Wie heeft er hier ook weleens hele maffe dromen?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

LoveGlove

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-15 16:49

Nico_lette schreef:
Ik droomde vannacht(Wat ik wel vaker doe) dat het huis bij mijn vader in brand stond als hij er niet is en onze katten doodgaan, dat het dan overslaat op de stallen waar m'n verzorgpaardje staat..

Echt wel één van mijn grootste angsten

Ja dat is ook een grote angst bij mij maar dan met mijn hondjes

Weggebokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-15 16:50

Ik droomde vannacht dat er een zombie apocalypse uitbrak in onze stad.
Alle mensen waren in groepen verdeeld, en onze groep mocht in de hoofdstraat 'overleven'. Verder waren alle mensen weg dus het was echt uitgestorven.
Wat wij als eerste deden was naar de juwelier winkel gaan en alle sieraden pakken, want ja er leefden verder toch geen mensen meer toch? :') Ook hadden we het WC papier van de Etos verstopt want dat was ook belangrijk..
Wat er soms ook in mij omgaat in dromen _O-

LoveGlove

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-15 16:52

SindyKaya schreef:
Ik droomde vannacht dat er een zombie apocalypse uitbrak in onze stad.
Alle mensen waren in groepen verdeeld, en onze groep mocht in de hoofdstraat 'overleven'. Verder waren alle mensen weg dus het was echt uitgestorven.
Wat wij als eerste deden was naar de juwelier winkel gaan en alle sieraden pakken, want ja er leefden verder toch geen mensen meer toch? :') Ook hadden we het WC papier van de Etos verstopt want dat was ook belangrijk..
Wat er soms ook in mij omgaat in dromen _O-

Hahaa vergeet de shampoo niet _O-

Nico_lette

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-15 16:55

drawerlover schreef:
Nico_lette schreef:
Ik droomde vannacht(Wat ik wel vaker doe) dat het huis bij mijn vader in brand stond als hij er niet is en onze katten doodgaan, dat het dan overslaat op de stallen waar m'n verzorgpaardje staat..

Echt wel één van mijn grootste angsten

Ja dat is ook een grote angst bij mij maar dan met mijn hondjes

Ik werd huilend wakker :n

LoveGlove

Re: Wie heeft er hier ook weleens hele maffe dromen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-15 16:56

:(:)

Ik snap je volledig

Nico_lette

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-15 16:58

drawerlover schreef:
:(:)

Ik snap je volledig

Ik ben echt geen klein kind maar toch maar huilend naar m'n moeder gegaan met de intentie van; 'Ik wil papa bellen'

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-15 18:50

Ik droomde vannacht dat ik met een jongen op Schiphol was en dat we op vakantie gingen naar Amerika. Ik was helemaal blij toen ik dacht dat ik in de dreamliner, de 787 ging maar ik ging helaas maar in een kleiner vliegtuig

Vero

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-15 18:52

Droom van eergister:
Ik was een meisje en leefde ergens in de middeleeuwen ofzo (?)
Ik reed paard en ik ging altijd bij de trainingen kijken van de ridders :')
Wat eigenlijk als meisje niet mocht :P
Toen op een dag mijn paard dood ging en ik heel verdrietig was, alleen de andere paarden waar ik altijd op reed mocht ik ook niet meer op rijden. Ik was heel erg verdrietig en wou een nieuw paard maar dat mocht niet en toen werd ik wakker :P

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-15 18:53

Mijn armen vielen er opeens af en ik had jeuk :') geen goede combi! :')

Cinderella

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-15 02:58

Sommige dingen hier zijn wel herkenbaar!
Ik droom namelijk ook heel vaak over wc's en mijn tanden vallen er ook zeker 1 keer per week uit :').
Ik ben ook een pokemon trainer, maar die droom is wel verklaarbaar, want sinds kort ben ik heel pokemon opnieuw aan het kijken haha.
Oh ik stort ook dagelijks neer.
Ik ben achtergevolgd door een moordenaar om vervolgens tijdens het vluchten tot de conclusie te komen dat ik toch aan het dromen was.
Zelfde met geesten. Teveel enge films gekeken in mijn leven, dus ik droomde regelmatig die films. Kwamen een boel geesten en andere enge dingen in voor uit de films. Gelukkig wist ik mezelf ook prima te vertellen in die dromen dat het nep was.
Ik droom ook altijd dat er ineens allemaal visite is in mijn slaapkamer, terwijl ik daar naakt aan het slapen ben.
:))

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-15 10:49

Leuk topic!!

