[FOTO] Show je kerstoutfit!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Queelens

Re: Show je kerstoutfit!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-15 13:21

Tweebelgen: al bij de hema gekeken? Daar hebben ze er ontzettens veel en ook in kleine maten. Ook S :j

CharxHebe

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-15 13:26

HorseTimeXL schreef:
Heeft iemand hier ervaring met plakbh's? Ik heb een aantal jurkjes gezien met een blotere rug. Erg mooi maar dan moet je wel een plakbh. Echter heb ik niet een grote omvang. Heb altijd een push up 70b anders is het echt plat. Dus weet niet of een plak bh dan wel geschikt is. Je hebt vast geen push up vorm :')

Ik heb een grote c / kleine d en met mijn plakbh blijft er weinig meer van over :')

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-15 13:29

Char: oh dus plak bhs zijn eigenlijk wel te doen voor grotere cupmaten? Ik heb een E en ben echt bang dat t geen doen is. Maar als ze er wat kleiner door gaan lijken vind ik helemaal niet erg haha, graag zelfs :D

xSannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-15 13:33

HorseTimeXL schreef:
Heeft iemand hier ervaring met plakbh's? Ik heb een aantal jurkjes gezien met een blotere rug. Erg mooi maar dan moet je wel een plakbh. Echter heb ik niet een grote omvang. Heb altijd een push up 70b anders is het echt plat. Dus weet niet of een plak bh dan wel geschikt is. Je hebt vast geen push up vorm :')

Ik heb ook 70B, moet zeggen dat ik niet/amper push up BH's draag dus daarmee kan ik het niet vergeten.
De plakBH gaf bij mij hetzelfde effect als een gewone BH.
Als je zo'n plakBH met een haakje in het midden hebt kun je ze wat meer naar de buitenkant plakken en ze een beetje "naar elkaar toe trekken" zodat je een klein beetje push up effect krijgt.

CharxHebe

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-15 13:58

Queelens schreef:
Char: oh dus plak bhs zijn eigenlijk wel te doen voor grotere cupmaten? Ik heb een E en ben echt bang dat t geen doen is. Maar als ze er wat kleiner door gaan lijken vind ik helemaal niet erg haha, graag zelfs :D
hahahaha, in mijn geval vind ik echt dat er weinig meer overblijft :+ . Het geeft natuurlijk ook geen ondersteuning of niks, het zorgt ervoor dat je tepels niet door de stof heen komen en dan houdt het ook wel op :P Een BH houdt natuurlijk alles bij elkaar. Maar ik draag ze inderdaad omdat het veel mooier is bij zo'n open rug :D Vind het verder niet hinderlijk zitten ofzo voelde me alleen erg naakt de 1e keer dat ik m aanhad maar aan dat idee wen je :j

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-15 14:01

Hm ja t is ook wel fijn met mijn cupmaat als de boel een beetje bij elkaar wordt gehouden. Maar ik kan het altijd een keer proberen. Voor alleen een kerstdinertje is het wellicht te doen :+
En anders blijf ik oo mijn zwarte strappless die doet het heel goed maar is toch iets minder mooi!

CharxHebe

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-15 14:06

Queelens schreef:
Hm ja t is ook wel fijn met mijn cupmaat als de boel een beetje bij elkaar wordt gehouden. Maar ik kan het altijd een keer proberen. Voor alleen een kerstdinertje is het wellicht te doen :+
En anders blijf ik oo mijn zwarte strappless die doet het heel goed maar is toch iets minder mooi!

ik ken het.. had vroeger ook cup e, toen durfde ik ook nooit goed strapless bh's aan. Maar is inderdaad uiteindelijk wel mooier natuurlijk. ik hb m ook maar gekocht in de hoop dat het wat was. maar testen op een rustig feestje is wel praktisch misschien ja haha.

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-15 14:24

Haha ja strappless vind ik nog wel te doen hoor. Heb hem de hele dag aan gehouden en ook op het feest en heb me er niet aan geergerd, dus dat is al heel wat. Deze douwde de boel ook goed bij elkaar dus ook fijn :+

Monster_tos

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-15 14:24

Sodera schreef:
Amazon heeft Spanx... Dat schijnt heel fijn te zijn..
Monster, waar zitten die 90 kg :oo?!?! In je grote teen ofzo? Wat ben jij prachtig! Jurkje staat je ook geweldig!

_O- Was dat maar zo, maar helaas. Heb toch wel een redelijk buik en boven benen hoor, maar vrij 'bol' zeg maar. Heb ook geen rollen aan de zijkant maar echt een buikje aan de voorkant. Als ik em helemaal ontspan kan ik ook zo voor zwanger door gaan door de vorm :P Moet uiteraard geen low waist jeans aan trekken want dan heb ik wel een rol :(
Volgens mijn BMI ben ik ook veel te zwaar, maar zo dramatisch zie ik het zelf nog niet in de spiegel (wel aan het lijnen overigens) ben 174 lang.

De rest ook allemaal bedankt voor de lieve complimentjes! Doet me goed <3 En kan ik hem vol vertrouwen aantrekken naar de kerstborrel van het werk *\o/*

Ik heb zelf geen ervaring met shapewear bij lingerie zaken vandaan, maar denk dat je daar wel fijne kwaliteit kan halen!

