Verhuist en ruimte voor gepuzzel
, heb een van haasteren op het oog die ik wil (kerstafereel erg leuk) die hoop ik via MP te krijgen
Verder ben ik druk op de sneup voor puzzels , heb er zin in
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
. 3 puzzels in 1 , heb nog wat te puzzelen voorlopig veerledec schreef:Dominique_96 schreef:Ik heb mijn 3000 stukjes puzzel van bombardement van Algiers opgegeven. Weet echt niet hoe ik t moet doen.
Ow dat zou echt mijn eer te na zijn. Ik heb 'm even opgezocht, ik kan me wel voorstellen dat die lastig is. Weinig duidelijke aftekeningen/kleurverschillen.
Heb de randen gevonden iniedergeval, dus die heb ik in zakje bij elkaar gedaan. En de rest wat ik al aan elkaar had heb ik ook goed bij elkaar gedaan
. Zag een doos met zooi en bekende style getekende puzzeldoos . Had het correct
Nu bezig met echt een heel erg lastige super kleine stukjes met 4 kanten dicht enzovoort
, hoeveel stukkies?
, al die zwarte stukjes lijken op elkaar maar toch net niet
Iloveiswan schreef:Hier ook werkloos en veel tijdNu bezig met echt een heel erg lastige super kleine stukjes met 4 kanten dicht enzovoort
![]()
[ [url=m/VbCw7T.jpg]Afbeelding[/url] ]

... Veel kapotte stukjes en de afbeelding en de stukjes zelf sluiten in het midden niet mooi op elkaar aan. Er zit een paar millimeter verschil in. Dat klinkt weinig, maar je ziet het wel (van dichtbij, op de foto zal het niet opvallen denk ik).
)
Nah, whatever, ga ze niet ergens anders uploaden
.