Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Liselot schreef:Dank je wel Karin!
UZB kan er niets aan doen, die zijn er juist nog flink voor mij achteraan geweest bij het bedrijf omdat zij het ook een rotstreek vonden. Bedrijf waarvoor ik werkte (dus de inlener) staat helaas gewoon in haar recht.
BarbaLala schreef:Dat ik een andere mening heb wil niet zeggen dat ik respectloos ben en geen empatisch vermogen heb.
Integendeel!
Bizar dat jullie er zo op duiken enkel doordat ik een andere mening ben toebedeeld.
Urielle schreef:BarbaLala schreef:Dat ik een andere mening heb wil niet zeggen dat ik respectloos ben en geen empatisch vermogen heb.
Integendeel!
Bizar dat jullie er zo op duiken enkel doordat ik een andere mening ben toebedeeld.
A) Het is de toon die de muziek maakt
B) Voor alles is een tijd en plaats (en dus ook verkeerd moment, verkeerde situatie)
BarbaLala schreef:Urielle schreef:Dat je je mening anders had kunnen verwoorden en wellicht ook gewoon in had kunnen slikken.
En dat zegt een mod?
BarbaLala schreef:Urielle schreef:Dat je je mening anders had kunnen verwoorden en wellicht ook gewoon in had kunnen slikken.
En dat zegt een mod?
Dit is bokt, een discussie forum.
Ik zie ook niet in wat ik anders had moeten verwoorden?
Eulogy schreef:Natuurlijk mag je het zeggen maar dan moet je niet gek opkijken als je er vervolgens reacties op krijgtBovendien reageer je zo in vrijwel elk topic waar ik je tegen kom, misschien iets om over na te denken voor je.
En die kritiek heeft uiteraard vrij weinig te maken met een taboe op abortus