Ik volg dit topic vanaf t begin al mee, omdat ik het super intressant vind en ik krijg er ook altijd energie van als er zoiets gaafs te zien is buiten, met onweer ga ik ook t liefst ergens heen waar t zicht niet belemmerd wordt Vanavond kregen we hier eerst een dubbele regenboog en daarna deze oranje grijze lucht:
Mooie foto's zeg! Wij hebben gisteren, vannacht en vandaag ook veel wind gehad. Meeste voor mijn gevoel gisterenavond. Ik woon in een oud cottage en er bewoog van alles hier in huis.
Wat een gave luchten bij jullie!! Bij mij is het niet spectaculair geworden en was dit het ergste van vandaag
Lindor92
Geplaatst: 31-03-15 21:25
Gave foto's hierboven! zulke plaatjes heb ik vandaag niet gezien.
uh wat dat hier nou net was. Dik gedreun buiten. Was vrij kort en opeens weg. Zie wel dat er een bui onze kant op komt, maar die gaat net onder ons door zie ik.
Anoniem
Geplaatst: 31-03-15 21:28
tammiebels schreef:
Jolien...zie je hem aankomen!!!
Wat zie ik aankomen? Mis ik iets?
Mooie mammatus wolken!
En welkom jg, jij hoeft je niet voor te stellen hoor
Oh fiets, die zag ik niet aankomen. Flitst buiten!!!
Oeh gaaf al die foto's! , heel gek weer vandaag,.. Mooie wolken gezien zat te genieten op fiets naar vrijwilligerswerk , nog een bushokje zonder dak gezien en de stoplichten waren afgezet in 1 richting . En een omgeknapte boom
Rofah
Geplaatst: 31-03-15 21:36
Ik heb helemaal niets meegekregen vandaag, mijn vriend is door een rukwind met auto tegen een boom aangekomen. Vind dit weer opeens even helemaaaaal niet leuk
Anoniem
Geplaatst: 31-03-15 21:39
Waauw, wat een gaaf topic is dit zeg! Ik zie dit net
Ik ga dit even volgen, want wat komen er gave foto's voorbij zeg!
tammiebels
Geplaatst: 31-03-15 21:42
Joolien schreef:
tammiebels schreef:
Jolien...zie je hem aankomen!!!
Wat zie ik aankomen? Mis ik iets?
Oh fiets, die zag ik niet aankomen. Flitst buiten!!!
jij al wat moois gezien? hier alleen nog maar in de verte gerommel
Lindor92
Geplaatst: 31-03-15 21:43
Rofah schreef:
Ik heb helemaal niets meegekregen vandaag, mijn vriend is door een rukwind met auto tegen een boom aangekomen. Vind dit weer opeens even helemaaaaal niet leuk
Jeetje, dat is heftig! hoe is het nu met je vriend?
Hier nu regen, is denk ik net staartje van de bui, of hij moet zich nog verder ontwikkelen.