Confessions....

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

puppy1128

Re: Confessions....

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-15 14:50

Ik kijk altijd wie er belt.. Als het mensen zijn die ik niet mag loop ik weer weg en laat ik ze lekker bellen _O-
Maar die gaan dan ook soms gerust 3 keer vragen of ze mijn moeder mogen spreken, die er op dat moment niet is.. Ja dan neem ik niet meer op :')
En als het super belangrijk is bellen ze wel nog enkele keren.

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-15 14:54

sterreke98 schreef:
Ik durf ook niet te bellen :')

Neem ook noooit op, een vriend van me belde me eens, ik nam niet op, terwijl we gewoon aan het appen waren _O-

Dat doe ik ook hoor. En dan app ik gewoon: ik wil niet bellen :+

Zitosh

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-15 15:09

Ik ben ook absoluut geen beller. Laatst belde iemand van moeders kant (Franstalig) en ik heb gewoon ingehaakt omdat ik de woorden niet over m'n tong kreeg :') Best wel sneu achteraf bekeken, normaal beheers ik voldoende Frans om een gesprek te voeren..

xSCWx

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-15 15:36

Ik gebruik mijn honden wel eens als ecxuus om niet te stofzuigen.
Dan ga ik begin van de middag naar het park waar ze zwemmen en onder het zand zitten. Thuis zijn ze dan nog niet opgedroogd waardoor er nog veel zand uit de vacht komt.
'Het heeft vandaag echt geen zin meer om te stofzuigen hoor, er komt nog zoveel zand uit de vacht dat ik het morgen dan weer opnieuw kan doen dus dan stofzuig ik morgen wel gelijk goed' O:)

love_mandy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-15 15:38

Ik neem ook nooit de telefoon op, vriendinnen vaak ook niet eens. Bel zelf ook nooit. Als ik de bel hoor en ik zit boven doe ik de deur ook niet open, tenzij ik een pakketje verwacht :+

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-15 15:40

Peelie schreef:
XxxVon, dat vind ik wel heel erg dat je door jou ziekte vriendinnen bent verloren. Dat is gewoon laag. Lekkere vriendinnen waren het dan...

Ik ben ook al mijn "vrienden en vriendinnen" verloren omdat ik een nieuwe vriend had die een ander huidskleurtje dan blank had. Ik heb ook nog heel lang gehoopt dat het goed zou komen. Ondertussen weet ik wel beter. :)

No offence maar weet je zeker dat het door het kleurtje komt en niet doordat jij jezelf hebt overgeven aan je vriend en je vriendinnen zelf hebt laten verwateren=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-15 15:47

YellowGray schreef:
Emmaa_ schreef:
:)) Ik heb ook een keer zoiets meegemaakt _O- Met mijn toenmalige vriend de horizontale tango aan het ondernemen, in het huis van zijn ouders. Ineens flink gebonk op de muur en gelach :x

Helaas ook meegemaakt inderdaad :')

Vriendlief had een kamer met gipswanden en een zelfgebouwde hoogslaper die hij aan de muur had vastgemaakt. Best stevig op zich. Het jammere was dat zijn buurman dat ook had gedaan. Na een paar wilde nachten kwam hij toch maar zeggen dat het niet alleen duidelijk te horen was op de gang (waar nog 24 mensen woonden |o ), maar dat zijn bed ook vrolijk meeschudde. :')

Ik denk dat ik met vrij veel zekerheid kan zeggen dat ik weet over welk gebouw dit gaat :))

xxVon

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-15 16:03

Hhilde schreef:
Ik heb wel eens een vriendin met een mentale ziekte laten vallen. Ze trok me zowat mee een depressie in en omdat ik mijn eetstoornis steeds beter onder controle krijg, kan ik er niemand bij gebruiken die nog middenin haar eetstoornis leeft. Heel banketstaaf voor haar en niet netjes dat ik iemand laat vallen om haar mentale problemen, maar het was beter voor mij zo. En ik ben vast niet de enige die daarom een vriendin heeft laten vallen.

Nee natuurlijk, je moet ook op jezelf passen. In mijn geval zijn het mijn heupen/rug/energie niveau, dus het fanatieke sporten/uitgaan dat redt ik niet meer. Heb wel een erg slechte periode gehad een aantal jaar terug en daar ging het mis; omdat ik niet meer meekon met hun uitgaan/sporten was ik niet meer in de groep en verdwijn je naar de achtergrond. Oppervlakkig ik weet het.

