tranen, breakups & liefdesverdriet

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

EJuniorJoost

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-15 23:53

Shauniraquel schreef:
EJuniorJoost schreef:
meiden meiden meiden... echt drama die kerels! die van mij is ook zo heerlijk onduidelijk nou we toch zitten te klagen ben ik wel benieuwd naar jullie mening:

Mijn vriend en ik zijn nu 2 jaar en een maand samen bijna. Ik wil graag samen wonen omdat ik zelfstandig wil zijn en thuis een enorme poedersuiker sfeer is.. Maar dan het volgende......! Meneer wil de 1e keer wel kijken, maar de andere keer weet hij niet of hij er klaar voor is om samen te wonen.. hij wil op zijn leeftijd (22) nog genieten van de vrijheid etc.. ik ben echt een drama queen en denk gelijk dat hij nooit wil samen wonen, maar hij zegt dat het wel goed komt en dat ik rustig aan moet doen..

Ik word trouwens over een kleine 2 weken 20 en hij is dus 22, is het echt te vroeg? en maak ik te veel drama? of zijn alle manen klootzakken en moet ik hem gewoon slaan en ontvoeren? oké grapje dat laatste...

Lieve schat realiseer je dat je wel nog jong bent, 20 jaar. Die tijd dat jullie er beide klaar voor zijn komt nog wel, dat gaat van zelf. Geen zorgen maken! Ik ben 21 wilde ook dolgraag op mezelf of naja eigenlijk samenwonen. Maarja je kan je hele leven nog samen wonen, stel het lekker uit tot je er echt klaar voor bent en je die zekerheid hebt dat jullie voor de rest van je leven bij elkaar blijven.

Dank je ^^ je hebt inderdaad gelijk. Ook al weet je nooit helemaal zeker of je de rest van je leven bij iemand blijft.

EJuniorJoost

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-15 00:03

Jaa groepsapp leuk idee!

vibabu

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-15 01:47

EJuniorJoost schreef:
Jaa groepsapp leuk idee!

Bij pb met nummer kan je de groep joinen!

xMyrth

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-15 08:02

Okeeeeee dan, groepsapp :')
Maar niet teveel praten hoor want dan ga ik dempen hahahaha :+

Elke keer als mijn telefoon gaat hoop ik dat het mijn nietmeervriendje is. Halaes Pindakaas.

En nu ga werken tot 13 uur, ciou! :wave:

estell__

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-15 08:08

vibabu schreef:
Oh ben jij ook zo'n uithongeraar? Emo-non-eter :) herkenbaar. 10 kilo afgevallen in 2 weken :) maar goed ik was dan ook wel dik volgens m'n ex rustig aan Jennifer! Drank is helaas niet de oplossing. (Maar wel lekker)

Daar heb ik een hele mooie qoute over *sorry dat ik zo kom binnenvallen :Y)

Afbeelding

xJurdyWonanx

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-15 09:09

Haha hij is geniaal, had hem wel eens gezien. En ik stop spontaan met eten als er ook maar iets van stress of onrust is, en dan eet ik al heel weinig als ik me wel goed voel haha.

AmyJamess

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-15 10:39

xJurdyWonanx schreef:
Ik heb maar die 2 glazen gehad, dat voel ik altijd ff omdat ik die binnen 5 minuten naar binnen werk maar na een half uur is dat weer over. Leuke fotos laten maken samen met mijn zusje, als verrassing voor mijn vader met vaderdag dus ben benieuwd wat de resultaten daarvan zijn. We zijn nu net een half uur geleden klaar daarmee en moet morgen om 7 nog even werken dus ga naar bed met de ipad en dan nog even verder bokken en wat tinderchatten :D en dan slapen gaan.

Voor iedereen die vandaag een mindere dag had; hij is bijna voorbij en morgen gaan we gewoon stralen en als we aan exen denken dan is dat omdat we beseffen dat het losers zijn!

En ik wil best meedoen als er een groepsapp komt joh *\o/*

Helaas Ook vandaag blijft een mindere dag voor mij. Net iets gehoord wat ik liever nie wou weten :(
En dat allemaal door stomme whatsapp _-:( :')

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-15 11:09

Ik heb ook de eerste 2 weken amper tot niets gegeten... bizar wat zoiets met je lichaam kan doen!

