Waxmeltverzamelaarsgektetopic

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Yv_

Re: Waxmeltverzamelaarsgektetopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-15 08:50

Neeeee dat is niet leuk, dat is slecht voor de porto _O- _O- !!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-15 09:14

Yellomofoon schreef:
Ik heb de Yankee Apple Spice nog nooit geroken Yv_, dus kan je daarbij niet helpen!
Ik ben ook benieuwd naar de Woodwick, deze lijkt me zo lekker, en super leuke pot ook!
[ Afbeelding ] (sugared grapefruit)

Ik heb zo'n potje, ruikt heerlijk, maar helaas poolt hij voor geen meter.
Heb ook nog 2 large en 2 medium WoodWick kaarsen en die doen het juist heel goed.
Poolen perfect, geuren heerlijk en dat knisperende geluidje is zo gezellig :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-15 09:46

Mijn pakketje gaat niet meer komen, de post staakt :(

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-15 09:47

O gats in Nl is het ook elke keer raak hoor.

Selka

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-15 10:00

DeMolenhoek schreef:
Mijn pakketje gaat niet meer komen, de post staakt :(

ONEEE.. de verjaardag is morgen.

Maar ik heb net PostNL op mijn werkadres binnen gehad?

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-15 10:13

Mijn pakket is ook gewoon onderweg.

Ja zijn die fijn Anc? Mij lijkt dat knisperen dus ook zo leuk <3. Plus de vorm mooi gestroomlijnd.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-15 10:17

Ja, zijn echt heel fijn!
De normale tenminste, die blikjes zou ik niet aanraden.

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-15 10:20

Okee nou toch eens keertje proberen dan. Durf niet zo goed aan de kaarsen omdat ze meestal niet ruiken in mn huis. Of nou ja, te weinig. Neee blikjes vind ik sowieso geen gezicht _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-15 10:24

Ik ben een Belgje :p Bpost :)

LizMD

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-15 11:14

Flesje vanmorgen aan mn binnenspiegel gehangen. In de tijd dat ik bij het paard was is het luchtje toch wel in mn auto gaan hangen! Valt alles mee dus!

Century

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-15 11:19

waxmeltsenzo schreef:
Century schreef:
Hoi allemaal!

Ik heb een scent chips brander, kan ik daar ook andere soorten op branden? Ik wil graag wat bestellen maar ik durf niet zo goed, wil wel dat ze goed branden allemaal (en niet te heet worden ofzo) :)

Ja hoor.
Ik heb 2 scent chips branders een uil en 1 heel schattig theepot.
En die doen het beiden erg goed.

Die Goose greek schijnen het niet overal goed op te doen maar verder moet alles kunnen.

Ah mooi! Ik wil graag wat andere dingen proberen, mijn 'introductiepakketje' scent chips heb ik door jullie tevoorschijn gehaald en is nu bijna op. Nu nog bedenken wat ik wil bestellen en waar.
Ik heb zoiets, maar dan net wat anders:
Afbeelding
Scent chips zelf zegt dat je er niets anders op moet branden, maar dat zeggen ze vast ook uit commercieel oogpunt.

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-15 11:28

Hahaha uiteraard zeggen ze dat.
Ik vind zo,n bol wel handig die zijn niet heel hoog en afgesloten bij het kaarsje zeg maar waardoor hij goed warm wordt en hoog genoeg zodat het vlammetje niet bij het topje komt. Dit is wel een brander waar de geur erg intensief zal zijn maar persoonlijk in mijn grote ruimte vind ik dat juist altijd fijn.

Je kunt daar waxmelts, geurkorrels etc gewoon op branden van diverse merken.

Century

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-15 11:38

Dat is mooi om te weten. Vind het zelf ook een fijne brander, het neemt ook niet zoveel ruimte in, en ik ruik genoeg. Ik heb een benedenappartement met open keuken/woonkamer, dus ik denk dat de ruimte groot genoeg is. Maar ik kan dus beter niet al te sterke geuren kopen? Welke merken moet ik dan maar even overslaan?

Ik vraag me wel soms af of mijn cavia's geen last van de geuren hebben, die ademen het ook in natuurlijk.

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-15 11:42

Wat de een sterk vind ruikt de ander amper dat is wel lastig ;)
Wat cavia's betreft weet ik het niet, ik weet wel dat veel knagers best wel snel last krijgen van hun luchtwegen. Katten en honden heb ik zelf en die krijgen er niets van tenzij ze allergisch zijn voor een lucht dat is niet anders dan bij mensen.

