Met iemand naar bed gaan die geen relatiemateriaal is?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Zou jij met iemand naar bed gaan waarvan je van te voren weet dat je er geen relatie mee wil

Ja
730 (59%)
Nee
503 (40%)

Totaal aantal stemmen: 1233

Blue_Eyes
Winnaar Bokt Veulenverkiezing 2025

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-15 20:32

:') Mijn gedachte...

Sowieso: ik vind het zo heerlijk simpel om altijd met dezelfde vent, die ik door en door ken, en waarvan ik weet wat hij fijn vindt en vice versa, me niet druk te hoeven maken over of ik mijn buik wel inhou of mijn benen wel geschoren heb, en gewoon onbezorgd lol te hebben samen. Ik zou echt noooooit meer terug willen naar voor die tijd.

Edit2: typo's
Laatst bijgewerkt door Blue_Eyes op 25-09-15 20:35, in het totaal 2 keer bewerkt

Huertecilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-15 20:34

Sizzle schreef:
Ofwel, industiele revolutie in bed.
Klinkt voor mij als: laten we het nodeloos ingewikkeld maken.....

Ofwel aanpassen aan de moderne samenleving.
Is voor mij gebaseerd op eigen ervaring als verkort kiezen voor meer kwali-tijd en levensgenieten.

Kijk, doe het allemaal gerust anders. Dit is míjn op praktijkervaring gebaseerde mening en ik voed mijn zoon zo op. Verder is het zíjn leven, zijn het zíjn keuzes.
Laatst bijgewerkt door Huertecilla op 25-09-15 20:35, in het totaal 1 keer bewerkt

7ofhearts

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-15 20:35

Huertecilla schreef:
RaafSmits schreef:
Sexpartners die wat draaiuren moeten hebben.......jongens toch waar gaat dit over??

Over wél ervaring hebben van de partner versus geen. Wat is daar moeilijk/raar aan :?

Sex is heel wat belangrijker voor welzijn dan autorijden dus waarom wel erkend gediplomeerde rijinstructie zoeken en met sex risicovol (want beiden zonder benul) aanmodderen op goed geluk?!

Ik stel me gewoon een jong meisje voor dat nog maagd is waarbij moeder zegt, Meid, vergeet je lieve vriendje Henkie maar.........Tom heeft veel meer ervaring, ene........succes er mee, vergeet niet te genieten.
Ik hoor straks wel hoe het was. :')

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-15 20:36

Een foeilijst is af en toe zo fijn.. *\o/*

Blue_Eyes
Winnaar Bokt Veulenverkiezing 2025

Re: Met iemand naar bed gaan die geen relatiemateriaal is?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-15 20:36

Ja he? Ik overweeg hem ook sterk :')

Huertecilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-15 20:39

RaafSmits schreef:
Ik stel me gewoon een jong meisje voor dat nog maagd is waarbij moeder zegt, Meid, vergeet je lieve vriendje Henkie maar.........Tom heeft veel meer ervaring, ene........succes er mee, vergeet niet te genieten.
Ik hoor straks wel hoe het was. :')

Ik stel me mijn zoon of stiefdochter voor die beiden met een paar jaar oudere reeds op zichzelf levend lief een eerste ervaring opdoen.
Ik hoop dat ze genieten, vriendje/vriendinnetje Henkie/Henrika, is waarschijnlijk ook maar een eerst lief en zou er als tweede lief ook veel meer lol van hebben...

Huertecilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-15 20:40

Sammie schreef:
Een foeilijst is af en toe zo fijn.. *\o/*

De geest werkt net als een parachute; het beste open.

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-15 20:41

Sizzle schreef:
Een pro is toch iemand die er zijn geld mee verdient ?
<<)

Dat is in de sport in iedergeval wel de gangbare definitie :=

Ja dat bedoelde ik. Ik begreep HC verkeerd.

Beetje aanmodderen heeft ook z'n charme hoor. Maar weet je, ieder het zijne! Ik vind het prachtig als mensen seks willen bewaren, en vind het ook heerlijk als iemand zich drie slagen in de rondte sport. Alles er tussenin is mij ook best.

Ik waardeer alleen oordelen niet. Ik ben geen afgelikte boterham en iemand die t bewaart oid is geen frigide trut. Lekker laten doen allemaal!

Mungbean

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-15 20:43

Mee eens :)

7ofhearts

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-15 20:47

Huertecilla schreef:

RaafSmits schreef:
Sexpartners die wat draaiuren moeten hebben.......jongens toch waar gaat dit over??

