Als je dit 3 jaar geleden tegen mij zou zeggen zou ik je uitlachen
Hij is mijn eerste en laatste man dus. Juli dit jaar geregistreerd partnerschap ondergaan en een maand later ontdekte ik dat ik zwanger was! Nu dus 28 weken zwanger van ons eerste kindje samen ( ml heeft er al 1 ). Ik ben nu 22, volgende maand 23 en ml is 29 en wordt in maart 30.En nee wij zitten niet gekluisterd aan huis, wij mogen staan en gaan waar we willen.. Ik zit nog op school, ml heeft een baan. En ja het is misschien jong, maar waarom zou het over 10 jaar meer zekerheid geven? Wij kiezen voor elkaar, en nee ik heb geen behoefte om te proeven van andere walletjes omdat ik dat niet ken. Dat zit niet in mijn aard.
Ik zou niet weten waarom je je vraagtekens niet mag zetten bij andermans keuze die IK apart vind.
Ben genoeg op stap geweest en gefeest (en nog steeds wel met en zonder mijn man) dus heb absoluut niet het idee dat ik wat heb gemist. We hebben beide hetzelfde toekomstbeeld dus denk niet dat we uit elkaar zullen groeien. Oh en ik ben niet gelovig en moet nog niet denken aan kinderen
ik heb jou niets gevraagd, ik reageer alleen op iemand anders.