Century

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-15 11:48

Cavia's zijn wel heel gevoelig voor tocht en als ze verkouden zijn kan er zo maar een fatale longontsteking om de hoek komen. Maar hoe het dan zit met luchtjes... Ik weet het niet. Ga het gewoon niet te vaak doen en ze in de gaten houden :)
Laatst bijgewerkt door Century op 23-10-15 11:49, in het totaal 1 keer bewerkt

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-15 11:49

Aaaah krijg bericht van Tulpje creatief dat ze waarschijnlijk pas halverwege volgende week kunnen verzenden ivm omstandigheden. Balen, want ik ben zoooo nieuwsgierig hihi maar doe je niks aan.

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-15 11:50

Als ze een longontsteking hebben is het iig niet goed voor ze. Als maker raad ik niet aan om in de ruimte waar de cavia's staan een geur te branden van welk merk dan ook de blokjes zijn sowieso sterk geparfumeerd, als ze in de hal staan kun je wel in de woonkamer branden als je de deur dan open doet komt er wel een walm maar dat is even. Het zou zonde zijn als je cavia's er ziek van werden.

Century

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-15 11:53

Ze zijn gewoon gezond hoor! Ze staan in de woonkamer waar ook de brander staat. Dus dan kan ik dat eigenlijk beter niet doen? Mijn cavia's zijn mijn trots, wil zeker niet dat ze ziek worden. Of misschien over stappen op sojawas? Zou dat helpen?

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-15 12:05

Century schreef:
Ze zijn gewoon gezond hoor! Ze staan in de woonkamer waar ook de brander staat. Dus dan kan ik dat eigenlijk beter niet doen? Mijn cavia's zijn mijn trots, wil zeker niet dat ze ziek worden. Of misschien over stappen op sojawas? Zou dat helpen?

Nee dat gaat niet helpen.
Ook de soja was wordt parfum aan toegevoegd de parfum is wat je ruikt.
En de parfum kan voor knagers zeker een fataal gevolg hebben.

Van cavia's heb ik echt geen verstand dat wil ik wel zeggen.
Ik heb zelf ratten gehad en daar zou ik nooit een melt bij de de ruimte branden.

Knagers lopen snel een infecties op door tocht, als je daar dan nog parfum bij gebruikt die door de kamer verspreid wordt is dat natuurlijk niet helemaal ok. Knagers hebben soms een infectie zonder dat je er erg in hebt.

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-15 14:56

waxmeltsenzo schreef:
Katten en honden heb ik zelf en die krijgen er niets van tenzij ze allergisch zijn voor een lucht dat is niet anders dan bij mensen.

Ik heb een kat met luchtwegproblemen die nergens last van heeft als ik meltjes opzet.
Gewone geurkaarsen zijn al wat meer tricky en wierook is drama: benauwd, astma-aanvallen, kokhalzen. :(:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-15 14:58

Mijn hamster staat zo'n beetje naast de brander/kaars en heeft nooit ergens last van.

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-15 15:27

Nou ik weet ook niet zeker of het wel of niet kwaad kan. Maar als het mij als maker gevraagd wordt durf ik niet de garantie te geven iig.

Ik heb ook een kat met een gronische ziekte die heeft nergens last van.

Maar het zijn geurblokjes bedoeld om je huis lekker mee te laten ruiken en ik wil niet dat ik de gene ben die gezegd heeft nee joh kan geen kwaad. Dat is dus iig niet zeker ;)

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-15 18:49

Oh wat jammer! Nog een paar daagjes extra geduld.

Ik had vanochtend ook een berichtje in mijn inbox dat er een paar geurtjes niet op voorraad waren, dat ze niet had kunnen updaten. Heb 1 ander geurtje gekozen en voor de ander wist ik niets.
Hoop dat ze morgen nog komen!

Ik heb nu trouwens Candy Cane Lane opstaan.. Jammie! Die munt erin is echt heel lekker! Terwijl ik in eerste instantie een beetje het idee dat dat ik weer Fireside Treats op had staan en die vind ik niet zo lekker. Maar deze.. Wowie <3.

EllaBellaah

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-15 19:04

Ik heb gerbils in de woonkamer staan en die hebben van de scent chips geen last, tenminste, ik zie geen verandering in hun gedrag ofzo...
Mijn pakketje is bij m'n schoonouders afgeleverd en heb morgen eindelijk de tijd om hem op te halen, leeeuuukk!!! Heb lekker het weekend vrij (werk in de horeca dus dat is best bijzonder :') ) dus morgen mooi m'n brander helemaal schoon boenen en dan lekker een luchtje aansteken. Moet de hele dag leren en vind het dan altijd fijn als het lekker ruikt in huis

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-15 19:08

Foto van je aanwinsten morgen he 8-)