Shauniraquel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-15 09:21

Zooo ik moet zeggen, wordt maar een KLEIN beetje gestoord van die groepsapp. HAHA!

Oke, gisterenavond echt te druk gemaakt, want hij had me niet verwijderd en hij had die foto niet ingesteld, vaag verhaal allemaal! Nu had ik hem dus gevraagd of hij me had verwijderd, en hij zei gelukkig nee.. Maargoed nu heb ik wel weer iets gezegd... -.-'

Meteen weer zenuwachtig en nerveus gevoel toen ik wakker werd...

xMyrth

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-15 09:38

Haha Shauni je moet hem gewoon op dempen zetten (en meldingen uit?), dan hoef je alleen te kijken wanneer je daar behoefte aan hebt..

Probeer rustig te blijven en je eigen ding te doen.
Jongens worden niet verliefd op zielige meisjes heb ik me laten vertellen... Ga leeeven en laat hem daarmee maar zien wat hij mist, want kijk hoe leuk je bent :D

Shauniraquel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-15 09:55

xMyrth schreef:
Haha Shauni je moet hem gewoon op dempen zetten (en meldingen uit?), dan hoef je alleen te kijken wanneer je daar behoefte aan hebt..

Probeer rustig te blijven en je eigen ding te doen.
Jongens worden niet verliefd op zielige meisjes heb ik me laten vertellen... Ga leeeven en laat hem daarmee maar zien wat hij mist, want kijk hoe leuk je bent :D

Dat is precies wat ik nu doe, haha dag 4 zonder contact! Zonder die ene zin van vannacht of hij me heeft verwijderd haha!

Ik heb toch ook gewoon een ge-wel-dig leven waar je graag in betrokken wilt worden *\o/* *D

xMyrth

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-15 09:57

Haha mij helpt de app juist heel erg. Sinds dit topic en die app gaat het iets beter met me... ietsiepietsie :)

We komen er wel... *\o/*

Shauniraquel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-15 10:09

xMyrth schreef:
Haha mij helpt de app juist heel erg. Sinds dit topic en die app gaat het iets beter met me... ietsiepietsie :)

We komen er wel... *\o/*

Ja herkenbaar! Heel fijn om met lot/soortgenoten te praten die hetzelfde meemaken of hebben meegemaakt :o Uiteindelijk moet je het zelf doen, maar blijft moeilijk.

AmyJamess

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-15 10:10

Nou moet toch nog ff me ei kwijt.
Vorige week hadden een vriendin (noem haar ff Lisa) en ik afgesproken zaterdag naar de stad te gaan.
De rest van de vriendengroep wou toen niet, dus zouden we eerst met ons 2en gaan.
Nou kwamen er zaterdag ochtend vage appjes op de groepsapp over mijn ex. Hij was niet thuis gekomen van de stad maar ze wisten ook niet waar hij anders was.
Toen kwam er een antwoord van een van de jongens, ze hadden hem bij Lisa afgezet en de rest is naar huis gegaan.
Nou toen ik dat las wist ik natuurlijk al genoeg. Later toen mijn ex reageerde maakte hij er van dat het een grapje was.
Toch geloofde ik het niet. Ik zat toen al te twijfelen of ik nog wel met lisa de stad in wou. Als het echt zo was zou ik me geen houding meer kunnen geven, maar goed toch gedaan. Blijkbaar gingen er toch wat mee van de vriendengroep waaronder dus ook mijn ex *Zucht*. Het begon heel gezellig en leuk tot lisa een paar drankjes op had en dus nodig met mijn moest praten. Toen kwam de aap uit de mouw. Wat ik al vermoede was dus ook gebeurd. Lisa beweerde dat ze zich heel schuldig voelde tegen over mij en echt een rot gevoel had. Maar ik zag toch echt wel een paar keer een glimlach op haar gezicht. Ze bleef de hele tijd er over door zeuren of ik nog wel vrienden bleef met haar en dat ze zich echt schuldig voelde. langzaam werd ik er een beetje gek van.
Ik was boos, verdrietig en teleurgesteld. Toen ik net een relatie had met mijn ex hoorde ik dat hun eerst wat met elkaar hadden en zij toen heel erg verliefd was op mijn ex. Terwijl mijn ex toen een grote mond had over haar, omdat ze alles wou weten wat hij deed, en te bemoeizuchtig, dat zij helemaal niks voor haar was.
Ik wist dat het niet lang meer zou duren voor hij weer een scharrel/vriendin zou hebben, maar dat uiteraard zij dat moet zijn doet met toch pijn.
Ik weet niet of het eenmalig was of dat ze echt gevoelens voor elkaar hebben.
Als het iemand was buiten de vriendengroep had ik er waarschijnlijk meer vrede mee gehad.

