Ik leef in een zwijnenstal.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

SophievdV

Re: Ik leef in een zwijnenstal.

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-15 19:22

In mijn studententijd vond ik het ook moeilijk om alles op orde te hebben trouwens. Zoveel drukte en dan ook nog poetsen en opruimen. Maar bij mij is het nu gelukkig wel goed gekomen :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-15 19:47

Bij mij is het ooit inderdaad tussen werk en school zo gekomen, en heb toen eigenlijk besloten dat ik het ook wel prima vond om in de troep te leven. Vervolgens wel een aantal keer opgeruimd gehad (ben ook verhuisd in de tussentijd) maar het blijft nooit lang netjes omdat ik het nooit helemaal opruim.

Wat overigens wel helpt is een Pinterest bord maken met inspiratie hoe je je kamer graag wilt decoreren. Als je dat dan wilt gaan uitvoeren moet je wel eerst een nette kamer hebben :Y)

daandriaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-15 19:53

Precies dit! Wauw, medestanders :')

Ik ben van de zomer van een 1 persoonsbed naar 2 persoons gegaan, onder het mom dat ik meer ruimte had om te slapen.
Goed de helft van m'n bed ligt vol met kleren, jassen en noem maar op. O:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-15 19:54

Ik heb zelfs een tijdje met borden in bed geslapen, had ik een broodje gegeten ofzo in bed en dan had ik geen zin om het weer weg te brengen :=

FelineNanet

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-15 19:57

Hier nog één...

Ik ruim gewoon liever 1x per maand op dan iedere dag een beetje :+
Ik woon nog thuis (ben 17) en m'n ouders zijn er niet echt blij mee, maar ik ben te chaotisch om het anders te doen :p

Kriel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-15 20:01

Emmaa_ schreef:
Laten we dit verder even houden voor wat het is en gewoon verder met samen moed verzamelen. Helaas is de kabel van mijn laptop gesneuveld en moest ik dus naar de stad om een nieuwe te halen. Zodoende kan ik nu pas beginnen met m'n school en daarna pas met opruimen. Nou komt het wel zo uit dat ik vanavond mannelijk bezoek over de vloer krijg waarvan ik graag wil dat hij vaker komt, dus ga zo even turbo puinruimen :D

Tip: verschoon je bed ook even :P
Je bank is er immers nog niet dus dat bed blijft over als optie :=

kimberly1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-15 20:02

Kriel schreef:
Emmaa_ schreef:
Laten we dit verder even houden voor wat het is en gewoon verder met samen moed verzamelen. Helaas is de kabel van mijn laptop gesneuveld en moest ik dus naar de stad om een nieuwe te halen. Zodoende kan ik nu pas beginnen met m'n school en daarna pas met opruimen. Nou komt het wel zo uit dat ik vanavond mannelijk bezoek over de vloer krijg waarvan ik graag wil dat hij vaker komt, dus ga zo even turbo puinruimen :D

Whahahhaha

Barbabientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-15 20:04

Meld zich ook even :D

Mijn kamer is 4x per jaar netjes.. De week voor de tentamens _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-15 20:04

Kriel schreef:
Emmaa_ schreef:

Dat is samen met mijn onderbroeken uit de wasmand vissen ook het eerste op mijn lijstje _O-

san4nie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-15 20:09

Gedver, eigenlijk is het toch gewoon hartstikke smerig om afval tussen je schone kleren te gooien? En dan moet je die kleren weer opnieuw wassen. Wat een extra werk. Net als een dekbedovertrek om je dekbed doen.. Dat wordt toch ook vies? Ik ben ook heus niet de netste en bij mij liggen ook veel kleren op een grote bult op een stoel of aan de kapstok. Maar wat sommigen hier beschrijven vind ik ech heel smerig.. Kom op, sta op en gooi je zooi in een prullenbak, je schone kleren in de kast en een fris lakentje op je bed. Zo veel werk is dat niet, en ook weer wat calorieën verbrand!

Selka

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-15 20:10

TS, foei! ~~}> en nu opruimen jij!

(Helpt het wat?)

