Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Daks schreef:maar maar ik geloof niet in christus
haffiefreak schreef:wat ik mij afvraag is:
Kun je eigenlijk met je ogen open niezen?
En waar kwamen de rest van de mensen vandaan, als adam en eva de eerste mensen waren en 2 zonen hadden? Dat moet dan toch wel incest zijn geweest?
En waar kwamen de rest van de mensen vandaan, als adam en eva de eerste mensen waren en 2 zonen hadden? Dat moet dan toch wel incest zijn geweest?
Chasey schreef:haffiefreak schreef:wat ik mij afvraag is:
Niezen met ogen open kan geloof ik niet. Volgens mij is het een reactie van je lichaam om ze dicht te houden, zodat er niet te veel druk op komt te staan.
En ik denk niet dat Adem en Eva de eerste mensen op de aarde waren. Althans, dat hoop ik niet, want dan zijn we één grote familie
dondeyne schreef:haffiefreak schreef:wat ik mij afvraag is:
Met ogen open niezen gaat niet, want dan zouden je ogen eruit kunnen vliegen..
Ik geloof niet in het scheppingsverhaal - o.a. om deze redenen - dus daar heb ik nooit over nagedacht..
Cilli96 schreef:Weet niet of de vraag al langs is gekomen.. maar waarom kan je met water in je mond op de kop hangen zonder dat het er uitvalt(dus he mond is water dicht) maar moeten we zo moeilijk doen om dingen water dicht te krijgen??
Jillsil schreef:Wat ik me afvraag (volgens mij had ik hem nog niet gezien)
Waarom is wat lekker ongezond? Patat, pizza, shoarma, veeeeel chocolade en chips etc. Waarom worden we (oké ik) niet zielsgelukkig van een stengel bleekselderij en een glas water?
Jillsil schreef:Wat ik me afvraag (volgens mij had ik hem nog niet gezien)
Waarom is wat lekker ongezond? Patat, pizza, shoarma, veeeeel chocolade en chips etc. Waarom worden we (oké ik) niet zielsgelukkig van een stengel bleekselderij en een glas water?
Chasey schreef:Jillsil schreef:Wat ik me afvraag (volgens mij had ik hem nog niet gezien)
Je smaakpapillen worden gestreeld door al die vetten, suikers en smaakstoffen van het ongezonde spul.
En dat doet gezond eten niet.
Chasey schreef:Jillsil schreef:Wat ik me afvraag (volgens mij had ik hem nog niet gezien)
Je smaakpapillen worden gestreeld door al die vetten, suikers en smaakstoffen van het ongezonde spul.
En dat doet gezond eten niet.
Marrie_L schreef:Maar door je opa neer te schieten, vindt je oma misschien wel een andere man, maar dan heeft hun kind niet hetzelfde DNA als je vader waardoor het kind van hun kind (wat jij zou moeten zijn) ook ander DNA heeft en dus een ander is