Beetje lang verhaal geworden sorry daarvoor :')

Shauniraquel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-15 10:16

amy_luna schreef:
Nou moet toch nog ff me ei kwijt.
Vorige week hadden een vriendin (noem haar ff Lisa) en ik afgesproken zaterdag naar de stad te gaan.
De rest van de vriendengroep wou toen niet, dus zouden we eerst met ons 2en gaan.
Nou kwamen er zaterdag ochtend vage appjes op de groepsapp over mijn ex. Hij was niet thuis gekomen van de stad maar ze wisten ook niet waar hij anders was.
Toen kwam er een antwoord van een van de jongens, ze hadden hem bij Lisa afgezet en de rest is naar huis gegaan.
Nou toen ik dat las wist ik natuurlijk al genoeg. Later toen mijn ex reageerde maakte hij er van dat het een grapje was.
Toch geloofde ik het niet. Ik zat toen al te twijfelen of ik nog wel met lisa de stad in wou. Als het echt zo was zou ik me geen houding meer kunnen geven, maar goed toch gedaan. Blijkbaar gingen er toch wat mee van de vriendengroep waaronder dus ook mijn ex *Zucht*. Het begon heel gezellig en leuk tot lisa een paar drankjes op had en dus nodig met mijn moest praten. Toen kwam de aap uit de mouw. Wat ik al vermoede was dus ook gebeurd. Lisa beweerde dat ze zich heel schuldig voelde tegen over mij en echt een rot gevoel had. Maar ik zag toch echt wel een paar keer een glimlach op haar gezicht. Ze bleef de hele tijd er over door zeuren of ik nog wel vrienden bleef met haar en dat ze zich echt schuldig voelde. langzaam werd ik er een beetje gek van.
Ik was boos, verdrietig en teleurgesteld. Toen ik net een relatie had met mijn ex hoorde ik dat hun eerst wat met elkaar hadden en zij toen heel erg verliefd was op mijn ex. Terwijl mijn ex toen een grote mond had over haar, omdat ze alles wou weten wat hij deed, en te bemoeizuchtig, dat zij helemaal niks voor haar was.
Ik wist dat het niet lang meer zou duren voor hij weer een scharrel/vriendin zou hebben, maar dat uiteraard zij dat moet zijn doet met toch pijn.
Ik weet niet of het eenmalig was of dat ze echt gevoelens voor elkaar hebben.
Als het iemand was buiten de vriendengroep had ik er waarschijnlijk meer vrede mee gehad.

Beetje lang verhaal geworden sorry daarvoor :')

ohh pff heftig, en nu !? ;( Hoe denk jij er zelf over? Wil jij nog vrienden met haar blijven?

Ik heb laatste ook te horen gekregen dat mijn vriendin met mijn ex naar bed is geweest een paar keer.. Ik ben helemaal klaar met haar want het is niet de eerste ex van mij die ze "pakt". Dus voor mij einde vriendschap :evaw:

AmyJamess

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-15 10:21

Shauniraquel schreef:
ohh pff heftig, en nu !? ;( Hoe denk jij er zelf over? Wil jij nog vrienden met haar blijven?

Ik heb laatste ook te horen gekregen dat mijn vriendin met mijn ex naar bed is geweest een paar keer.. Ik ben helemaal klaar met haar want het is niet de eerste ex van mij die ze "pakt". Dus voor mij einde vriendschap :evaw:

Dat weet ik zelf nog niet, als het echt serieus is, denk ik uit de vriendengroep te stappen.
Op dit moment heb ik echt het gevoel dat ik aan die vriendengroep (10 vrienden) maar echt 3 vrienden aan heb over gehouden.
Als zij echt serieus een relatie met hem neemt denk ik niet dat ik nog normaal tegen haar kan doen.
En nu doet het mij nog teveel verdriet, ti's nu 5 weken geleden dat het uit is gegaan, maar voelt nog soms als gister. Denk je over hem heen te zijn krijg je dit -O-

