Designer verslaving #1

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Murthul

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-15 23:42

Ik mag volgend jaar weer een nieuwe als het goed is! Dit is mijn bril:

Afbeelding

Anoniem

Re: Designer verslaving #1

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-15 23:43

Die is gaaf! Ik zal eens een plaatje van de mijnen zoeken :)

Ik mag geloof ik ook weer een nieuwe! Dat ook eens uitzoeken :))

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-15 23:48

Mn DKNY:

Afbeelding

En van mn RL even een foto, hij is wel vies :')

Afbeelding

De RL draag ik het meeste, die sterkte klopt nog :))

Murthul

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-15 23:52

En zo is ie op mijn hoofd: B-)

Afbeelding

Ik wilde in eerste instantie voor de wayfayer gaan, maar vind deze uiteindelijk zoveel fijner, montuur is wat minder "zwaar" en minder groot dan de wayfayer.

Ik heb wel besloten dat ik iets heel anders wil uitzoeken, deze bril kan nog lang mee, en dan vind ik t leuker om 2 verschillende te hebben om af te wisselen. Aan de andere kant ken ik mezelf en ga ik vaak toch wel weer voor ongeveer hetzelfde model :=

Die DKNY is nice! RL vind ik iets minder, maar ik ben niet zo van de kleurtjes.

Oke, valt dit op? In 1 posts zeg ik nog voor iets anders te willen gaan, en in de volgende zin krabbel ik alweer terug _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-15 23:53

_O-

Staat je goed!! :D

ja de RL vond H ook erg gewaagd, maar nu vindtie hem leuker dan de DKNY :D

Murthul

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-15 00:24

Oepsie.. Ik ben verliefd :=

Afbeelding

Niet te vinden in nederland natuurlijk :roll:

Furrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-15 00:49

Echt, ik heb een bvlgari gehad, wel met bredere oortjes en muchos more glitters. Moet wel zeggen ik vond de kwaliteit niet super.. constant steenverlies enz.

Misschien even kijken in belgïe

Murthul

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-15 01:19

Serieus? Steenverlies is niet chill..

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-15 07:21

Ik heb 2 zonnebrillen van Tom Ford en Linda Farrow, super blij mee. Kwaliteit is ook prima. Hiervoor pucci gehad, ook heel fijn :j

Gewone brillen heb ik van Alain Mikli en Linda Farrow im moment. Heel verschillend maar vind ze prachtig. Zal eens kijken of ik wat foto's kan hosselen :D

dondeyne

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-15 08:01

In Maastricht liggen inderdaad genoeg dure schoenen winkels: oa Kymyka en Kiki Niesten (incl. Outlet) :)

Ik heb een pilotenbril met leer van Chloe, ook heel blij mee! Maar wel hetzelfde probleem met op hoofd zetten ;)

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-15 08:35

Ik heb een bril van Moschino en Sisley.

Bril staat je goed murthul! En ik hou van je shirt, ondanks dat het geen designer merk is ;)

Douraque

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-15 08:50

Een paar uur geleden heb ik op het vliegveld Givenchy mascara voor 22 euro gekocht, heb er maar gelijk 2 gekocht (is in Nederland 34 euro). Ben helemaal blij

Heb een zonnebril van Guess en Armani

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-06-15 08:54

wow dat scheelt een hoop! :D goeie aankoop dus.
Ik had op het vliegveld in April zo'n set mini Dior parfumpjes gekocht voor rond de 60 euro!

Niwla

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-15 09:08

Ik heb een zonnebril van Bvlgari maar dat is juist een hele stevige. Ik ben niet zo handig meestal (understatement) maar hij is nog nergens beschadigd.

Ine23

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-15 09:10

Brillen <3 ! Ik heb een Chanel, weet alleen niet of ik wel een charmante foto heb waar ik hem draag :=

Steenverlies zou echt niet mogen met zo'n duur montuur, ik vond die in de winkel toen echt een heel stuk duurder dan de andere monturen...