Heb ze heel vaak bij mij uitgenodigd om er nog wat van te maken, pizza avonden met film oid. Maar dat was niet 'spectaculair' genoeg. Een klein voorbeeld uit die periode: Je kan hier prima zwemmen/relaxen bij de vaargeul een straat verderop, maar nee ze moesten perse naar bloemendaal, want daar had je de leukste tentjes. Mij hebben ze ook last minute uitgenodigd, en ik heb toen aangegeven dat het voor mij te zwaar is om er te komen met het OV kreeg ik te horen 'jammer volgende keer beter' om er vervolgens een aantal uur later achter te komen dat ze zelf met de auto waren en mij niet belangrijk genoeg vonden om 15 minuten om te rijden om me op te halen (of het is niet in hun botte kop opgekomen, dat zou ook nog kunnen)

Ben ze liever kwijt dan rijk, maar een stuk eenzamer is het wel

Wijziging: Confronteren heb ik ook een keer gedaan; antwoord "maar je hebt ... (vriend) toch" -O-

Eindigen met een confession: ik heb mijn broertje vroeger tussen het opklapbed en diens kast geduwd, mijn ouders hebben hem eruit gezaagd :o

Memere

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-15 16:33

Ik heb niet zo'n goede gezondheid, als ik iets niet wil doen omdat ik er geen zin in heb, dan steek ik het daarop.

Ik laat soms dingen rondslingeren, maar steek het vervolgens op mijn vriend als schoonmoeder ernaar vraagt :+

Djorf_6

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-15 17:08

Ik had mijn telefoon. Ik lees nooit mijn apjes of wat er op instagram gebeurd en bellen heeft ook helemaal geen zin :Y). Ik heb niet eens het nummer van mijn vriendinnen O:)

Jennifuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-15 17:20

Ik ga na dit weekend weer lekker naar mijn kamer, om vooral als een malle te luieren, voordat het school- en stageleven gaat beginnen, waar doordeweeks uitslapen niet meer bestaat. Maar uiteraard zal ik het doen overkomen alsof ik superveel aan het doen ben daar die week in mijn kamer :')

zazaza

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-15 17:28

Oh, wat een heerlijk topic. Ik heb een hele erge....van tien jaar geleden....was met een vriendin van griekenland naar engeland aan het vliegen. Naast ons zat een raar stel: een werkelijk prachtige donkere jonge vent met een oude dikke vrouw. Ze spraken Engels. Mijn vriendin en ik hadden het in het nederlands uitgebreid ( en keihard) over hoe knap hij was, en wat hij met haar moest. Later stond ik achter hem in de rij voor het vliegtuig, we raakten aan de praat. Hij bleek opgegroeid in Amsterdam......aaaaaah!

Gelukkig kreeg maakte hij meteen ook de opmerking dat zijn vrouw geen Nederlands sprak en ik kreeg een dikke knipoog en zijn telefoonnummer. Ik schaamde me zo dat ik hem nooit gebeld heb....

zazaza

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-15 17:50

Ow, en nog een hele erge. Toen ik zestien was.... Mijn beste vriendin had een rotvader, hij was ervandoormet een knappe, rijke twintig jaar jongere vriendin. Toen zij op de bahama's zaten gaven wij een topfeest in zijn vila. Helaas kotse er iemand een halve fles pisang ambon over de lichtgele suede jan de bouvrie bank. Het groen kregen we echt niet weg, we hebben er een fles tomatensaus over gesmeerd en gezegd dat we er met zn tweeen gegeten hadden en een ongelukje hadden....

Ik kan die man nu 17 jaar later nog niet recht aankijken haha

Sunrise19

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-15 17:52

Ik heb expres geen boodschappen gedaan omdat ik geen zin had om te koken vandaag... Dus heb mijn man gezegd dat ik zo ontzettend druk was geweest in huis ( niks doen ) dat ik het vergeten was.