Over wél ervaring hebben van de partner versus geen. Wat is daar moeilijk/raar aan :?

Sex is heel wat belangrijker voor welzijn dan autorijden dus waarom wel erkend gediplomeerde rijinstructie zoeken en met sex risicovol (want beiden zonder benul) aanmodderen op goed geluk?!

Dit doet me overigens herinneren aan een uitzending enkele jaren geleden van Alberto Stegeman die zijn uitzending gewijd had aan een of andere internet goeroe die maagden wel zou in wijden op seksueel gebied zodat ze niet zo bang zouden zijn van een ontmaagding, en beter beslagen op het ijs zouden staan.

Er waren werkelijk jonge meisjes die daar bewust naar op zoek gingen en dus met die man in zee zijn gegaan.
Gewoon té ranzig voor woorden, of wacht......ik heb er een.
Zo een vent is ziek!! in mijn ogen.

Mungbean

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-15 20:54

Haha, een rasechte consultant.
Briljant als je dat weet te verkopen :D

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-15 20:59

Zonder in te gaan op de discussie hierboven, seks met iemand die geen relatiemateriaal is: ja hoor. Waarom niet? Zolang je dat beiden weet, het veilig doet en er beiden van geniet? Ik hoef niet zo nodig een relatie, vermaak me prima zonder. Maar af en toe wil je wel eens wat. Nou ja, en laatst kwam er dan toevallig iemand op mijn pad. Leuk mee gehad, seks om de seks en dat wisten we beiden. Wat ik echter níet wist was dat hij een vrouw én kids thuis had zitten. Oeps. Daar ben ik achter gekomen en toen heb ik het beëindigd. Als je in een open relatie zit is het nog één ding, maar daar was hier geen sprake van. En daar pas ik voor. Geen traan om gelaten verder, want ik wist voor we in bed belandden al dat we niet meer gingen worden dan... ah ja, dat dus ;)

Dus nu even niks, en ik zie wel wat de toekomst brengt :)

7ofhearts

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-15 21:03

Sizzle schreef:
Haha, een rasechte consultant.
Briljant als je dat weet te verkopen :D

Ja, die man had in zijn ogen een droombaan voor A.S op zijn stoep stond, kreeg het jonge vlees op zijn bordje gepresenteerd, maar ik vraag me dan af hoe komt het dat die meiden het nog liever met een vreemde oude vent doen dan onzeker op de ware wachten, en samen op ontdekkingsreis te gaan.
Waar komt die druk vandaan om zich seksueel te bewijzen?
Natuurlijk heeft iedere generatie daar mee te maken, maar eerlijk, ik ben blij dat ik geen kids heb van die leeftijd!!

Zinzi_jewel

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-15 21:08

Het is toch niet sex om de sex .
Het is sex omdat je je aangetrokken voelt door iemand . Omdat diegene iets heeft waardoor je hem wilt en wel nu .
Of dat voor 1 x keer of nog 100 keer .
Je kan best sex hebben met iemand zonder er verder een relatie mee te hebben in het dagelijks leven .
En waarom niet genieten van wat de wereld te bieden heeft .
Monogaam is ook maar saai in veel gevallen ...
En je komt nog eens wat tegen .
Je ervaart ander genot .
Ja , ik ben ervoor ...
Sex zonder een relatie potentieel .

Dat jonge maagden meiden zich willen laten ontmaagden door een ouwe viespeuk . Dat snap ik dan weer niet .
Dat ze geen bunny fiets willen met een hijgende puber snap ik weer wel .
Waar ligt die grens dan ?
Dat maakt ieder voor zich uit ..

Shadow0

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-15 21:17

RaafSmits schreef:
Natuurlijk heeft iedere generatie daar mee te maken, maar eerlijk, ik ben blij dat ik geen kids heb van die leeftijd!!

Ik denk dat als je je kind een goede basis hebt meegegeven, met die punten die Bowen zo schitterend noemde:

Bowen schreef:
Dat seks fijn en leuk is, dat relatie's eerlijk moeten zijn en vol van liefde, dat je niet bij iemand moet blijven hangen omdat het zo "hoort".
Dat het prima is te genieten van jezelf en van anderen zolang je daar maar niemand mee kwetst. En vooral, dat het goed is wat je ook kiest op dit gebied, dat je prima bent hoe je bent, of je nu homo of hetero bent, wat wil rondscharrelen of liever op de "ware" wacht. Dat openheid, eerlijkheid en oprechtheid belangrijke waarden zijn.

... de kans dat je kind er voor valt niet zo groot is.

