In zijn telefoon gekeken, confronteren of niet?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Billy

Re: In zijn telefoon gekeken, confronteren of niet?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-15 11:04

Ik zeg toch ook, als er echt wat aan de hand is....Geen feit, maar gewoon een reactie op HC's rare kronkels

Bowen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-15 11:06

Billy schreef:
ah, dus mannen mogen wel vreemd gaan achter de rug van hun vriendin, maar een vrouw mag niet een vervelend iets uitstellen tot na de vakantie?
Over hypocriet gesproken....
Als er echt wat aan de hand is, doet hij precies hetzelfde, met iemand op vakantie gaan waar hij eigenlijk niks mee wil
Een vent met ballen was niet achter de rug van zijn vriendin bezig, maar had het eerst uitgemaakt en was dan pas verder gegaan met iemand anders....

Als... Dit hele verhaal hangt aan elkaar met als-en. Die niet opgelost worden tot er gepraat wordt.
En hoe langer er gewacht wordt met dat gesprek, hoe lastiger het zal zijn.

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-15 11:07

Huertecilla schreef:
Sheran schreef:
Maar phew, door dit topic snap ik wel waarom sommige van mijn vrienden bang zijn voor relaties :')

Het wordt gekker en gekker.

Nu is er nog mooi weer spelen tot na de vakantie bijgekomen.

Die knul hangt nu verschillende zwaarden van Damocles boven het hoofd en wordt ook nog eens de kans ontnomen om niet met haar op vakantie te gaan.

Al met al een schandalig verknoeien van kwali-tijd.

De steunbetuigingen en daar nog naarder scheppen bovenop maken van deze draad eigenlijk verplichte leeskost voor een ieder die overweegt aan een duurzame relatie te beginnen.

Wát een brevet van incompetentie naar onze samenleving dat jonge mensen niet meer normaal kunnen communiceren; dat hypocrisie, met twee maten meten, achterdocht, achterklap en egoïsme, zelfs wraakzucht, alles zonder concrete basis normaal gevonden worden.

Je quootte mij, hc, had je het ook tegen mij? En 'wordt hem de kans ontnomen niet met haar op vakantie te gaan' - moet die 'niet' niet weg?
En waarom heeft iedereen het hier over vreemdgaan? Baseren jullie vreemdgaan echt op zoiets? Dat lijkt me echt ontzettend overdreven. Arme jongen heeft geen idee :P
Laatst bijgewerkt door Sheran op 15-08-15 11:09, in het totaal 1 keer bewerkt

Palmera

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-15 11:08

Billy schreef:
Ik zeg toch ook, als er echt wat aan de hand is....Geen feit, maar gewoon een reactie op HC's rare kronkels

Die post van jou gevuld met onbewezen suggesties is anders ook geen lichtend voorbeeld van goed gebruikt verstand ;)

Billy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-15 11:15

Palmera schreef:
Billy schreef:

Die post van jou gevuld met onbewezen suggesties is anders ook geen lichtend voorbeeld van goed gebruikt verstand ;)

Wat voor suggesties precies?

veneri

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-15 11:16

bespreek dat je in zijn telefoon gekeken hebt en zeg dat je je onzeker voelde doordat hij wat geheimzinnig deed, gewoon je eigen fout toegeven en dan kijken wat zijn antwoord daarop is.
en liever nu dan morgen!

niet hem confronteren met jij dit en jij dat, geef je eigen fout toe en misschien doet hij dat dan ook (als daar al sprake van is)

Huertecilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-15 11:23

Sheran schreef:
Arme jongen heeft geen idee :P

Ik vraag me ook af hoeveel partners van de militante dames hier zich bewust zijn van de mentaliteit van hun partner.

Wát een ongezonde situaties |(

Wat betreft jouw quote, nee niet aan jou geadresseerd verder. Haalde het slechts aan om daarbij aan te geven hoe raak deze is.
Mijn excuses voor eventuele verwarring.