ZOOOO jammer alleen dat ik niet kan liegen en ons huis al spik en span was :') maar nu gaan we wel lekker buiten de deur eten *\o/*

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-15 17:56

xxVon schreef:
winnie03 schreef:
Hahaha dit topic is een waar antidepressivum!
Hamster opgezogen _/-\o_

Ik plak in de intratuin soms kortingsstickers op de producten die ik wil hebben. Haal een aanbiedingssticker van een ander product en plak 'm ergens anders op. En dan doodsangsten uitstaan bij de kassa en me vreselijk schuldig voelen achteraf :o

Ja := dit kan ook heel goed bij de Appie Happie
35% korting stickers blijven in de vriezer niet goed op de producten plakken, deze kan je zo ervan af schuiven en op een ander product plakken. Zo heb ik wel eens de 35% korting sticker van een goedkope pak diepvries spinazie op de dure biefstuk geplakt }:)

Whahahaa hier moet ik kei hard om lachen.

Femek2902

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-15 18:01

Mijn kamer is op dit moment echt een enorme paasei.. Normaal gesproken vind ik opruimen niet zo moeilijk, beginnen met vieze kleren, dan afval en afwas en dan de rest. Maar op een of andere manier is het een enorme zooi terwijl er bijna geen vieze kleren of afval of afwas is. Waar moet ik dan beginnen :') En natuurlijk is mijn nieuwe laptop en zijn mijn nieuwe schoolboeken veeeel interessanter..

_Yasmine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-15 18:10

Femek2902 schreef:
Mijn kamer is op dit moment echt een enorme paasei.. Normaal gesproken vind ik opruimen niet zo moeilijk, beginnen met vieze kleren, dan afval en afwas en dan de rest. Maar op een of andere manier is het een enorme zooi terwijl er bijna geen vieze kleren of afval of afwas is. Waar moet ik dan beginnen :') En natuurlijk is mijn nieuwe laptop en zijn mijn nieuwe schoolboeken veeeel interessanter..

Als zelfs schoolboeken het winnen zegt dat genoeg lijkt mij... :o

Femek2902

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-15 18:40

Ondertussen is het zoveel opgeruimd dat ik weer een ander binnen durf te laten :o

Maar goed ik ben alleen nog maar aan het verschuiven geweest.. Het echte schoonmaken moet nog.. Maar dat ga ik uitstellen tot morgen, eerst maar eens eten :Y)

Want pfoe ik heb zoveel gedaan vandaag :+

Joscaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-15 18:42

zazaza schreef:
Ow, en nog een hele erge. Toen ik zestien was.... Mijn beste vriendin had een rotvader, hij was ervandoormet een knappe, rijke twintig jaar jongere vriendin. Toen zij op de bahama's zaten gaven wij een topfeest in zijn vila. Helaas kotse er iemand een halve fles pisang ambon over de lichtgele suede jan de bouvrie bank. Het groen kregen we echt niet weg, we hebben er een fles tomatensaus over gesmeerd en gezegd dat we er met zn tweeen gegeten hadden en een ongelukje hadden....

Ik kan die man nu 17 jaar later nog niet recht aankijken haha

Om je eerste verhaaltje moest ik al lachen, maar om deze helemaal. _O- _O-

Zitosh

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-15 19:10

Oh, wie zich kan vermaken met studentenconfessions: zoek UGent Confessions op Facebook :D Is wel een Belgische universiteit, maar komen leuke dingen voorbij! (puntjes weglaten)
Laatst bijgewerkt door Murthul op 20-08-15 21:50, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Puntjes verwijderd

Froukje
Forever young

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-15 19:15

Puntjes hebben geen zin!!
Laatst bijgewerkt door Froukje op 20-08-15 19:36, in het totaal 1 keer bewerkt

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-15 19:31

Froukje schreef:
Puntjes hebben geen zin!!

Confession: ik weet niet waarom er puntjes staan en wat daar wel zin voor zou hebben :=

Froukje
Forever young

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-15 19:35

Mensen denken dan dat hun post niet gevonden kan worden door google, maar dat werkt niet.
Dus als je je post probeert te verbergen voor niet bokkers moet je het gewoon niet plaatsen, even googlen en de post komt gewoon boven, inclusief puntjes.

Maar ik dacht in een ander topic te zitten, dus dat had wel wat minder gekund. :o

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-15 19:42

ik heb toen ik 6 was geprobeerd de goudvissen van mijn zus te vergiftigen, omdat die van mij heel snel het loodje hadden gelegd :n 8)7

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-15 20:46

Dat mn moeder misschien niet zo'n slecht mens is als dat ik altijd heb gevonden/gedacht...