Dreamy schreef:Even van me afschrijven..
____
Ik weet niet goed hoe ik dit moet beschrijven, maar ik laat het maar gaan zoals het eruit komt.
Iedereen denkt dat ik altijd vrolijk ben, want ik sta er bijna altijd met een big smile, maak altijd wel gezellig een praatje en ben altijd even vriendelijk naar iedereen. Ja, ik sta over het algemeen positief in het leven en dat straal ik vaak ook uit. Maar ook ik zit er wel eens doorheen. Ik laat het niet snel merken, ik wil sterk zijn. Want als iemand mij op zo'n moment vraagt wat er is, dan weet ik dat ik breek en er een waterval aan tranen en woorden uit gaat komen. En dat ik me achteraf zal schamen en bang ben dat mensen anders over mij denken. Maar ergens denk ik, ik ben ook maar een mens en sterk zijn is ook je zwakte durven tonen.. toch?
Ik doe alsof ik "happy single" ben en als ik iemand leuk begin te vinden dan probeer ik het tegen te houden. Want het gaat toch vast weer mis. Maar als diegene in dusverre interesse toont laat ik mijn gevoelens toch weer op de vrije loop, om vervolgens (voor mijn gevoel) keer op keer van een koude kermis thuis te komen. En ik zeg dan wel stoer "Ach, het is/was leuk voor zo lang het leuk is", maar stiekem wil ik iemand waarmee het voor altijd leuk is en die ook echt voor mij gaat. Ik wil geen energie en gedachtes in iemand steken die interesse toont, mij vervolgens laat wachten en vervolgens langzaamaan weer naar de achtergrond sluipt. Voor de zoveelste keer lijk ik er nu weer in te trappen en ik word er moe van. Het slurpt energie welke ik graag in iets anders zou willen steken, in mezelf. Of in iemand die het wel waard is. Maar ik begin te geloven dat die niet bestaat. Dat liefde tegenwoordig sowieso niks meer voorstelt. Ik word er verdrietig van dat ik zo over liefde ben gaan denken, want ik wil zo graag positief blijven. Maar soms lukt dat niet meer. Nu lukt dat niet meer. Ik ben er zo moe van en helemaal klaar mee.
Al zal dat vast niet lang duren, want mij kennende trap ik er denk ik snel weer in. Op naar de volgende teleurstelling..
____
Wow, deze komt heel hard binnen. Dikke knuffel