Ik kom heel vaak in Arnhem, woon en studeer er in de buurt! In welke straat zit het? Niet in de hoofdstraat denk ik, want ik heb het nog nooit gezien? Ik ga het even opzoeken
Ik heb niet heel erg veel sneakers trouwens hoor haha. Maar toch! Toevallig heb ik net een paar Nike Roshes besteld, en ik had al een paar Maxies en een paar Nike Free TR Fit 3.
Deze had ik al: (Overigens had ik deze voor in de sportschool, maar ik heb een blessure aan m'n hiel waar ik 4 weken geleden aan geopereerd ben en ze zijn wel lekker zacht )
En deze heb ik net besteld bij Footlocker, waar ze in de aanbieding zijn
Verder heb ik nog heel veel paar afgetrapte Allstars en Vans..
Vanwege die blessure aan m'n hiel kreeg ik het advies veel schoenen af te wisselen, dus dat heb ik besloten na de operatie maar gewoon door te zetten Naast m'n sneakers heb ik ook nog 2 paar Dr Martens om mee te wisselen maar die mogen hier niet meedoen
Ik heb eindelijk de Gel Lyte III's gekocht die ik al maaaanden wilde, maar eigenlijk niet kon kopen. Maar ze waren nu van 115 naar 64,50 afgeprijsd dus toen moest ik wel
Ooh Roos die wil ik ook zo graag! Bij zalando zag ik ze met best veel korting (heb jij ze daar ook gekocht?) dus misschien bestel ik ze ook wel
nathalie2000
Geplaatst: 24-12-15 16:07
Ik heb in de winkel hele leuke adidas schoenen gezien, maar helaas niet in mijn maat. Nu wilde ik online gaan zoeken maar ik weet de naam niet..
Het zijn adidas superstars, helemaal wit behalve de streepjes. De streepjes zijn reflecterend. Het is niet xeno, maar welke het wel zijn... Heeft iemand een idee?