Shauniraquel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-15 10:25

amy_luna schreef:
Shauniraquel schreef:

Dat weet ik zelf nog niet, als het echt serieus is, denk ik uit de vriendengroep te stappen.
Op dit moment heb ik echt het gevoel dat ik aan die vriendengroep (10 vrienden) maar echt 3 vrienden aan heb over gehouden.
Als zij echt serieus een relatie met hem neemt denk ik niet dat ik nog normaal tegen haar kan doen.
En nu doet het mij nog teveel verdriet, ti's nu 5 weken geleden dat het uit is gegaan, maar voelt nog soms als gister. Denk je over hem heen te zijn krijg je dit -O-

Ja dit is echt zwaar fuuckedup... Moet zeggen dat het nogal snel gebeurt sinds het uit is, als het pas 5 weken uit is. Ik herken je gevoel. Bij mij ook 3 weken uit en voelt als de dag van gisteren..

Wij helpen je er wel doorheen meisje!

AmyJamess

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-15 10:29

Ja dat is het zeker, had een leuk weekend dat in een keer verpest was.
Maar goed komen we ook wel weer door heen.

Tis fijn dat ik hier mijn ei kwijt kan, en het van me af kan schrijven :D

Shauniraquel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-15 10:40

Ja tuurlijk, daarom heb ik het topic aangemaakt en zie ook dat het veel mensen helpt, zoals het bij mij ook doet!

Ja herkenbaar, zo jammer dat zoiets het weer moet verpesten.

AmyJamess

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-15 10:47

Het helpt inderdaad goed, waar bokt wel niet goed voor is *\o/*

Shauniraquel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-15 11:47

hier ook weer een flinke dip dag vandaag :(

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-15 11:58

Ben toch blij dat ik steeds vaker gewoon weer kan genieten van alles. Ja ik mis die persoon nog steeds, maar voor mij is hij echt verdwenen... en steeds maar vasthouden word niemand gelukkig van. En idd.. zoals iemand zei, jongens willen geen zielig meisje. Die willen een sterke vrouw die weet wat ze wilt en ergens voor durft te gaan.

Ondertussen ben ik (op sommige puntjes na) die sterke vrouw weer die ik altijd ben geweest. En dat werpt zn vruchten af. Ik sta na een half jaar weer open voor iets nieuws.

Waar ik zelf heel trots op ben is dat ik hem niet achterna gewandeld hebt. Als ik dan lees hoeveel sommige hier nog trekken aan hun ex... je doet er meer slecht mee dan goed! En ondanks dat ik regelmatig in tweestrij met mezelf was heb ik toch gewonnen. Ik liet hem met rust, hij wilde mij niet meer, zijn verlies.
Neus omhoog en uiteindelijk verder paraderen. Want ergens loopt die persoon rond waar ieder van ons gelukkig mee gaat worden.
En dit waren knullen die ons dat duidelijk moesten maken dat we veel beter verdiende!

Dus. Even een oppepper van mijn kant! Raap je spullen op en gaan met die banaan!
En al heeft ie je verwijderd van whatsapp, lekker boeiend. Moet je niet over in zitten maar verder gaan! Hupatee schop onder je reet!

Jaa ik weet.. makkelijker gezegd dan gedaan. Maar je bent niet de enige. Maar blijf ook niet de enige die met de pakken neer blijft zitten.

Wij zijn sterker dan we denken! :)

xClaudiaaL

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-15 19:32

Balen Amy_Luna! Ik zou er zelf ook niet heel gelukkig mee zijn en zou absoluut geen vrienden meer met d'r kunnen zijn. Zou alleen maar meer pijn krijgen daardoor.

En idd, wat xDenies zegt; we zijn sterker dan we denken :D

SplashIsLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-15 08:19

Sometimes you have to walk away from what you want to find what you deserve.

Ondertussen overschaduwt mijn roze wolk, mijn gebroken hart, dus ik ben niet het beste voorbeeld :o

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-15 08:48

SplashIsLief schreef:
Sometimes you have to walk away from what you want to find what you deserve.

Ondertussen overschaduwt mijn roze wolk, mijn gebroken hart, dus ik ben niet het beste voorbeeld :o

Vertel? :))

Nou, ik heb die van mij gisteren gevraagd over de film waar we nog naartoe zouden gaan. "We kijken nog wel" was z'n antwoord..
Nou, duidelijk toch :wave: