Zahlina schreef:Percy, Je zult eens moeten weten hoeveel Mensen vreemd gaan, Ik sprak nu over een periode van 16 jaar geleden die in totaal 6 maanden heeft geduurt.
IK heb geen idee of Mijn vriend vreemd gaat of niet, hij weet in elk geval wel wat k allemaal heb uitgespookt, daar heb Ik echt geen geheim van gemaakt omdat dit mij om gevormt heeft tot de persoon die Ik nu Ben.
Maar kom op in dit topic lijkt iedereen in eens roomser Dan de paus, Ik kom er eerlijk voor uit, Ik vraag me eerlijk af hoeveel moraalridders in dit topic daadwerkelijk eerlijk zijn.
Dus als jouw vriend een ander heeft dan zeg jij ook gewoon; ach ja niemand is roomser dan de paus schat, was het lekker? Want zoals jij praat kan het allemaal geen kwaad en moet TS er lekker van genieten. Maar zou jij er ook zo in staan als jij die andere vrouw was in dit verhaal? Dan gun je je vriend dat pleziertje ook???!! En wat zeg je dan als moeder zijnde tegen je kinderen? Wat leer je die in de opvoeding? Dat het heeeel normaal is om iemand te bedriegen en tegen te liegen?
er zullen vast wel een hoop mensen vreemd gaan en ik heb ook wel eens gedacht 'hey, das ook een leuke gozer!' mja, daar ga je dan niet verder op in.. want ik wil gewoon bij mijn vent blijven.