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-06-15 09:15

Ik heb echt veel te weinig met brillen... heb er wel 1 maar draag het gewoon bijna nooit :')
Zonnebril met sterkte zou wel handig zijn eigenlijk...

Oh en deze website is zooo leuk; www.farfetch.com <3

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-06-15 09:32

dondeyne

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-15 09:44

Oh my god, dat paard is echt hilarisch! :')

Ik heb ook een bril, een houten, maar draag hem veel minder vaak dan zou moeten. Kan er niet aan wennen!

Stral

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-15 10:05

Oh dit is een leuk topic :D Ik hou van alles wat mooi is, heb zelf niet echt veel hoor, is allemaal te duur, maar had gisteren dit topic ontdekt en doorgelezen en voor ik in slaap viel tegen vriendlief toch iets gemurmeld over een Chanel die ik nu toch ook wel heel graag zou willen dus het is wel leuk om hier te lezen en te kwijlen :D Mag dat? :)

Louboutins zijn zooo mooi, alleen kan ik echt niet op hakken lopen, ben meer van de comfy shoes ;)
Heb enkele tassen en een portefeuille van Guess, al jaren een zonnebril van Ray Ban (ik heb recht op een nieuwe deze zomer heb ik beslist), mijn gewone bril is van Chanel, daar ben ik heel blij mee nog steeds, ben nooit zo van de kleurtjes maar deze is net niet té fel:
http://www.visiofactory.com/watermark.p ... 4499200037

Wou graag een MK maar als ik hier lees dat de kwaliteit wisselend is... Van een Guess kan ik verdragen dat hij na een jaar 'op' is (hangt ook af van het model merk ik), maar een MK vind ik nu niet zo goedkoop meer, van een tas van €300 verwacht ik toch ook dat hij mooi blijft! Guess is wat dat betreft echt slechte kwaliteit eigenlijk :lol:

Gossip Girl was leuk om naar te kijken, en S-and the city blijft wat dat betreft zaaaalig, ook al is het dan al wat ouder, ik wil hun tassen en schoenen! :D

Douraque

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-15 11:20

Mijn Guess tassen heb ik nu 1,5 jaar, gebruik ze 2 a 3 keer per week en is nog splinternieuw. Alleen is dat leer, dus zoals jij al zegt hangt van de kwaliteit af. Leder blijft altijd mooier dan "plastic". Guess heeft daarin, naar mijn mening, goede kwaliteit. Ook mijn schoenen en kleding blijft ervan mooi

En de MK tassen waarmee ik ervaring heb, blijven ook lang goed zolang je maar niet in de regen loopt met zulke kwaliteit leder

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-06-15 11:28

@stral tuurlijk mag je meelezen en praten :D dit is gewoon voor liefhebbers hoor!

Murthul

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-15 11:40

Thanks Evony! :D

Dondeyne, ik draag nu 4/5 jaar een bril en moest aan t begin ook echt wennen. Wat ik ook gemerkt heb is dat het heel persoonlijk is wat iemand lekker vind zitten. Ik heb in de winkel ook net zo lang monturen gepast tot ik iets vond waarvan ik dacht; ja, dit zit echt lekker. Ik geef zelf echt de voorkeur aan dunne pootjes, heb ook een reservebril met dikke pootjes en als ik die n uurtje op heb word ik helemaal gek. :=

xDaPhNex

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-15 12:29

Voor mij geen Guess tas meer. In Augustus 1 gekregen, in november al aan gort... :x
echt heel zonde. -O-

Niwla

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-15 13:26

Ik heb 2/3 jaar met mijn Guess tas gedaan en nu is hij echt lelijk geworden. Maar ik had hem dan wel altijd mee op de fiets en was er niet echt zuinig op.
Met mijn Prada ga ik veel voorzichtiger om en die ziet er nog prachtig uit na 3 jaar.

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-15 13:54

Guess is echt niet mijn ding. Al dat schreeuwerige bling op alles (meestal dan). Nee niet mijn type :+