Relatie met een getrouwde man...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

PercyLeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 16:10

Zahlina schreef:
Percy, Je zult eens moeten weten hoeveel Mensen vreemd gaan, Ik sprak nu over een periode van 16 jaar geleden die in totaal 6 maanden heeft geduurt.
IK heb geen idee of Mijn vriend vreemd gaat of niet, hij weet in elk geval wel wat k allemaal heb uitgespookt, daar heb Ik echt geen geheim van gemaakt omdat dit mij om gevormt heeft tot de persoon die Ik nu Ben.

Maar kom op in dit topic lijkt iedereen in eens roomser Dan de paus, Ik kom er eerlijk voor uit, Ik vraag me eerlijk af hoeveel moraalridders in dit topic daadwerkelijk eerlijk zijn.

Dus als jouw vriend een ander heeft dan zeg jij ook gewoon; ach ja niemand is roomser dan de paus schat, was het lekker? Want zoals jij praat kan het allemaal geen kwaad en moet TS er lekker van genieten. Maar zou jij er ook zo in staan als jij die andere vrouw was in dit verhaal? Dan gun je je vriend dat pleziertje ook???!! En wat zeg je dan als moeder zijnde tegen je kinderen? Wat leer je die in de opvoeding? Dat het heeeel normaal is om iemand te bedriegen en tegen te liegen?

wendy1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 16:11

Maar jullie denken dus oprecht dat je alles in het leven kan sturen? Ik vraag me dan echt af wie er hier niet volwassen is...

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 16:11

Zahlina schreef:
Maar kom op in dit topic lijkt iedereen in eens roomser Dan de paus, Ik kom er eerlijk voor uit, Ik vraag me eerlijk af hoeveel moraalridders in dit topic daadwerkelijk eerlijk zijn.

Ik lees een beetje mee en vraag me dit ook af.

Zeg nou eerlijk: wat als je écht verliefd bent, maar het kan niet? (Om wat voor reden dan ook.) Ik heb ook een tijdje twee relaties gehad: twee mannen die van elkaar wisten dat de ander bestond en daar geen probleem van maakten.

Het kán dus wel, van twee mensen houden. En dan moet je gaan kiezen. Ik heb niet hoeven kiezen maar één van de mannen uiteindelijk wel. En dat vond hij vreselijk. Een beetje alsof je moet kiezen tussen een spelcomputer of je telefoon: twee totaal ongerelateerde dingen die niet te vergelijken zijn en waar je allebei niet zonder wilt. Ga er dan maar eens naar staan.

TS, ik hoop dat je een oplossing kunt vinden. Ik zou niet weten wat je moet doen, de tijd zal het leren.

Palmera

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 16:12

Als er naar statistieken word gekeken gaar meer dan de helft van de mensen wel eens vreemd. Maar hier op bokt natuurlijk niet. Hier zijn we allemaal roomser dan de paus en is ts de duivel zelf.
Terwijl zij niet eens vreemdgaat. Ze doet het met een getrouwde man. Foei.
Hoe halen de meeste bokkers het in hun hoofd om dergelijke teksten te uiten over wat ts wel niet allemaal is. Vinden jullie het relevant om zo te vallen over zoiets onbenulligs? Want dat is het namelijk. Niets geleerd de afgelopen week waar blinde haat toe kan leiden? We leven allang niet meer in de tijd dat men voor vreemdgaat gestenigd word. (In Nederland dan) maar verbaal stenigen jullie aardig wat af.
Ik schrik niet van een buitenechtelijke relatie. Ik schrik van de woorden die sommigen hier in de mond durven te nemen. En dat is dan wel normaal. Want ts is stout.
Bah!

Tiffany

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 16:13

wendy1987 schreef:
Maar jullie denken dus oprecht dat je alles in het leven kan sturen? Ik vraag me dan echt af wie er hier niet volwassen is...

Jazeker, als ik verliefd of geil wordt van een vent die een gezin heeft blijf ik heeeeel ver uit de buurt en zal ik ook elk contact vermijden.

Ts heeft hier bewust voor gekozen he.

Magrathea

femke27 schreef:
Als er naar statistieken word gekeken gaar meer dan de helft van de mensen wel eens vreemd. Maar hier op bokt natuurlijk niet. Hier zijn we allemaal roomser dan de paus en is ts de duivel zelf.
Hoe halen de meeste bokkers het in hun hoofd om dergelijke teksten te uiten over wat ts wel niet allemaal is. Vinden jullie het relevant om zo te vallen over zoiets onbenulligs? Want dat is het namelijk. Niets geleerd de afgelopen week waar blinde haat toe kan leiden? We leven allang niet meer in de tijd dat men voor vreemdgaat gestenigd word. (In Nederland dan) maar verbaal stenigen jullie aardig wat af.
Ik schrik niet van een buitenechtelijke relatie. Ik schrik van de woorden die sommigen hier in de mond durven te nemen. En dat is dan wel normaal. Want ts is stout.
Bah!

Hear hear :j

elenaMM77

Ik las het al eerder ergens..

hij ziet je als gratis sextoy..
dat hij eerst niet op sex uit was, dat was gewoon het warm laten lopen van je, zodat hij het uiteindelijk wel krijgt..

ik heb meer respect voor mannen die thuis het niet krijgen en dan zeggen 'ik ga wel naar de h****', dan voor mannen die dan maar een vrouw ergens opduikelen en het ook nog een 'relatie' noemen.

Met zo'n man zou ik mij ook nooit inlaten.. al was het maar omdat hij gegarandeerd jou het ook zal gaan flikken en we dan over 3 jaar weer een draadje van je zien..
maar dan met 'ik ben door 4 mannen belazerd'.. Sorry, maar door deze man kun je niet belazerd worden dan in mijn ogen.. Hij belazerde de boel al toen je hem ontmoette.

Ik snap ook niet goed waarom je je verhaal begint met 'ik ben belazerd' maar daarna doodleuk vertelt dat je een enabler bent voor een andere man om een andere vrouw hier of op een ander forum ook een draadje te laten openen hoe ze belazerd is..

als het jezelf overkomen is, waarom werk je dan actief mee om het een ander ook aan te doen? dat snap ik niet.

als een man thuis te kort komt. of een vrouw.. wees dan zo stoer om het er met je partner over te hebben.. Dan kun je nog beter een open relatie hebben met wederzijds goedvinden.. liefde thuis en sex elders onder bepaalde voorwaarden.. Deze man heeft gewoon geen zin om iets bespreekbaar te maken en duikt gewoon ergens anders op/in.. wel de lusten niet de lasten van buiten de pot pissen zeg maar.
Laatst bijgewerkt door elenaMM77 op 13-01-15 16:18, in het totaal 1 keer bewerkt

Zahlina

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 16:16

Ik Mijn geval kan Ik niet spreken van relaties, eerder one night stands die zich misschien 4/5 Keer herhaald hebben met de zelfde persoon, zoals ts zou Ik het persoonlijk niet kunnen.
Mijn ervaring was in die tijd dat vrijgezellen steeds weer meer Wilde Dan Ik, Ondanks goede afspraken voor af.
Het was gewoon gemakkelijk aan mijn trekken komen zonder het gezeur wat vrijgezellen met zich mee brachten.

Ergens vermoed Ik dat ts zich met deze relatie probeert te beschermen tegen de pijn die zij al 3 Maal heeft onder vonden, Ik denk Zelf dat ze zichzelf daar mee te kort doet. Maar ja ts Zelf zou dit alleen kunnen veranderen.

Desi_2409

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 16:16

Sicayes

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 16:18

Ik denk oprecht dat je als je vantevoren weet dat meneer getrouwd is je op dát moment nog 'vooraan' genoeg in de 'verliefdheid/opwelling' staat dat je dan kan zeggen 'ok, hier doe ik niet aan mee. Ik vind je leuk, maar wees eerlijk tegen je vrouw"

Dat je verliefd wordt is niet te sturen, kiezen om er mee door te gaan wel.

Als hij je na 1,5 jaar pas had verteld dat hij eigenlijk getrouwd is lijkt het me moeilijker, maar ik zou dan zo ontzettend boos zijn dat het bij mij ook snel over is denk ik.

Wederom, denk ik.

Heb het nog nooit meegemaakt gelukkig.

Ik vind het nou niet iets behoorlijk onbenulligs.. -O- er zullen vast wel een hoop mensen vreemd gaan en ik heb ook wel eens gedacht 'hey, das ook een leuke gozer!' mja, daar ga je dan niet verder op in.. want ik wil gewoon bij mijn vent blijven.

Daarnaast zal ik TS niet uitschelden of dergelijke. Ik vind het ergens ook sneu voor haar, zonde dat ze geen leuke vrijgezelle vent aan de haak heeft geslagen die echt 100% voor haar klaar staat. Dat ze 2e keus moet zijn. Dat lijkt me gewoon niet tof.

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 16:18

Precies wat oa Kriel, Margrathea, Zahlina, Femke27 en wendy1987 en anderen ook al zeggen.

Het bestaat, het komt voor en het komt wellicht vaker voor dan dat je denkt. Uiteraard en natuurlijk is het allesbehalve leuk als het jezelf overkomt, dat zegt ook niemand hier.

Dat het voor komt en dat TS dapper genoeg is om hier haar verhaal te doen, dat hoeft nog niet te betekenen dat TS dan gelijk maar veroordeeld moet worden, aan de schandpaal genageld en dat TS plots een slecht mens zou zijn.

PercyLeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 16:19

Magrathea schreef:
Zahlina schreef:

Ik lees een beetje mee en vraag me dit ook af.

Zeg nou eerlijk: wat als je écht verliefd bent, maar het kan niet? (Om wat voor reden dan ook.) Ik heb ook een tijdje twee relaties gehad: twee mannen die van elkaar wisten dat de ander bestond en daar geen probleem van maakten.

Het kán dus wel, van twee mensen houden. En dan moet je gaan kiezen. Ik heb niet hoeven kiezen maar één van de mannen uiteindelijk wel. En dat vond hij vreselijk. Een beetje alsof je moet kiezen tussen een spelcomputer of je telefoon: twee totaal ongerelateerde dingen die niet te vergelijken zijn en waar je allebei niet zonder wilt. Ga er dan maar eens naar staan.

TS, ik hoop dat je een oplossing kunt vinden. Ik zou niet weten wat je moet doen, de tijd zal het leren.

Maar de andere vrouw in dit verhaal weet van niks, dus er valt voor haar niks te kiezen!!

Saar4

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 16:19

Hm, ik denk er iets genuanceerder over dan de meesten hier. Ik denk dat het kan gebeuren dat je na een x aantal jaar uit elkaar groeit en iemand ontmoet waarvan je denkt "dit is hem/haar". Meest nette optie zou dan zijn om eerste je huidige relatie te beëindigen en daarna verder te gaan met je nieuwe partner maar in de praktijk komt het voor dat mensen dan eerst een periode vreemd gaan. Daarover onthoud ik me verder van commentaar maar TS zit in een heel andere situatie.

Haar vriend heeft aangegeven geen enkele intentie te hebben om weg te gaan bij zijn gezin voor haar. Ik vind het dan wel weer intrigerend hoe TS hier tegenover staat. Zou je niet willen dat hij voor jou kiest of vind je het misschien ook wel weer prettig om 'vrij' te blijven?

En jullie moeten dus alles stiekem doen als ik het goed begrijp? Ga je nooit met hem uit eten of samen iets ondernemen? En is dit iets wat je nog een aantal jaren wilt en kunt volhouden?

Elicious

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 16:20

wendy1987 schreef:
femke27 schreef:
Bah!

_/-\o_

Moet je jezelf horen......
Je kunt je achterdeur ook niet meer open laten, vroeger kon dat wel.
Moeten we dat allemaal maar normaal gaan vinden? Ag joh stel je niet aan, inbraken gebeuren zoveel.
Je zegt nu dat omdat de cijfers ernaar zijn we niet zo moeilijk moeten doen, enorm bizar!

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 16:20

femke27 schreef:
Bah!

Wat een onzin zeg. Roomser dan de paus? Vallen over iets onbenulligs?

Ik ben blij dat er met mij nog meer Bokkers zijn die wél principes hebben, die trouw wel belangrijk vinden, die dit gedrag niet goedkeuren. Dan hoef je niet met termen te gaan strooien die insinueren dat het hypocriet gedrag is.
Ik ben tegen vreemdgaan en tegen mensen die bewust mee gaan in een affaire. Heeft met mijn principes te maken.

Ik vind dit niet onbenullig. Ook al is TS niet degene die daadwerkelijk de boosdoener is, zij is wél op de hoogte van de situatie en daarom mijn inziens medeplichtig. Als je relatie geen flikker meer voorstelt, wees dan zo dapper om er een einde aan te maken voordat je met een ander gaat rotzooien.

Dat het wel vaker gebeurt, wil toch niet zeggen dat er een vrijbrief afgegeven kan worden?
Dat er 'heus wel meerdere Bokkers' dit kunstje hebben geflikt kan me niet schelen, TS opent dit topic en dan kun je dit soort reacties verwachten.

Tiffany

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 16:21

Apple schreef:
Precies wat oa Kriel, Margrathea, Zahlina, Femke27 en wendy1987 en anderen ook al zeggen.

Het bestaat, het komt voor en het komt wellicht vaker voor dan dat je denkt. Uiteraard en natuurlijk is het allesbehalve leuk als het jezelf overkomt, dat zegt ook niemand hier.

Dat het voor komt en dat TS dapper genoeg is om hier haar verhaal te doen, dat hoeft nog niet te betekenen dat TS dan gelijk maar veroordeeld moet worden, aan de schandpaal genageld en dat TS plots een slecht mens zou zijn.

Dus moet ts alleen maar koetsjie koetsjie reacties krijgen want he het gebeurd dus is het niet erg. Ik vind dat je geen eigenwaarde hebt als je met een getrouwde vent aanpapt en jezelf inderdaad op een bepaalde manier neerzet, verder vind ik ts inderdaad een slecht mens omdat ze een heel gezin bedriegt waar kinderen in betrokken zijn.

denice

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 16:21

Apple schreef:

Precies, wat mij betreft is het de pot verwijt de ketel..

Ik hoop, TS, dat jij deze relatie zonder kleerscheuren beëindigen kunt, zodat iedereen weer verder kan met zijn/haar leven.

elenaMM77

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 16:23

Apple schreef:

dapper genoeg daar ben ik het nog niet zo mee eens.. dapper kun je het noemen als je zegt: ik heb hier aan meegewerkt en wil daar eigenlijk mee stoppen.. dit is mijn verhaal en ik wil dat even kwijt omdat ik zonder hem mij straks heel leeg ga voelen.. dat is dapper.. ervooruit komen dat je iets doet dat eigenlijk niet door de beugel kan (dat geld zowel voor hem als voor haar) is alleen dapper als je met je biecht ook een einde maakt eraan en daar steun bij zoekt door je verhaal te doen.

persoonlijk zou ik van hem verlangen dat hij het kenbaar maakt aan zijn vrouw.. als er sprake is van een open relatie, dan vind ik het een heel ander verhaal worden.. maar ook dan zou ik eerst even bij zijn vrouw informeren of er inderdaad een open relatie is, want dat rotsmoesje hoor je tegenwoordig een beetje te vaak ook haha

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 16:24

PercyLeen schreef:
Maar de andere vrouw in dit verhaal weet van niks, dus er valt voor haar niks te kiezen!!

Dat was mijn punt niet. Ik bedoelde dat kiezen soms moeilijk is. (In het geval van de man dus.) En trouwens: wat niet weet, wat niet deert, toch? Misschien ging mijn ex ook wel vreemd, weet ik veel, ik heb er nooit wat van gemerkt en ik heb nooit getwijfeld aan zijn liefde voor mij. Ondanks dat ie misschien wel één, twee, drie, weet ik 't , meiden ernaast had.

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 16:24

femke27 schreef:
Bah!