Ik had vannacht een rare droom en die wist ook gewoon maar niet van ophouden.
Ik heb het nogal druk met de studie en ben nu bezig met bedrijfseconomie, zaterdag heb ik een tentamen en het wil gewoon allemaal niet zo. Ik snap het niet of ben te chaotisch.

Nou ja gisteren in elk geval paar uur zitten leren en daarna de Lord of the Rings gaan kijken.

Dat bleek een uitstekende combi voor een bizarre droom.

Ik werd namelijk achterna gezeten door Gandalf die vond dat ik beter mijn best moest doen en elke keer als ik weer een som fout had, kreeg ik een stroomstoot met die stok van hem :+
En als ik dan half half wakker werd, merkte ik dat ik gefrustreerd was. Zodra ik terug in slaap viel ging het allemaal gewoon verder waar ik gebleven was. Ben ook echt kapot nu :+

Ik heb niet vaak van zulke dromen maar als ik ze dan een keer heb dan zijn ze ook direct heel heftig en slaap ik ook gewoon echt heel erg slecht. Mijn hoofd was echt duidelijk bezig om de dingen van de dag te ordenen :')

Felicxa

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-15 12:19

Ik droomde vanacht dat ik extra veel neusspray in mijn neus spoot toen mijn moeder de badkamer inkwam. Ze schrok en vertelde me toen dat als je zoveel neusspray in je neus spoot dat je dan stoned zou worden. En toen werd ik in mijn droom dus idd stoned :+

Paardcool

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-15 05:25

Brr ik droomde net zo iets bizar. Ik zat in de auto met me moeder en we reden blijkbaar naar me oma toe. maar omdat op de rotonde voor haar flat gegevens kerstpakketten uit gedeeld werden stapte ik alvast uit. Toe zag ik ineens dat naast de rotonde dieren werden begraven naar ik zag die dieren gewoon rond lopen op de rotonde en ik vroeg aan iemand of zij het ook ziet. Roep ze keihard gek mens! Dus ik liep naar de flatgebouw waar me moeder ook was dus we stapte de lift in met een vreemde vrouw we gingen al naar de vierde verdieping dat is al vreemd omdat oma op derde woon. Maar ik stap uit met me moeder en die vrouw en ineens begint een ikea tafeltje uit zichzelf naar eerste verdieping springen. En stapte die ene vrouw weer de lift in.... En toen werd ik wakker

Bhodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-15 08:22

Paardcool schreef:
Brr ik droomde net zo iets bizar. Ik zat in de auto met me moeder en we reden blijkbaar naar me oma toe. maar omdat op de rotonde voor haar flat gegevens kerstpakketten uit gedeeld werden stapte ik alvast uit. Toe zag ik ineens dat naast de rotonde dieren werden begraven naar ik zag die dieren gewoon rond lopen op de rotonde en ik vroeg aan iemand of zij het ook ziet. Roep ze keihard gek mens! Dus ik liep naar de flatgebouw waar me moeder ook was dus we stapte de lift in met een vreemde vrouw we gingen al naar de vierde verdieping dat is al vreemd omdat oma op derde woon. Maar ik stap uit met me moeder en die vrouw en ineens begint een ikea tafeltje uit zichzelf naar eerste verdieping springen. En stapte die ene vrouw weer de lift in.... En toen werd ik wakker

Wow dit is bijna niet te lezen, zou je volgende keer leestekens willen gebruiken? :)

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-15 09:08

Ik droomde dat ik opgesloten zat in een soort kruising van black shot en call of duty black ops. Dus ik was zombies aan het dood schieten, maar toen kwamen er robots en zo bij en ik was zo bang om dood te gaan... maar ik moest nog wachten om uit het spel te gaan.
Toen ik er eindelijk uit kon drukte ik op 'esc' en 'f4' en toen kwam ik uit het spel, maar werd ik ook wakker.

