Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
HorseTimeXL schreef:Heeft iemand hier ervaring met plakbh's? Ik heb een aantal jurkjes gezien met een blotere rug. Erg mooi maar dan moet je wel een plakbh. Echter heb ik niet een grote omvang. Heb altijd een push up 70b anders is het echt plat. Dus weet niet of een plak bh dan wel geschikt is. Je hebt vast geen push up vorm
HorseTimeXL schreef:Heeft iemand hier ervaring met plakbh's? Ik heb een aantal jurkjes gezien met een blotere rug. Erg mooi maar dan moet je wel een plakbh. Echter heb ik niet een grote omvang. Heb altijd een push up 70b anders is het echt plat. Dus weet niet of een plak bh dan wel geschikt is. Je hebt vast geen push up vorm
Queelens schreef:hahahaha, in mijn geval vind ik echt dat er weinig meer overblijftChar: oh dus plak bhs zijn eigenlijk wel te doen voor grotere cupmaten? Ik heb een E en ben echt bang dat t geen doen is. Maar als ze er wat kleiner door gaan lijken vind ik helemaal niet erg haha, graag zelfs
. Het geeft natuurlijk ook geen ondersteuning of niks, het zorgt ervoor dat je tepels niet door de stof heen komen en dan houdt het ook wel op
Een BH houdt natuurlijk alles bij elkaar. Maar ik draag ze inderdaad omdat het veel mooier is bij zo'n open rug
Vind het verder niet hinderlijk zitten ofzo voelde me alleen erg naakt de 1e keer dat ik m aanhad maar aan dat idee wen je

Queelens schreef:Hm ja t is ook wel fijn met mijn cupmaat als de boel een beetje bij elkaar wordt gehouden. Maar ik kan het altijd een keer proberen. Voor alleen een kerstdinertje is het wellicht te doen
En anders blijf ik oo mijn zwarte strappless die doet het heel goed maar is toch iets minder mooi!
Sodera schreef:Amazon heeft Spanx... Dat schijnt heel fijn te zijn..
Monster, waar zitten die 90 kg?!?! In je grote teen ofzo? Wat ben jij prachtig! Jurkje staat je ook geweldig!
Was dat maar zo, maar helaas. Heb toch wel een redelijk buik en boven benen hoor, maar vrij 'bol' zeg maar. Heb ook geen rollen aan de zijkant maar echt een buikje aan de voorkant. Als ik em helemaal ontspan kan ik ook zo voor zwanger door gaan door de vorm
Moet uiteraard geen low waist jeans aan trekken want dan heb ik wel een rol
En kan ik hem vol vertrouwen aantrekken naar de kerstborrel van het werk
Jaan81 schreef:vind het inderdaad erg lastig om hem goed en recht aan te brengen... soms ben k 20 pogingen verder endan laat ik het maar zo. Verder was ik vooral bang dat hij af zou vallen maar hij bleef wel goed zitten gelukkigPlakBH, verschrikkelijk! 1x gedragen en de hele avond t gevoel gehad dat t alles scheef trok of eraf viel of.... Of.....
Erna nog vaak op de meest mogelijke manieren geprobeerd voor de spiegel, maar én geen mooi decolleté of gewoon zich én voelde me er enorm mee lopen.
En had wel juiste maat, mevrouw van de winkel heeft me geholpen.
. Voelde me wel erg naakt ermee maar na een paar drankjes was dat over xD

maar vind hem echt heel leuk staan;)

Ben wel helemaal weg van de kleur haha