Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
KoudbloedKim schreef:easygoing schreef:Als er een vrouw bij mij aan de deur komt die zoiets over mijn verloofde verteld, zou ik dat zéker niet negeren en hem daarmee confronteren!!@koudbloedkim dus jij gelooft zomaar elke willekeurige vreemde vrouw die van alles beweert over je man/vriend?
KimD schreef:TS is het zeker niet zelf schuld dat ze verkracht is, maar imo zijn er wellicht signalen gegeven die niet handig waren. Dan nog is nee, nee en had hij van haar af moeten blijven. Maar dat TS geen aangifte gaat doen, geen hulp zoekt, niet naar haar ouders gaat, niet naar de hoogste baas en niet naar zijn vrouw is ze toch echt zelf schuld. Hoe moeilijk ook, dan moet ze haarzelf een schop onder haar reet geven en gaan! Op zijn minst aangifte en naar zijn vrouw. Wat ze er ophet werk mee doet of dat nog even met rust laat ok. Maar op deze manier word er helemaal niks in gang gezet.
Ragdollcat schreef:KimD schreef:TS is het zeker niet zelf schuld dat ze verkracht is, maar imo zijn er wellicht signalen gegeven die niet handig waren. Dan nog is nee, nee en had hij van haar af moeten blijven. Maar dat TS geen aangifte gaat doen, geen hulp zoekt, niet naar haar ouders gaat, niet naar de hoogste baas en niet naar zijn vrouw is ze toch echt zelf schuld. Hoe moeilijk ook, dan moet ze haarzelf een schop onder haar reet geven en gaan! Op zijn minst aangifte en naar zijn vrouw. Wat ze er ophet werk mee doet of dat nog even met rust laat ok. Maar op deze manier word er helemaal niks in gang gezet.
Ik heb hier ook nooit gezegd dat het TS haar eigen schuld is, maar wat je hier zo mooi en netjes zegt: maar imo zijn er wellicht signalen gegeven die niet handig waren, dus die pyama en het late tijdstip binnenlaten en alvast gaan slapen terwijl hij nog in huis is.........helaas zijn er mannen die daar misbruik van maken.
Daar wordt ik ziek van en hij moet met dr poten van haar afblijven. Zie mijn eerste post in deze topic, ik vind het heel erg voor TS.
lieveli schreef:Ragdollcat schreef:
TS is het zeker niet zelf schuld dat ze verkracht is, maar imo zijn er wellicht signalen gegeven die niet handig waren. Dan nog is nee, nee en had hij van haar af moeten blijven. Maar dat TS geen aangifte gaat doen, geen hulp zoekt, niet naar haar ouders gaat, niet naar de hoogste baas en niet naar zijn vrouw is ze toch echt zelf schuld. Hoe moeilijk ook, dan moet ze haarzelf een schop onder haar reet geven en gaan! Op zijn minst aangifte en naar zijn vrouw. Wat ze er ophet werk mee doet of dat nog even met rust laat ok. Maar op deze manier word er helemaal niks in gang gezet.
Ik heb hier ook nooit gezegd dat het TS haar eigen schuld is, maar wat je hier zo mooi en netjes zegt: maar imo zijn er wellicht signalen gegeven die niet handig waren, dus die pyama en het late tijdstip binnenlaten en alvast gaan slapen terwijl hij nog in huis is.........helaas zijn er mannen die daar misbruik van maken.
Daar wordt ik ziek van en hij moet met dr poten van haar afblijven. Zie mijn eerste post in deze topic, ik vind het heel erg voor TS.
Donder toch op met je signalen. Ik heb zo vaak ´s nachts mensen aan de deur, vrienden die in de buurt zijn, de overbuurjongen die samen wil roken. En soms doe ik dan gewoon open in mijn badjas. Wit met roze panterprint. Wat ben ik toch een lellebel.
Kun je tegenwoordig geen vrienden meer binnenlaten omdat mannen na zonsondergang veranderen in seksmaniakken? En moet je dan altijd maar netjes gekleed gaan in plaats van je pyama? Omdat je pyjama seksueel uitdagend is?
Ja ze heeft vast signalen afgegeven dat ze in haar slaap seks wilde.
Verkrachting heeft vaak niks met seks te maken maar alles met machtsmisbruik.
KimD schreef:TS is het zeker niet zelf schuld dat ze verkracht is, maar imo zijn er wellicht signalen gegeven die niet handig waren. Dan nog is nee, nee en had hij van haar af moeten blijven. Maar dat TS geen aangifte gaat doen, geen hulp zoekt, niet naar haar ouders gaat, niet naar de hoogste baas en niet naar zijn vrouw is ze toch echt zelf schuld. Hoe moeilijk ook, dan moet ze haarzelf een schop onder haar reet geven en gaan! Op zijn minst aangifte en naar zijn vrouw. Wat ze er ophet werk mee doet of dat nog even met rust laat ok. Maar op deze manier word er helemaal niks in gang gezet.
werkschaduw schreef:dit is mijn laatste reactie hier. De telefoon lag boven in de woonkamer. ik heb boven de woonkamer beneden de slaapkamer. Hij was een goede vriend. mijn "pyjama " is een trainings broek met een oerlelijk oud shirt. Hij zei dat hij zichzelf wel uit zou laten en ik vertrouwde hem .Hij heeft alles bekend en mijn baas staat achter alles wat ik wil doen. Als ik aangifte wil doem staat hij achter mij en wil zelfs getuigen. ik ben gek op mijn werk en vreet mezelf nu kapot van binnen ! want ik zit in 2 strijd. ik heb er zwaar spijt van dat ik dit op bokt heb gegooid en heb me nooit kunnen bedenken dat mensen het in twijfel zouden trekken. Het is de enige echte waarheid. en hij heeft zelfs alles bekend. ik ben er klaar mee . ga wel zelf weer nadenken over alles .
Ragdollcat schreef:Hou op ilaan, Bigone boort haar de grond niet in en ik ook niet.
En wij rechtvaardigen al helemaal niet wat die verkrachter had gedaan.