Shauniraquel schreef:EJuniorJoost schreef:meiden meiden meiden... echt drama die kerels! die van mij is ook zo heerlijk onduidelijk nou we toch zitten te klagen ben ik wel benieuwd naar jullie mening:
Mijn vriend en ik zijn nu 2 jaar en een maand samen bijna. Ik wil graag samen wonen omdat ik zelfstandig wil zijn en thuis een enorme poedersuiker sfeer is.. Maar dan het volgende......! Meneer wil de 1e keer wel kijken, maar de andere keer weet hij niet of hij er klaar voor is om samen te wonen.. hij wil op zijn leeftijd (22) nog genieten van de vrijheid etc.. ik ben echt een drama queen en denk gelijk dat hij nooit wil samen wonen, maar hij zegt dat het wel goed komt en dat ik rustig aan moet doen..
Ik word trouwens over een kleine 2 weken 20 en hij is dus 22, is het echt te vroeg? en maak ik te veel drama? of zijn alle manen klootzakken en moet ik hem gewoon slaan en ontvoeren? oké grapje dat laatste...
Lieve schat realiseer je dat je wel nog jong bent, 20 jaar. Die tijd dat jullie er beide klaar voor zijn komt nog wel, dat gaat van zelf. Geen zorgen maken! Ik ben 21 wilde ook dolgraag op mezelf of naja eigenlijk samenwonen. Maarja je kan je hele leven nog samen wonen, stel het lekker uit tot je er echt klaar voor bent en je die zekerheid hebt dat jullie voor de rest van je leven bij elkaar blijven.
Dank je ^^ je hebt inderdaad gelijk. Ook al weet je nooit helemaal zeker of je de rest van je leven bij iemand blijft.