Nee, de niet is imo correct. Doordat zij hem niets vertelt, moet hij met een achterdochtige geheimschrijfster (letterlijk!) op vakantie. Weet hij van niets en kan hij niet beslissen om zonder haar te gaan.
Laatst bijgewerkt door Huertecilla op 15-08-15 11:25, in het totaal 1 keer bewerkt

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-15 11:25

Ik zie hier weinig ongezonde situaties. Weet niet wat voor raar brilletje jij op hebt?
Ik zie hier relaties met afspraken, relaties gebaseerd op vertrouwen. Jij verdraait dat met jouw rare visie op de wereld in dat iedereen die het niet eens is met jou, ongezond bezig is. Wat heb jij een gigantisch groot bord voor je kop.

Huertecilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-15 11:27

Selina schreef:
Ik zie hier weinig ongezonde situaties. Weet niet wat voor raar brilletje jij op hebt?
Ik zie hier relaties met afspraken, relaties gebaseerd op vertrouwen. Jij verdraait dat met jouw rare visie op de wereld in dat iedereen die het niet eens is met jou, ongezond bezig is. Wat heb jij een gigantisch groot bord voor je kop.

Wie de schoen past trekke deze aan.
Wie niet, niet.

:)*

rocymax

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-15 11:37

Godzijdank zit ik niet meer in jouw situatie. Alhoewel ik nooit berichtjes in de telefoon van mijn ex heb zitten neuzen(had ook niet gekund, altijd alles met speciale wachtwoorden beveiligd).

Ik heb het grote geluk gehad een fijne man te vinden waarbij het heel normaal is de telefoon gewoon open en bloot te laten liggen. Van de week ging ik te werk, en had mijn telefoon thuis vergeten, hij bracht mij weg en zei gewoon neem die van mij maar en als ik een telefoon nodig heb, dan heb ik die van jou.

Ik denk dat als je niet in elkaars berichtjes kunt kijken en gewoon open kunt zijn naar elkaar, dat er dan al iets fout zit. en ik zou zeker niet op vakantie met hem WILLEN, je zit toch al niet lekker in je vel.... sterkte TS, je zult je behoorlijk rot voelen.

HC, wij weten en kennen nu je mening al over relaties, vrouwen etc :+

Huertecilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-15 11:42

rocymax schreef:
HC, wij weten en kennen nu je mening al over relaties, vrouwen etc :+

Ook in deze draad in meermalen concreet bewezen dat dit een incorrecte opmerking is.
Dat mijn niet vertrouwen daarop terecht is.

Nessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-15 11:42

Ik zou hem ermee confronteren, ook op vakantie. Vind het persoonlijk niet gek dat je in zijn telefoon kijkt als je een gevoel hebt, en dit gevoel bleek ook te kloppen. Dit kan beter snel besproken worden want hij hoort niet op dit niveau met andere vrouwen te praten.

Heb verder niet alles gelezen betreft de discussie die gaande is dus reageer in dit geval op TS haar openingstekst.

finnens

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-15 11:44

Huertecilla schreef:
Ik vraag me ook af hoeveel partners van de militante dames hier zich bewust zijn van de mentaliteit van hun partner.

Wát een ongezonde situaties |(

Wat betreft jouw quote, nee niet aan jou geadresseerd verder. Haalde het slechts aan om daarbij aan te geven hoe raak deze is.
Mijn excuses voor eventuele verwarring.

Nee, de niet is imo correct. Doordat zij hem niets vertelt, moet hij met een achterdochtige geheimschrijfster (letterlijk!) op vakantie. Weet hij van niets en kan hij niet beslissen om zonder haar te gaan.