Sodera

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-15 14:30

Oh ik zou het niet doen....
Hb voor een bruiloft bij hunkemoller zo'n shapewear jurkje aan laten smeren... Had er al een die niet corrigeerde maar deze is helemaal vreselijk... Het kruipt nl op. Dus je krijgt een extra rol ergens tussen je heupen en buik...
Heb ook hoge/corrigerende panty's maar die kruipen omlaag: rol op je buik....

Monster, lekker shinen in je jurkje!!
Je bent idd mooi verdeeld, scheelt heel veel!

Jaan81

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-15 14:45

PlakBH, verschrikkelijk! 1x gedragen en de hele avond t gevoel gehad dat t alles scheef trok of eraf viel of.... Of.....
Erna nog vaak op de meest mogelijke manieren geprobeerd voor de spiegel, maar én geen mooi decolleté of gewoon zich én voelde me er enorm mee lopen.

En had wel juiste maat, mevrouw van de winkel heeft me geholpen.

CharxHebe

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-15 15:09

Jaan81 schreef:
PlakBH, verschrikkelijk! 1x gedragen en de hele avond t gevoel gehad dat t alles scheef trok of eraf viel of.... Of.....
Erna nog vaak op de meest mogelijke manieren geprobeerd voor de spiegel, maar én geen mooi decolleté of gewoon zich én voelde me er enorm mee lopen.

En had wel juiste maat, mevrouw van de winkel heeft me geholpen.
vind het inderdaad erg lastig om hem goed en recht aan te brengen... soms ben k 20 pogingen verder endan laat ik het maar zo. Verder was ik vooral bang dat hij af zou vallen maar hij bleef wel goed zitten gelukkig :') . Voelde me wel erg naakt ermee maar na een paar drankjes was dat over xD

xSannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-15 15:36

Haha ik heb hem gewoon in 1 keer goed geplakt 8-)
Vond dat wel een grote uitdaging inderdaad.

Ik had helemaal niet het idee dat hij los zou komen gelukkig! Al was er inderdaad wel wat drank in het spel _O-
Ik had behoorlijk wat moeite dat ding weer los te krijgen aan het einde van de avond :))
Maar het was het waard, heb de hele avond complimentjes gekregen over de prachtige rug van m'n jurk haha.

xSannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-15 16:09

Net m'n Zalando pakketje gekregen. Ik twijfel nog een beetje of ik hij blijft :P

Afbeelding

De schoenen passen niet helemaal zo bij die blote benen maar wilde er even iets onder aan _O-

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-15 16:14

Ik vind m m echt helemaal super. Hij benadrukt je hele mooie figuur!
Wel vind ik m een beetje kaal. Hij heeft nog wat accessoires nodig om m te pimpen.

Yaralisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-15 16:15

Precies wat Iris zegt! Een beetje opvrolijken met accessoires :)

UhNee

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-15 16:16

Ben ik het ook mee eens! De kleur staat echt super bij je haar :)

horses_m

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-15 16:22

Miss een leuke heupriem ofzo doen ? Dan is die niet zo kaal :) maar vind hem echt heel leuk staan;)

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-15 16:27

Ook mee eens! Dit topic is slecht voor mij, ik heb al een jurkjes-tic af en toe.. :')

Yaralisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-15 16:27

Ik heb deze 2 gekocht, ze stonden allebei leuk en ik kon niet kiezen :o
Afbeelding
Afbeelding

xSannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-15 16:32

Haha bedankt! Jullie maken me aan het twijfelen, mensen in mijn omgeving vinden hem allemaal wat minder :P
Er zouden inderdaad sowieso nog wat accessoires bij komen, riempjes ben ik niet echt van, maar wel kettingen e.d.
Ik ga er nog even over nadenken :D Ben wel helemaal weg van de kleur haha

Ik vind die groene hierboven gaaf! De zwarte iets minder.

Yaralisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-15 16:34

Haha, lastig is dat he!
Inderdaad een leuke ketting, riempje zou ik niet zo snel doen.

Die groene vind ik ook het mooist.
Die zwarte is in het echt wel anders hoor, het bovenlijfje ziet er op de foto een beetje apart uit.
Maar smaken verschillen :D

butengeweun

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-15 16:49

Hij is mooi maar trekt hij niet bij je schouders ivm de plooi of is dat optisch bedrog?

Die groene van hierboven is ook gaaf :wow:

tweebelgen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-15 17:00

Queelens, dank voor de tip, maar heb er al eentje van de Hema gehad, was er niet echt tevreden over. Had het gevoel dat het toch nog wat te groot was.
Die groene jurk hierboven :wow:

MerleSimone

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-15 17:17

Hoi! Ik kom hier even binnenvallen :j
Helemaal in de shop sfeer door dit topic en heb een paar jurkjes op mn bestellijst.
Heel jammer, onderstaand jurkje is uitverkocht in mijn maat :(
http://www.bonprix.nl/product/shirtjurk ... r-932956/#

Iemand enig idee of die ergens anders (ongeveer hetzelfde) nog te koop is?
En hoe zit het met de maten van bon prix? Heb een beste voorgevel (75E/F) maar val voor de rest tussen 38 en 40 in. Moet ik dan voor 36/38 gaan of op safe en voor 38/40 gaan? Hoor graag ervaringen!