Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Billy schreef:ah, dus mannen mogen wel vreemd gaan achter de rug van hun vriendin, maar een vrouw mag niet een vervelend iets uitstellen tot na de vakantie?
Over hypocriet gesproken....
Als er echt wat aan de hand is, doet hij precies hetzelfde, met iemand op vakantie gaan waar hij eigenlijk niks mee wil
Een vent met ballen was niet achter de rug van zijn vriendin bezig, maar had het eerst uitgemaakt en was dan pas verder gegaan met iemand anders....
Huertecilla schreef:Sheran schreef:Maar phew, door dit topic snap ik wel waarom sommige van mijn vrienden bang zijn voor relaties
Het wordt gekker en gekker.
Nu is er nog mooi weer spelen tot na de vakantie bijgekomen.
Die knul hangt nu verschillende zwaarden van Damocles boven het hoofd en wordt ook nog eens de kans ontnomen om niet met haar op vakantie te gaan.
Al met al een schandalig verknoeien van kwali-tijd.
De steunbetuigingen en daar nog naarder scheppen bovenop maken van deze draad eigenlijk verplichte leeskost voor een ieder die overweegt aan een duurzame relatie te beginnen.
Wát een brevet van incompetentie naar onze samenleving dat jonge mensen niet meer normaal kunnen communiceren; dat hypocrisie, met twee maten meten, achterdocht, achterklap en egoïsme, zelfs wraakzucht, alles zonder concrete basis normaal gevonden worden.
Sheran schreef:Arme jongen heeft geen idee
Selina schreef:Ik zie hier weinig ongezonde situaties. Weet niet wat voor raar brilletje jij op hebt?
Ik zie hier relaties met afspraken, relaties gebaseerd op vertrouwen. Jij verdraait dat met jouw rare visie op de wereld in dat iedereen die het niet eens is met jou, ongezond bezig is. Wat heb jij een gigantisch groot bord voor je kop.
Huertecilla schreef:Ik vraag me ook af hoeveel partners van de militante dames hier zich bewust zijn van de mentaliteit van hun partner.
Wát een ongezonde situaties![]()
Wat betreft jouw quote, nee niet aan jou geadresseerd verder. Haalde het slechts aan om daarbij aan te geven hoe raak deze is.
Mijn excuses voor eventuele verwarring.
Nee, de niet is imo correct. Doordat zij hem niets vertelt, moet hij met een achterdochtige geheimschrijfster (letterlijk!) op vakantie. Weet hij van niets en kan hij niet beslissen om zonder haar te gaan.
Huertecilla schreef:@VivaLaVida; er wordt hier nota bene regelrecht strafbaar gedrag voorgesteld en daar reageer jij niet op![]()
![]()
Nogmaals; al met al een imo íntriest kijkje op de morele samenstelling van teveel dames hier.
Emmaa_ schreef:Ik vind het overigens wel nogal raar dat er hier overal geroepen wordt dat hij liegt en vreemdgaat. Misschien was het wel een lopend grapje tussen die twee, je weet nooit wat de intonatie van zo'n berichtje is tenzij je hem zelf stuurt. Je kan er alleen achter komen door het gewoon eerlijk te vragen. Voor hetzelfde geld is het gewoon een vriendin
. Groep A moet maar daten met groep A en groep B met groep B, maar mengen gaat sowieso fout
.Emmaa_ schreef:Ik vind het overigens wel nogal raar dat er hier overal geroepen wordt dat hij liegt en vreemdgaat. Misschien was het wel een lopend grapje tussen die twee, je weet nooit wat de intonatie van zo'n berichtje is tenzij je hem zelf stuurt. Je kan er alleen achter komen door het gewoon eerlijk te vragen. Voor hetzelfde geld is het gewoon een vriendin
Huertecilla schreef:Emmaa_ schreef:Ik vind het overigens wel nogal raar dat er hier overal geroepen wordt dat hij liegt en vreemdgaat. Misschien was het wel een lopend grapje tussen die twee, je weet nooit wat de intonatie van zo'n berichtje is tenzij je hem zelf stuurt. Je kan er alleen achter komen door het gewoon eerlijk te vragen. Voor hetzelfde geld is het gewoon een vriendin
Inderdaad.
Het enige wat zéker is:
- is dat ze stiekem in zijn telefoon heeft gekeken,
- ze van alles op Bokt ventileert,
- hém niets vertelt,
- nog eerst met hem op vakantie wil.
Maar doen, dit wordt modaal normaal, zelfs goéd gevonden, wat deze draad nuttige leesstof maakt en ík ga van mijn weekeinde genieten.
Zonder de ongezonde achterklap en dergelijke
hannico09 schreef:Oke, een korte toelichting op het berichtje.
Het kwam erop neer dat hij zich zelf uitnodigde voor een wijntje en toen appte ze: kom dan een keer 's avonds als ik hier alleen zit. Waarop hij stuurde : Doen we (met een knipoog smiley)