Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
WildWings schreef:Je vindt het een MENING dat vlees dierenleed veroorzaakt?
bruintje123 schreef:Dat als alle mensen het dierenleed en zielig zouden vinden ze wel zouden stoppen met het eten ervan.
269_life schreef:Ik ken geen enkele koe die huppelend naar de slacht gaat hoor Bruintje... En ik weet niet of je uit een veehouderij van binnen hebt gezien? Word je denk ik niet echt blij van.
Vleesvervangers zijn er vooral om vleeseters eens iets vega's te laten proberen. Je kan alle voedingsstoffen die je nodig hebt makkelijk uit een vegan dieet halenJe moet alleen wel een beetje research doen.
Maartje1990 schreef:WildWings schreef:Dus een dier doodmaken is vriendelijk?
Als het goed gebeurd wel. Iig niet (dier)onvriendelijk
Maartje1990 schreef:269_life schreef:Welk deel van doodmaken is dan diervriendelijk volgens jou?
Even voor de goede orde: ik wil je nergens op aanvallen, gewoon oprechte interesse
Het in 1 knal weg zijn. Beestje weet niet wat er met hem gebeurt
xMercury schreef:janderegelaa schreef:Misschien moet je eens goed kijken naar wat jouw pedagogische opdracht is op school xMercury.
Geheel onterecht om dat in twijfel te trekken. Ik weet dondersgoed wat mijn plicht is en hoe ik dat uit moet voeren. Wie ben jij om daar over te oordelen? Daarnaast maak jij er van dat ik gruwel verhalen op leg. Kom op zeg. Als ik ergens voor sta als docente, is het wel dat leerlingen open-minded zijn en zichzelf ontwikkelen tot een wijs en verstandig persoon. Ik zou nooit leugens of horrorverhalen verspreiden om mijn gelijk te krijgen. Wel mogen leerlingen altijd m van mij een eerlijk en open antwoord verwachten.