Overdrijven kan ook, zoveel ongezonde situaties lees ik niet in ieder geval. Niet elke situatie die niet op jouw ideale situatie lijkt is meteen ongezond of slecht. En over dat laatste stukje, ze is niet voor niets achterdochtig, dat heeft hij aan zichzelf te danken, ze zitten beide fout. Je doet net alsof zei de enigste is die slecht zit in dit verhaal.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-15 11:44

Ik vind het overigens wel nogal raar dat er hier overal geroepen wordt dat hij liegt en vreemdgaat. Misschien was het wel een lopend grapje tussen die twee, je weet nooit wat de intonatie van zo'n berichtje is tenzij je hem zelf stuurt. Je kan er alleen achter komen door het gewoon eerlijk te vragen. Voor hetzelfde geld is het gewoon een vriendin :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-15 11:48

Huertecilla schreef:
@VivaLaVida; er wordt hier nota bene regelrecht strafbaar gedrag voorgesteld en daar reageer jij niet op :? 8)7
Nogmaals; al met al een imo íntriest kijkje op de morele samenstelling van teveel dames hier.

Ik heb het nu even over jou, niet over anderen. "Zij deden het eerst" is ook nogal kinderachtig trouwens. Jij zegt te staan voor communicatie, maar jouw manier van communiceren is aanvallend, vooral in combinatie met je smiley gebruik (wat je nu overigens weer bevestigd in bovenstaand bericht)
Een tegengeluid is goed; maar de manier waar op niet.

Tillie20

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-15 11:51

Emmaa_ schreef:
Ik vind het overigens wel nogal raar dat er hier overal geroepen wordt dat hij liegt en vreemdgaat. Misschien was het wel een lopend grapje tussen die twee, je weet nooit wat de intonatie van zo'n berichtje is tenzij je hem zelf stuurt. Je kan er alleen achter komen door het gewoon eerlijk te vragen. Voor hetzelfde geld is het gewoon een vriendin :=

Dit dus. Er is gewoon nog niks bekend dus je kan ook nergens van uit gaan. Hoe moeilijk is het om gewoon te vragen wie die vriendin is..? :Y)

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-15 11:52

Precies Emma.

Wat ik zo lees is dat de ene helft vindt dat je elkaar niet kan vertrouwen als je nog wel een eigen leven wil hebben, en de andere helft vindt het precies andersom :P. Groep A moet maar daten met groep A en groep B met groep B, maar mengen gaat sowieso fout :P.

En nogmaals: de vriend van TS heeft niet eens gezegd dat zij de berichtjes niet mocht zien. TS heeft het gewoon niet gevráágd. En zit zichzelf gek te maken en in telefoons te kijken terwijl er misschien niks aan de hand is. Ik vind het al apart waarom TS het niet meteen gevraagd had toen het opviel die avond. Lijkt me wel zo gezond, eerst vragen en dan pas neuzen in andermans spullen op zoek naar 'bewijs'.

Huertecilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-15 11:53

Emmaa_ schreef:

Inderdaad.
Het enige wat zéker is:
- is dat ze stiekem in zijn telefoon heeft gekeken,
- ze van alles op Bokt ventileert,
- hém niets vertelt,
- nog eerst met hem op vakantie wil.

Maar doen, dit wordt modaal normaal, zelfs goéd gevonden, wat deze draad nuttige leesstof maakt en ík ga van mijn weekeinde genieten.
Zonder de ongezonde achterklap en dergelijke _/-\o_

Lusitana

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-15 11:55

Desbetreffende dame gewoon even bellen?

Ik heb een buurman (paar kilometer verderop, moet ik er bij vertellen, anders lijkt bellen zo raar), die ik met enioge regelmaat belde vanwege zijn schapen die min of meer bij mij voor de deur lopen.
Dat ze bij de weg liepen (nu jaag ik ze zelf trouwens terug) of een gewond was, of dat er een lam alleen liep of weet ik het wat. Hij nam niet altijd meteen op, dus er stonden bij hem in de foon nogal wat keren een voor zijn vrouw vreemd nummer.

