Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Emmaa_ schreef:Laten we dit verder even houden voor wat het is en gewoon verder met samen moed verzamelen. Helaas is de kabel van mijn laptop gesneuveld en moest ik dus naar de stad om een nieuwe te halen. Zodoende kan ik nu pas beginnen met m'n school en daarna pas met opruimen. Nou komt het wel zo uit dat ik vanavond mannelijk bezoek over de vloer krijg waarvan ik graag wil dat hij vaker komt, dus ga zo even turbo puinruimen

Kriel schreef:Emmaa_ schreef:Laten we dit verder even houden voor wat het is en gewoon verder met samen moed verzamelen. Helaas is de kabel van mijn laptop gesneuveld en moest ik dus naar de stad om een nieuwe te halen. Zodoende kan ik nu pas beginnen met m'n school en daarna pas met opruimen. Nou komt het wel zo uit dat ik vanavond mannelijk bezoek over de vloer krijg waarvan ik graag wil dat hij vaker komt, dus ga zo even turbo puinruimen
Tip: verschoon je bed ook even
Je bank is er immers nog niet dus dat bed blijft over als optie

Kriel schreef:Emmaa_ schreef:Laten we dit verder even houden voor wat het is en gewoon verder met samen moed verzamelen. Helaas is de kabel van mijn laptop gesneuveld en moest ik dus naar de stad om een nieuwe te halen. Zodoende kan ik nu pas beginnen met m'n school en daarna pas met opruimen. Nou komt het wel zo uit dat ik vanavond mannelijk bezoek over de vloer krijg waarvan ik graag wil dat hij vaker komt, dus ga zo even turbo puinruimen
Tip: verschoon je bed ook even
Je bank is er immers nog niet dus dat bed blijft over als optie
Moet dus echt aan de gang!
)kimmie1 schreef:Dat roep je al twee dagen maar volgens mij heb je nog steeds helemaal niets gedaan op die kamer, niet te geloven.
Kijk je mee via een stiekeme camera ofzo, dat je weet dat ik nog niks gedaan heb? Ben vanmiddag overigens gewoon netjes begonnen
kimmie1 schreef:Of ik bijdehand commentaar bij me houdt bepaald ik zelf wel, je plaatst iets openbaar dus daar kun je reactie op krijgen, ook als het je niet aanstaat. En je verkondigt zelf steeds dat je zo aan de gang gaat, nog dit eerst moet en dat eerst moet, en dat al sinds gister dus daar baseer ik me op.
kimmie1 schreef:Of ik bijdehand commentaar bij me houdt bepaald ik zelf wel, je plaatst iets openbaar dus daar kun je reactie op krijgen, ook als het je niet aanstaat. En je verkondigt zelf steeds dat je zo aan de gang gaat, nog dit eerst moet en dat eerst moet, en dat al sinds gister dus daar baseer ik me op.
kimberly1995 schreef:kimmie1 schreef:Of ik bijdehand commentaar bij me houdt bepaald ik zelf wel, je plaatst iets openbaar dus daar kun je reactie op krijgen, ook als het je niet aanstaat. En je verkondigt zelf steeds dat je zo aan de gang gaat, nog dit eerst moet en dat eerst moet, en dat al sinds gister dus daar baseer ik me op.
Tja, waar je je aan wil irriteren..