maar dat als er iets via whatsapp gevraagd wordt gewoon niet reageert.

BarbaLala

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-16 16:19

Naar de kloten laten lopen :P

imd

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-16 16:27

BarbaLala schreef:

Zoiets ja :')

BarbaLala

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-16 16:32

Ik heb alleen bekenden op snap maar jij ook vreemden begrijp ik? Grote kans dat hij gewoon een vriendin heeft als hij alleen via snap communiceert.

Lougino

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-16 16:34

BarbaLala schreef:

Hahaha ja zoiets idd :D

Destination

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-16 16:35

Ik zou er niet mee afspreken, Vionaa. Als hij wel kan reageren via snapchat, kan hij ook wel reageren via snapchat, toch? :=
Laatst bijgewerkt door Destination op 04-01-16 16:37, in het totaal 1 keer bewerkt

Vionaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-16 16:35

Hahah oke dat is duidelijk :')

Nee geen vriendin, iemand die ik ken kent hem weer.

CoursesJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-16 16:37

Lekker laten gaan inderdaad :+

HorseTimeXL

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-16 17:03

Smurflin schreef:
Nee, ik denk dat je er inderdaad ook zelf klaar voor moet zijn. Zo wil ik wel heel graag, maar ik merk dat ik eerst nog wat 'dingen te doen heb met mezelf' heb zegmaar :+

Ik kijk er ook zo naar Courses, maar de mensen die in dit topic zo 'serieus' zijn, die zullen ook dat soort mensen opzoeken op Tinder. Ik denk dat dat juist het mooie is van die app. De ene is heel serieus en verwacht er een boel van en de ander zoekt gewoon wat plezier en ziet wel wat er van komt. Niets mis mee toch? Soort zoekt soort en juist die verschillen zijn leuk om hier terug te lezen vind ik.

Ja dat herken ik zeker. Heb eerder een poos gedate. Had ik in een jaar ongeveer 4 date gehad met vier verschillende mannen. Ook een aantal kerken meerdere keren afgesproken maar merkte dat ik er echt niet aan toe was. En als ik nu achteraf kijk denk ik ja inderdaad was maar beter ook.

Maar men wat werkt Tinder trouwens heerlijk om iemand te vergeten zeg haha. :')

Ja ik zou ook echt niet met die gast afspreken hoor. Wel raar dat die je via de app negeert. Hebben hier sommige ook last van dat de man minder zelf spontaan begint te appen?

Lougino

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-16 17:17

Ja ik zou ook echt niet met die gast afspreken hoor. Wel raar dat die je via de app negeert. Hebben hier sommige ook last van dat de man minder zelf spontaan begint te appen?[/quote]

Ja dit ook idd, als je ze leuk vind appen ze minder, als je ze niet ziet zitten krijg je iedere dag kansloze berichten haha kreeg net nog na 5 dagen geen contact ineens 'Happy Newyear' haha. Maar volgens mij vinden mannen appen sowieso niet zo belangrijk als vrouwen.

Vionaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-16 17:18

Ja, ik vind het ook nogal raar. Met oud en nieuw wenste hij mij nog gelukkig nieuwjaar en op een date in 2016. Niet dus :+

Meestal zijn ze juist wel spontaan.

Lougino

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-16 17:43

Ja ik kan dat ook niet verklaren..heel irritant. Heb je zelf al wel een bericht gestuurd?
Bij mij ging het ook van een week lang iedere dag minstens 2 uur lang contact naar ineens een dag of 5 niet maar goed daar was uiteindelijk een logische verklaring voor.

imd

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-16 17:47

AronenLoutje schreef:
Ja ik kan dat ook niet verklaren..heel irritant. Heb je zelf al wel een bericht gestuurd?
Bij mij ging het ook van een week lang iedere dag minstens 2 uur lang contact naar ineens een dag of 5 niet maar goed daar was uiteindelijk een logische verklaring voor.

Hier ook, hij was aan het daten met 'n ander..

Heb eerder wel geroepen dat iemand gewoon druk kan zijn. Dat kan ook, maar de ervaring tot nu toe leert wel dat het dan niet alleen aan de drukte ligt. Als ze iets van je willen kunnen ze wel weer ineens appen namelijk :')

HorseTimeXL

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-16 17:49

Ja naja misschien komt het ook wel dat die nu in Spanje zit met z'n familie die die al lange tijd niet meer gezien had natuurlijk en opzicht als je die plek zag dacht je wel van oke mooie plek. Haha.

Ja kijk als ik begin met reageren hebben we zo weer een gesprek van 3 uur ofzo dus als ik reageer krijg ik in alle gevallen een ontzettend enthousiast bericht terug. Hij is gewoon raar :'). Laat het ook maar even zo. Zaterdag voor het laatst geappt. Toen begon hij overigens zelf. Wil ook niet voordoen zo'n krankzinnig wijf die compleet geobserdeert is haha. Weet overigens sowieso niet hoe de verhoudingen zijn in Spanje.

Vionaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-16 17:53

AronenLoutje schreef:

Via app? Ja wel een keer eerder, gewoon een leuk gesprek.
Denk dat ik vanavond maar app dat het wel handig is dat ie reageert als hij nog af wil spreken en als hij niet meer wil dat dat ook goed is, maar wel even zou willen laten weten.

Neverland

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-16 17:55

Ik heb nu ook een match dat qua uiterlijk niet helemaal mijn type is maar zo klikt het wel goed. Hij is nu op vakantie en ging speciaal voor mij langs Disney World om een foto te maken omdat ik van Disney hou :+
Probleem is, hij rookt (kom ik nu achter). En ik wil niet daten met iemand die rookt dus ik ben in strijd met mezelf. Weet niet wat ik moet doen. Ik vind het zo poedersuiker om na twee weken leuk met elkaar gepraat te hebben zeggen van; ik ga niet op date omdat je rookt.

imd

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-16 17:58

Je hebt twee keuzes denk ik: doorgaan met daten en het roken voor lief nemen, of het afkappen voor je (meer) gevoelens ontwikkelt. Voor mij is roken een dermate grote dealbreaker dat ik 't af zou kappen. Wat jij doet, moet je natuurlijk voor jezelf beslissen.
En ieder 't recht op z'n eigen "criteria" overigens hoor. Dus als jij geen roker wilt, dan mag je best als je daarachter komt, zeggen dat je niet door wilt.