jouw kindergedachte

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-15 23:25

Spianne schreef:
Ik dacht dat ze met 'door het gat zwemmen' bedoelden dat je door een gat op de bodem van het zwembad moest zwemmen en dat er dan een soort extra verdieping onder het zwembad zat :')

Wat een verwarrende zwemles moest dat zijn :')

Chasingmood

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-15 23:28

vuurneon schreef:
Spianne schreef:
Ik dacht dat ze met 'door het gat zwemmen' bedoelden dat je door een gat op de bodem van het zwembad moest zwemmen en dat er dan een soort extra verdieping onder het zwembad zat :')

Wat een verwarrende zwemles moest dat zijn :')

dat zou werkelijk mijn ergste nachtmerrie zijn als dat echt was. sowieso hield ik al niet van de zwemles, maar ik heb ook al mijn hele leven best vaak nachtmerries over dat ik onderwater ga en als ik dan boven kom dat er dan een plafond ofzo is, en ik niet boven water kan en verdrink.. maar toch heb ik geen water of zwem angst ofzo, vind het heerlijk zelfs :?

puppy1128

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-15 09:41

Ik weet er nog een...

Toen ik jong was en op bed lag, met 1 oor op de kussen, hoorde ik mijn hartslag. Maar dat wist ik niet dus ik dacht altijd dat ik een reus hoorde die mij kwam halen. :')

Toen ik iets van 12 was bedacht ik dat het mijn hartslag kon zijn. :')

iiSunshine

Re: jouw kindergedachte

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-15 01:28

Vroeger toen ik al wel van paarden hield maar er 0,0 verstand van had, ging ik met een vriendinnetje en haar moeder naar een marathon. Zegt die vriendin van mij paarden zijn toch bang voor zwepen mama? En die moeder zegt ja. Ik heb toen altijd gedacht dat een zweep een dier was, en dat die er als een witte fret ofzo uitzag *schaam schaam*

Jennifuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-15 01:40

Mijn vader liep vroeger hard bij een groep, genaamd Thor (klinkt dus als: Tor). Altijd als hij dan daar ging hard lopen stelde ik me voor dat een hele stoet mannen allemaal grote vlaggen droegen met als logo een leuke tor! En dat ze hard wandelden want ja ze liepen hard :j

GreaseMonkey

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-15 11:04

Haha, ik mis hier soms de 'vind ik leuk'-knop :))

_bokworst

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-15 14:46

Ik dacht vroeger ook heel vaak dat ik de enige was die dingen deed etc, en dat andere mensen deden alsof om mij goed te laten voelen :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-15 10:56

In het begin van mijn paardrijcarriere keek ik altijd naar mijn eigen been tijdens het lichtrijden, en niet naar het been van het paard. (Ik was vast niet de enige...)

Vroega tijdens zwemles durfde ik mijn ogen niet open te doen onder water omdat dan mijn ogen eruit zouden ploppen en wegdrijven, en dan zou ik geen ogen meer hebben -O-

En verder was ik overal bang voor. :') Het was geen pretje om met mij naar een pretpark te gaan want ik vond langs een spookhuis lopen al beangstigend genoeg om te huilen.

Sidera

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-15 17:22

Ik dacht dat het woord terrorist en toerist hetzelfde was en snapte dus nooit waarom mensen op vakanties nou altijd degene waren die bommen plaatsten enzo :7

marley93

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-15 18:12

Toen ik nog heel klein was, en ik ging met mijn moeder boodschappen doen in een dorp vlakbij, schijn ik heel stellig te hebben gezegd: "We zijn nu op een andere planeet hè, mam?"

En ik heb tot toch wel zo'n jaar of tien geleden (ben nu 21) gedacht dat de afkortingen VVD, CDA, etc. voor opleidingen stonden. Ik snapte ook echt niet dat al die volwassen meneren en mevrouwen nog naar school moesten. :')

Willeke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-15 21:56

Ik dacht dat er mannetjes onder de grond bij kruispunten de stoplichten bestuurden. Want ja: hoe kan het stoplicht anders weten dat er iemand staat te wachten?

xNursiex

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-15 10:29

Mijn knuffel ging overal mee naar toe, zo ook naar de Efteling en dan mee in dr droom lucht. Maar wat was ik altijd doodsbang dat hij in die ruimte waar allemaal planeten hangen zou vallen, want dat was de ruimte .. En dus zou hij oneindig vallen en daar kunnen ook eftelingmedewerkers niet bij :j knuffel werd helemaal vast geklemd en ik had er nachtmerries over!

elenaMM77

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-15 11:08

ik zie zoveel zwembad voorbeelden dat ik er ook maar 1 zal plaatsen.

Van zwemles op mijn 4-5 (was een beetje langzaam dus had 2 jaar nodig voor a en b), stroomde ik eigenlijk automatisch door naar recreatie zwemmen en vandaar uit naar de b en a selectie.. Uiteindelijk zwom ik toen ik twaalf was zo'n 8 uur per week (6-8 uur, je mocht 1 training missen) nog afgezien van de wekelijkse (soms 2x per week tijdens de kringperiode) wedstrijden.. Och ja en nog ergens tussendoor twee jaartjes schoolzwemmen (so overrated, want iedereen kon al zwemmen, dus was gewoon een soort extra gym).

Nodeloos om te zeggen dus dat ik best heel veel in het zwemwater vertoefde.
Nu weet ik niet hoe sterk jullie blaas als kind was.. maar met zoveel uur in het water, kan ik je garanderen dat je echt wel af en toe op knappen stond.

Om te voorkomen dat iedereen maar alles in het bad liet lopen, vertelde men tijdens het lessen al het volgende sprookje:

je kunt beter niet in het water plassen, want naast het chloor zit er nog een stofje in en dat kleurt je badpak of zwembroek paars als je in het water plast..

Het heeft jaren geduurd voordat ik 1x durfde uit te proberen of dat nu wel echt zo was.. snel wegzwemmen 'omdraaien' op zoek naar een 'paarse wolk'.. half koppeltje duikelen om uit te zoeken of er iets aan het badpak verkleurd was.. ja, zelfs het half van mijn kont getrokken om het beter te kunnen zien.. NIETS, zeg ik je, NIETS.. de LEUGENAARS.. Maar zelfs daarna durfde ik het eigenlijk nog niet zomaar, want tja, wie weet waren ze het toen vergeten toe te voegen.

Maar nog steeds durf ik eigenlijk niet goed ook maar een druppel te laten lopen en huppel ik met gekruiste benen richting het toilet (is het niet opvallend hoe weinig je daar mensen tegenkomt in vergelijking met andere openbare gebouwen waar het druk is.. in het zwembad is het altijd rustig op het toilet).

ik weet eigenlijk niet of ik dit nu onder kindergedachte of compleet trauma moet plaatsen

Cheese

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-15 12:17

Hahaha geweldig Elena :')

miroxmill

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-15 16:30

Toen ik klein was, en de zon was achter de wolken. Zei ik altijd: "Mama, de zon is boodschappen doen!" Heel lang volgehouden... :+

Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-15 18:06

Ik zei van de week tegen m'n autorijinstructeur dat ik dat vroeger dacht, mannetjes onder de weg bij stoplichten. "Tsja" zei die zo. "Tegenwoordig doen ze dat allemaal met sensoren" :))