Dus als jullie wakker willen worden uit je droom gewoon op 'esc' en 'f4' drukken :').

Paardcool

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-15 12:39

Sorry... ik was half wakker en was best wel geschrokken en me Nederlandse taal is niet het beste. Sorry sorry daarom zet ik haast niks op bokt.

laraxXxemma

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-15 23:24

Aah leuk dat dit topic weer eens omhoog is geschopt.
Heb zelf alleen nog even geen leuke droom te melden, misschien morgen :D

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-15 23:34

Ik droom vrij bizar maar heeft wel altijd aspecten van het dagelijkse leven.

Maar ik tien keer liever die dromen dan bepaalde andere dromen.

xGoldenHero

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-15 00:26

Ik vond dromen altijd wel leuk maar de laatste tijd wil ik liever niet slapen. De dromen zijn me te echt en worden steeds vreemder en vervelender.
Zoals deze van gisternacht:

Ik ben aan het praten op stal met mijn beste vriendin over onze paarden.
Zij zegt dat ze haar paard laat inslapen want ze had griep en dat moest van de dierenarts. het was algemeen bekend dat als je griep had euthanasie liet plegen als mens en als je paard griep had hem liet inslapen.
Ik ben dus naar huis gegaan en in bed gaan liggen naast mijn man die ineens gaat hoesten. Dus ik heb gehuild als een klein kind want hij moest euthanasie plegen.
Maar dat moest terwijl ik naast hem in bed lag.
Terwijl dat gebeurde leek hij te vervagen en ik was echt in paniek.

Ik ben dus huilend wakker geworden gisternacht en ik wilde mijn man wakker maken want ik was gewoon overstuur. Maar raad eens?
Hij lag niet naast me dus ik dacht echt dat hij overleden was. Ik sprong uit bed, lazer over de wasmand op de grond en kruip richting de douche.

Het leek alsof ik nog niet helemaal wakker was maar ik was toch echt wakker. Eenmaal in de douche zie ik mijn man op de wc zitten, met grote ogen kijkend naar mij.

Pff het lijkt alsof ik met mijn gevoelens in die droom blijf hangen terwijl ik al wakker ben geworden.

De laatste dagen overlijden alleen maar dierbaren in mijn dromen en ik raak volledig in paniek..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-15 00:49

Vannacht was een giller :+ , was op vakantie met allemaal vreemden en we speelden een online spel maar daar zat ik ook in . En toen opeens een helicopter en die moest in stukken dus wij hem in elkaar zetten op een schoolplein en opeens gingen we voetballen , maar ik moest weg want in het spel had ik een sleutel tot een nieuw speelgebied gewonnen en ik moest met de net in elkaar gezette helicopter mee ofzo :+ . Heel vaag

CoonArt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-10-15 07:09

xGoldenHero schreef:
Ik vond dromen altijd wel leuk maar de laatste tijd wil ik liever niet slapen. De dromen zijn me te echt en worden steeds vreemder en vervelender.
Zoals deze van gisternacht:

Ik ben aan het praten op stal met mijn beste vriendin over onze paarden.
Zij zegt dat ze haar paard laat inslapen want ze had griep en dat moest van de dierenarts. het was algemeen bekend dat als je griep had euthanasie liet plegen als mens en als je paard griep had hem liet inslapen.
Ik ben dus naar huis gegaan en in bed gaan liggen naast mijn man die ineens gaat hoesten. Dus ik heb gehuild als een klein kind want hij moest euthanasie plegen.
Maar dat moest terwijl ik naast hem in bed lag.
Terwijl dat gebeurde leek hij te vervagen en ik was echt in paniek.