Zo, de modjes zitten bovenop dit topic, want mijn oneliner was binnen een minuut verwijderd :D

Ik kan niet anders zeggen dan dat ik het volledig eens ben met bovenstaande post.
Iedereen is moraalridder hier, beetje vermoeiend, de realiteit is echter anders.

Palmera

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 16:26

Gelukkig kan ik mijn deuren hier gewoon open laten staan.
Maar afgezien daarvan moet je de dingen in verhouding zien. Ik schrik
van de heftige reacties op ts. Ik zal ook schrikken als ik in de krant lees dat iemand een inbreker betrapt en die dan maar levend fileer

Johanna59

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 16:27

TS, ik ben zo'n vrouw, die wel aan de kant is gezet, voor de nieuwe vriendin! Walgelijk is het. De vrouw die nu met hem samen woont, wist echt precies wat ze deed. En mijn toenmalige man wist ook precies wat hij deed. Ik zou hem nooit meer terug willen, want ik weet nu wat voor een soort man hij is. Ze zijn elkaar meer dan waard. Wat een goede relatie zullen ze hebben. Dat hij eerst erg lang is vreemd gegaan met haar, zonder dat ik ook maar iets vermoede, is wel heel erg. Vind me zelf zo stom. En jij bent dus zo'n vrouw. Je weet wat je doet. Je weet wat je kapot maakt. En het kan je niet schelen, anders deed je het niet.
Je hebt namelijk een keuze. Het wel of niet doen. En jij doet het. En dan de zin die je schrijft: " Ik ben echt niet op zoek naar een nieuwe vaste relatie". Wat is dan de meer waarde voor wat straks kapot gaat?
Bah. Eigenlijk is woorden hieraan vuil maken al te veel.

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 16:29

Ik vraag me af hoeveel mensen in dit topic wel eens daadwerkelijk een man hebben afgewezen die een vriendin/vrouw had.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 16:31

Magrathea schreef:
Ik vraag me af hoeveel mensen in dit topic wel eens daadwerkelijk een man hebben afgewezen die een vriendin/vrouw had.

Ik andersom, heb een relatie, ontmoette een hele mooie leuke man. Maar ik heb dat snel afgekapt, mijn gras is groen genoeg :D

Zahlina

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 16:31

PercyLeen schreef:
Zahlina schreef:
Percy, Je zult eens moeten weten hoeveel Mensen vreemd gaan, Ik sprak nu over een periode van 16 jaar geleden die in totaal 6 maanden heeft geduurt.
IK heb geen idee of Mijn vriend vreemd gaat of niet, hij weet in elk geval wel wat k allemaal heb uitgespookt, daar heb Ik echt geen geheim van gemaakt omdat dit mij om gevormt heeft tot de persoon die Ik nu Ben.

Dus als jouw vriend een ander heeft dan zeg jij ook gewoon; ach ja niemand is roomser dan de paus schat, was het lekker? Want zoals jij praat kan het allemaal geen kwaad en moet TS er lekker van genieten. Maar zou jij er ook zo in staan als jij die andere vrouw was in dit verhaal? Dan gun je je vriend dat pleziertje ook???!! En wat zeg je dan als moeder zijnde tegen je kinderen? Wat leer je die in de opvoeding? Dat het heeeel normaal is om iemand te bedriegen en tegen te liegen?

Ik kan nu niet zeggen hoe Ik zou reageren als Mijn vriend een byside zou hebben maar vermoed heel anders Dan de meeste Mensen hier in dit topic. Nu Ben Ik waarschijnlijk een apart geval, heb naast dat Ik dus gerommeld heb met gezette mannen ook een open relatie gehad. Dit allemaal in een andere periode in Mijn leven. juist door Mijn ver leden denk Ik dat Ik nu een veel stabielere relatie heb Dan als Ik dit allemaal niet gedaan zou hebben. De kans dat Ik over een paar jaar achter om kijk en denk had Ik maar is stukken kleiner omdat Ik het meeste al heb meegemaakt.
Het is niet voor niets dat Ik pas na Mijn 30ste aan kinderen Ben gaan denken en dat alleen maar omdat Ik het gevoel had nu een relatie te hebben die zo stabiel en evenwichtig is dat we er 100% voor de kinderen en ons gezin zijn.