Even de schouders eronder en dan is het toonbaar plus fris voor het mannelijke bezoek <<)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-15 20:15

Ik had gister bijna 500 unieke bezoekers op mijn blog, alleen maar omdat ik een foto van m'n vieze kamer heb geplaatst. Ben dus nu bang dat er 500 mensen van me verwachten dat ik ga opruimen :') Moet dus echt aan de gang!

goldenarrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-15 20:18

Mijn kamer heeft er ooit ook zo erg uitgezien... Ik heb toen eens een foto gemaakt, maar die kan ik niet meer terugvinden. Inmiddels heb ik het twee weken geleden opgeruimd, maar het begint zich alweer een beetje op te stapelen. Nog niet zo erg dat ik me eraan erger ofzo... Als dat gebeurt dan ruim ik de hoek waar ik me aan erger op namelijk (gek genoeg is dat ook altijd dezelfde hoek :') )

Overigens voor de mensen die zeggen dat als je thuis vies bent, je dat vast op je werk ook wel moet zijn: Ik wordt echt heel erg chagrijnig als mensen dingen laten slingeren op het werk/stage. Dan loop ik achter iedereens kont op te ruimen, haha. Maar ik wil gewoon een nette werkplek hebben. In een keuken kan ik dan ook echt geen viezigheid of weinig werkplek verdragen hoor. Als het even kan was ik tijdens het koken de gebruikte spullen vast af. Alleen mijn slaapkamer is echt een zooi en dat zal het ook altijd wel blijven denk ik.

kimmie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-15 20:19

Dat roep je al twee dagen maar volgens mij heb je nog steeds helemaal niets gedaan op die kamer, niet te geloven.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-15 20:20

kimmie1 schreef:
Dat roep je al twee dagen maar volgens mij heb je nog steeds helemaal niets gedaan op die kamer, niet te geloven.

Zo, of je je bijdehante commentaar misschien even bij je wilt houden? :') Kijk je mee via een stiekeme camera ofzo, dat je weet dat ik nog niks gedaan heb? Ben vanmiddag overigens gewoon netjes begonnen ;)

Smee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-15 20:21

Hier ligt de WiFi verbinding eruit dus ben maar gaan opruimen.. Met als gevolg dat ik nu klaar ben en nú nog boodschappen moet doen en moet koken.. Dat wordt pizza bestellen vrees ik.. Maar m'n kamer is wel weer toonbaar :))

Majabeestje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-15 20:22

kimmie1 schreef:

Haha, wat boeit dat.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-15 20:23

Ik lig momenteel in bed, dan valt het niet op. Maar man wat is mijn huis een bende. Overal lege afhaalvoedseldingen, kleding, boeken, volle asbakken. Morgen komt mijn vriend slapen, die ruimt gelukkig fluitend op.

kimmie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-15 20:23

Of ik bijdehand commentaar bij me houdt bepaald ik zelf wel, je plaatst iets openbaar dus daar kun je reactie op krijgen, ook als het je niet aanstaat. En je verkondigt zelf steeds dat je zo aan de gang gaat, nog dit eerst moet en dat eerst moet, en dat al sinds gister dus daar baseer ik me op.

kimberly1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-15 20:25

kimmie1 schreef:
Of ik bijdehand commentaar bij me houdt bepaald ik zelf wel, je plaatst iets openbaar dus daar kun je reactie op krijgen, ook als het je niet aanstaat. En je verkondigt zelf steeds dat je zo aan de gang gaat, nog dit eerst moet en dat eerst moet, en dat al sinds gister dus daar baseer ik me op.

Tja, waar je je aan wil irriteren..

kimmie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-15 20:26

O ik niet hoor, ik hoef gelukkig niet in die bende te zitten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-15 20:26

kimmie1 schreef:

Ik probeer alleen maar de toon van dit topic enigszins vriendelijk en satirisch te houden, dus nee ik hoef het soort commentaar wat jij geeft eigenlijk niet te hebben. Daarbuiten weet jij zoals ik al zei niet wat ik doe in het dagelijks leven en is het dus ook nogal iets om de conclusie te trekken dat ik nog niks gedaan heb. Of niet?

Kriel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-15 20:28

kimberly1995 schreef:
kimmie1 schreef:

Tja, waar je je aan wil irriteren..

Iets irriteert je of je ergert je ergens aan.
Ja, die nare samenvoeging....daar erger ik me aan :+

Enniewee, jouw kamer, zelf weten.....ik blijf het ranzig vinden en zou zo niet kunnen leven.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-15 20:28

Oeh schoonmaakfittie!

Ladybird

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-15 20:29

Lee, pass mij dat vriendje ook even?