En dus werd ik een keer gebeld. Ik hoorde meteen dat zij het was en ze vroeg dus wie ik was.
De achterdocht is trouwens nooit helemaal verdwenen.

Waar het om gaat is dat ik het in eerste instantie wel raar vond dat ze dus na ging welke nummers hem belde, maar ik was blij dat ik het op kan helderen, zodat zij er geen onnodige pijn in haart buik van zou hebben.

Verder, áls iemand wat wil beginnen met een ander houd je dat niet echt tegen.
Er is geen manier om iemand te dwingen bij je te houden en sterker nog, hoe "moeilijker" je bent, hoe eerder het over is, als het toch al halfbakken is (met de nadruk op dat laatste).
Vraag is gewoon wil je een halfbakken relatie aanhouden. Wat haal je er uit? Geeft het je voldoening?

In een stevige relatie is uitgaan met anderen verder helemaal geen punt, maar dan wordt dat ook niet verborgen gehouden.

De vakantie zou trouwens totaal geen motivatie moeten zijn voor welke actie dan ook.
Laatst bijgewerkt door Lusitana op 15-08-15 11:56, in het totaal 1 keer bewerkt

Kinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-15 11:55

waar zie jij dat dit maar goed gevonden wordt? Er zijn hier genoeg dames die dit een verre van goede situatie vinden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-15 11:57

Huertecilla schreef:
Emmaa_ schreef:

Inderdaad.
Het enige wat zéker is:
- is dat ze stiekem in zijn telefoon heeft gekeken,
- ze van alles op Bokt ventileert,
- hém niets vertelt,
- nog eerst met hem op vakantie wil.

Maar doen, dit wordt modaal normaal, zelfs goéd gevonden, wat deze draad nuttige leesstof maakt en ík ga van mijn weekeinde genieten.
Zonder de ongezonde achterklap en dergelijke _/-\o_

Aan de andere kant is het ook zeker dat de vriend van TS twijfelachtige berichtjes heeft gestuurd naar een ander meisje. De intonatie kan verschillen maar ik vind het zeker niet raar dat TS haar wenkbrauwen wat optrekt bij het lezen van dit soort berichtjes. Imo praat dat het niet goed dat ze in zijn telefoon heeft gekeken of dat ze er nu niks over zegt, maar het is begrijpelijk dat er vraagtekens bij staan. Vind dat wel een nuance die naar voren gebracht mag worden

7ofhearts

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-15 11:57

tanjaatjuhh schreef:
Ik zou gewoon zeggen: Is ze leuk?

Kijken hoe hij reageert

Ik vind dit eigenlijk wel een hele goeie.....al blijft zoiets lastig natuurlijk.

Tillie20

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-15 11:58

Kinke schreef:
waar zie jij dat dit maar goed gevonden wordt? Er zijn hier genoeg dames die dit een verre van goede situatie vinden.

Klopt, maar dat geldt ook andersom ;)

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-15 11:58

hannico09 schreef:
Oke, een korte toelichting op het berichtje.
Het kwam erop neer dat hij zich zelf uitnodigde voor een wijntje en toen appte ze: kom dan een keer 's avonds als ik hier alleen zit. Waarop hij stuurde : Doen we (met een knipoog smiley)

Aangezien veel mensen het hebben over een bericht met een knipoog, even deze quote.

Ik vind het "kom dan een keer 's avonds als ik alleen zit" het meest opvallend. Kan alsnog onschuldig zijn, maar ook juist niet.

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-15 11:59

Je hebt wel de kans dat je niet van je vakantie kan genieten TS omdat je in je hoofd er misschien mee bezig bent. Dat je er enorm op gaat letten die vakantie en dat je het alleen maar groter maakt in je hoofd. Zou het gesprek echt niet uitstellen, wie weet stelt het inderdaad helemaal niks voor, heb je je dan zitten opvreten..