Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Palmera

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-15 00:55

Ik heb mij vanmorgen zeer geërgerd aan die omgewaaide boom in mijn tuin. Wat een ravage! Snertwind! :(

_JTM

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-15 09:34

Dat ik ziek ben maar dadelijk naar de kruidvat moet om ibuprofen enzo te halen... Wil het liefst gewoon in bed blijven liggen.

Darah3

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-15 09:38

Mijn teen die behoorlijk ontstoken is ineens en zo moeten werken (lopend/staand werk) :\

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-15 09:43

Aan die renovatie hier,die heel erg fout is gegaan en daarom zó lang gaat duren.

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-15 10:07

Mensen die geen haast hebben om hun bus te halen waardoor ik de mijne bijna mis.
Prima als je rustig wilt lopen, maar doe dat dan réchts en niet in het midden. Bedankt.

Frits2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-15 10:38

Aan m'n nieuw bril met multi focale glazen. Wordt er misselijk van en het lezen valt (nog) tegen. Heb nu voor de pc mijn oude leesbril weer op. ( Heb die nieuwe bril nu een paar dagen) :(

Anniek22

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-15 10:40

aan mn broertje van 7 die niks alleen kan durft en wil. 'Kan je yoghurt inschenken kan je muesli in het bakje doen kan je de TV uitzetten kan je mij helpen met het aankleden pffffff....!'

xNathaliee

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-15 10:44

Mensen die smorgens vroeg de trap op rennen terwijl het nog 7 minuten duurt voordat de trein komt (incl 5 min vertraging) :')

M_aaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-15 10:47

Aan dat ik om half zes mijn bed uit moest om naar stage te gaan en ik écht geen zin had om mijn bed uit te gaan.

manon_goldy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-15 11:05

farahdiba46 schreef:
Werecat schreef:

:') Vergeet niet dat niet iedereen Nederlands als moedertaal heeft. Bovendien is Nederlands sowieso een moeilijke taal, dus om nou iedereen meteen als kansloos en dom weg te stempelen..

Nederlands is helemaal niet moeilijk }:0 de voorbeelden die ik noemde, zijn echt van die strontmakkelijke basis-dingen die een ieder na groep 8 behoort te weten....ik zag hierboven ook nog een tenenkrommende van een HBO'er die in een zin scriptie en Lekerre schreef %) dat is toch niet te rijmen. Met zo'n beroerde spelling kun je dus vandaag de dag gewoon HBO-instroom doen. Is ook al niets meer waard dus zo'n papiertje. Ik geloof niet dat men in de gaten heeft dat bij veel HR-afdelingen sollicitatiebrieven met domme fouten (ongeacht diploma's of werkervaring) regelrecht de prullenbak in gaan. Zoals bij mij dus, een fout in de openingszin en ik lees niet eens meer verder :Z

Ik erger me aan jou :n en aan quotedingen die vaak mislukken

Woogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-15 13:27

aan mijn lazy day die echt té lazy is waardoor mijn tijdplanning helemaal in de soep loopt :O

Juliette61

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-15 13:28

Aan mijn misselijkheid!

Arc_En_Ciel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-15 13:34

Mensen die 'douchen' uitspreken als 'doezen' of 'doesen'. Brr :')

En voor degene die beweert dat een HBO papiertje niks meer waard is, dat vind ik toch een behoorlijk zure opmerking. Leerlingen op de havo en het vwo krijgen veel stof, zitten elke dag aan het huiswerk en zitten keihard te blokken om moeilijke stof te begrijpen. Als iemand niet kan spellen is dat heel banketstaaf, maar diegene kan ook dyslectisch zijn of aanleg hebben voor andere dingen. Niet dat ik het zelf oké vind hoor, want ik erger me rot aan mensen die niet kunnen typen, maar HBO steek je niet zomaar in je zak met 10 vingers in je neus, dus om nou te zeggen dat het niks waard is..

M_aaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-15 13:42

Arc_En_Ciel schreef:
Mensen die 'douchen' uitspreken als 'doezen' of 'doesen'. Brr :')

En voor degene die beweert dat een HBO papiertje niks meer waard is, dat vind ik toch een behoorlijk zure opmerking. Leerlingen op de havo en het vwo krijgen veel stof, zitten elke dag aan het huiswerk en zitten keihard te blokken om moeilijke stof te begrijpen. Als iemand niet kan spellen is dat heel banketstaaf, maar diegene kan ook dyslectisch zijn of aanleg hebben voor andere dingen. Niet dat ik het zelf oké vind hoor, want ik erger me rot aan mensen die niet kunnen typen, maar HBO steek je niet zomaar in je zak met 10 vingers in je neus, dus om nou te zeggen dat het niks waard is..

Goed gezegd, ben het met je eens! :j

hielkebro

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-15 13:55

dat ik vandaag bijna door een gek met opzet dood werd gereden :?

fique

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-15 14:11

Aan mensen op stal die nu gaan lopen janken, omdat hun paard vandaag ingeslapen wordt door Hoefkanker. Zelfs tijdens de behandeling stond hij in z'n stal vol strond en pis en keken ze er niet naar om. Hij had gewoon beter kunnen worden.
Blehhh!

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-15 14:22

Ik ben fkin chagerijnig. Ik erger mij aan mijzelf.

Loei

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-15 15:25

Dat mijn stem schor is.

Woogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-15 15:37

naar de foto shop om pasfoto's te laten maken voor m'n ID...winkel dicht...naar het kantoor om te vragen of m'n afspraak iets verzet kon...nope...als een idioot naar de binnenstad moeten fietsen, foto's maken, als een jekko terug naar het kantoor om erachter te komen dat ik m'n oude ID vergeten ben en dus geen nieuwe kan laten aanmaken zonder het kreng! Nu eerst wat eten en zorgen dat ik voor half vijf terug ben op het kantoor...dan moet het wel lukken...zegt ze tenminste

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-15 15:37

Aan wiskunde en de toetsweek van aankomende week..

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-15 16:19

Aan dat ik oogmigraine kreeg op school en nu hoofdpijn heb :(

Ntlie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-15 16:33

Dat ik m'n was wilde doen maar dat de wasmachine nog vol zat met een andere was...

friendly

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-15 16:43

Wat was betreft weet ik er ook nog èèn. Ik erger me al een aantal weken aan mijn schone wasberg die maar groter wordt en ik nooit zin heb om deze weg te vouwen, maar vervolgens wel alles kwijt ben. Ik moet mijzelf gewoon eens dwingen, en dat wéét ik....maar dan doe ik het niet onder het mom van: goed moment om de niet passende kleding uit te zoeken..

Morrow_Less

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-15 21:05

Mijn buik dat slecht reageert op mijn zelfgemaakte curry ;)

Erin

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-15 22:37

Art Rooijakkers' gezicht als hij bekend maakt dat we volgende week weten wie de mol is :')