7ofhearts

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-15 21:30

Ik denk dat er nog té veel kids zijn waarvan de ouders ze toch te wijs inschatten onder het mom van "Mijn zoon en dochter doen dat niet/ trappen daar niet in " maar ondertussen......
Natuurlijk, je moet ze een keer loslaten en het is ook hun recht om te leren van hun fouten, maar toch.....
Ik prijs mezelf gelukkig.

Tendance

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-15 21:34

Sex moet een nut hebben zij iemand?
Momenteel hebben mijn vriend en ik sex om de sex.
Hij en ik kunnen heerlijk intiem zijn zonder sex, maar hebben toch voor dat "bepaalde gevoel" daar ook sex bij. Omdat het het intieme net nog lekkerder maakt!

Nut als zwanger worden is wat lastig als je al 38 weken zwanger bent hahahahaah

Munnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-15 22:04

Ow wat een heerlijk topic ik stem sowieso JA we mogen toch allemaal een beetje plezier hebben.

Ik vind dat er een verschil is tussen seks en neuken even plat gezegd.
Seks met een partner is natuurlijk super want daar zit ook gevoel bij.
Maar als jij gewoon seks hebt met zomaar iemand en nog even bij elkaar kan liggen kletsen en lachen is het ook gewoon top.
En bij het stukje neuken vind ik het een gebruik maken van hop hop en meteen je broek aan en weg.

Dat laatste heb ik dus wel iets tegen en daar laat ik me niet voor lenen. Er moet wel een kleine klik zijn ergens. *D

Vhagar

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-15 22:12

Ik vraag me nu af hoe groot het percentage ja stemmers bij mannen zou zijn :=

KarmaChansy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-15 22:14

waarschijnlijk nog een stuk meer :P

Huertecilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-15 10:06

Laura_Zodine schreef:

Daar hoef je niet over te gniffelen. Een schaamroodje is beter op de plaats.
Mannen zouden inderdaad meer ja stemmen doch niet omdat ze dat meer vinden:
Er is vrijwel geen verschil tussen mannen en vrouwen mbt sex*.
Er is wel een significant groter verschil tussen wat vrouwen zeggen en doen dan bij mannen. Bepaald niet iets om trots op te zijn ook al is het een resultaat van de hypocriete opvattingen van onze westerse samenleving.

* vrouwen hebben er zelfs behoorlijk wat meer lol in wanneer ze dat zichzelf toestaan. Het vrouwelijke lijf is fors beter voor sexlolbeleving toegerust.
Het is íntriest wat millennia van religie en onderdrukking hebben aangericht; 8)7 dat vrouwen dit vandaag de dag verdédigen.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-15 10:10

HC: mag ieder doen waar ie zich zelf goed bij voelt ? :) ook kiezen om niet zomaar bij iedereen in bed te kruipen is een verworven vrijheid gezien we vroeger uit gehuwelijkt werden. Nu zijn we vrij om te kiezen met wie we seks hebben maar ook met wie Níet.

Vhagar

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-15 10:19

Huertecilla schreef:
Laura_Zodine schreef:

Er is wel een significant groter verschil tussen wat vrouwen zeggen en doen dan bij mannen. Bepaald niet iets om trots op te zijn ook al is het een resultaat van de hypocriete opvattingen van onze westerse samenleving.

* vrouwen hebben er zelfs behoorlijk wat meer lol in wanneer ze dat zichzelf toestaan. Het vrouwelijke lijf is fors beter voor sexlolbeleving toegerust.
Het is íntriest wat millennia van religie en onderdrukking hebben aangericht; 8)7 dat vrouwen dit vandaag de dag verdédigen.

Ben ik helemaal met je eens

Munnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-15 11:01

Huertecilla schreef:
Laura_Zodine schreef:

Ik zeg altijd vrouwen zijn net zo erg als mannen en misschien wel erger. Alleen vrouwen kunnen beter hun mond houden en maken er geen stoere praat van. *D

Kinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-15 11:14

Ayasha schreef:
HC: mag ieder doen waar ie zich zelf goed bij voelt ? :) ook kiezen om niet zomaar bij iedereen in bed te kruipen is een verworven vrijheid gezien we vroeger uit gehuwelijkt werden. Nu zijn we vrij om te kiezen met wie we seks hebben maar ook met wie Níet.

En speciaal voor HC even een herhaling.
Het is intriest dat jij zo veroordelend bent over diegenen die niet dezelfde opvattingen hebben als jij. Het superioriteitsgevoel over hoe jouw relaties zijn straalt aan alle kanten van jouw posts af.