Ik ben dus huilend wakker geworden gisternacht en ik wilde mijn man wakker maken want ik was gewoon overstuur. Maar raad eens?
Hij lag niet naast me dus ik dacht echt dat hij overleden was. Ik sprong uit bed, lazer over de wasmand op de grond en kruip richting de douche.

Het leek alsof ik nog niet helemaal wakker was maar ik was toch echt wakker. Eenmaal in de douche zie ik mijn man op de wc zitten, met grote ogen kijkend naar mij.

Pff het lijkt alsof ik met mijn gevoelens in die droom blijf hangen terwijl ik al wakker ben geworden.

De laatste dagen overlijden alleen maar dierbaren in mijn dromen en ik raak volledig in paniek..
Ohjee, als het echt zo erg blijft, raadt ik je aan om even te praten met een psychiater of een droomtherapeut. Die kunnen het haarfijn voor je uitleggen. Blijf er niet mee tobben, doe er wat aan. :)

http://www.droomvereniging.nl/tag/utrecht/

http://www.heeltherapie.nl/droomtherapie

http://mens-en-gezondheid.infonu.nl/div ... rapie.html

Succes!

LoveGlove

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-15 07:14

Ik heb vannacht misschien wel gedroomt over iets heel goeds. Gisteren heb ik audities gedaan en ze legde me een hele lastige keuze voor. Ik vind het echt lastig.

Vannacht droomde ik over die keuze. Net een uitleg over hoe ik het moest aanpakken :')
Dus ik ga die keuze maar achteraan. Misschien komt er wel iets goeds uit

LillvalantoS

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-15 02:07

Ik zit in een leefgroep waar ik zo graag uit wil en mijn moeder zei dat het kon zijn dat ik een maand eerder mag
Hier door kreeg ik een gekke droom.. (Noem het maar gerust een nachtmerrie)

Ik mocht gaan naar huis dus ik pakte alle spullen om vervolgens gewoon de helft achter te laten wat ik ook zie
En later er achter kom dat ik het ben vergeten en dat dan zo'n 4x achter elkaar :o
Ik ws zo blij dat ik naar huis ging en
Vervolgens stond ik bij een nieuwe instelling op de stoep en zei iedereen keihard grappend :GEEFFOOPPTT! -O-

Die volgend ochtend was ik niet zo blij ..
Voelde me ook de hele dag down .

Ook had ik Gister zo'n gekke droom dat ik verward wakker werdt
Mijn paard heet spindle
En ik had het er over met iemand
En toen zei diegene : spindle is een hamster :j
Waarop ik diegene vaag aankeek en zei: nee spindle is een paard ?
Diegene: nee een hamster ! :j
Ik:nee spindle is een paard dat zie je toch?
Diegene: neee dat is een hamster!
En zo bleef het doorgaan ..
Diegene was er zo van overtuigd dat spindle toch echt een hamster was :')
En zo heb ik er wel meer die nog gekker zijn maar die ik me niet echt goed kan herinneren

LoveGlove

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-15 08:55

Vannacht was het hier ook weer raak.

We waren thuis met mensen die blijkbaar mijn vrienden waren en mijn moeder. We mochten allemaal omstebeurt een dier laten zien in de keuken. Nou de gekste dingen kwamen eruit. Van een papegaai tot een grizly beer tot een konijn tot een een hoorn. En ik kwam aan met een hoop giftige slangen. Dus ik werd uiteindelijk bang omdat ze me in mijn schoen beten. Ik lach vanmorgen in een deuk toen ik wakker werd. Wat is dat nou weer voor droom?

CoonArt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-11-15 09:46

Nou en dan bij mij afgelopen nacht, kom ik een man tegen in een souvenir shop die mij een handvol vliegtuigkaartjes geeft. Dus ik bekijk ze, vliegen die vliegtuigen ineens de kaartjes uit en zoefden ineens allerlei vliegtuigen rond in de winkel! Bizar!