Buikgriep hoor je veel mensen over op t moment, ik heb gelukkig nog nergens last van (ben heel gevoelig voor dat dat dingen)
@marleen Leuk joh!!
naar de stad verhuizen, ik weet niet of ik dat zou kunnen haha.. Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
naar de stad verhuizen, ik weet niet of ik dat zou kunnen haha.. Tink89 schreef:En Marleen, is vast wennen ja, maar niks zo heerlijk als samen wakker worden!

Magrathea schreef:En Marleen, gaaf! Waar ga je wonen?
Gisterochtend was ook zo schattig, ik moest naar de TU en hij bleef nog een uurtje slapen. Toen ik hem gedag kuste kwam er ook zo'n gemurmel uit dat echt te schattig was voor woorden... En een hele lieve glimlach. Maar hij had het niet bewust meegekregen zei hij later
Op een gegeven moment hadden we het over iets, geen idee meer wat, en ineens uit het niets zegt ie "Je houdt het toch al vier maanden uit met me, eigenlijk." En met zo'n blik erbij...Hij is gewoon zo trots op mij als zijn vriendin, daar word ik dan weer helemaal week van.

annibel schreef:Haha snapte het zelf ook niet meer..![]()
Buikgriep hoor je veel mensen over op t moment, ik heb gelukkig nog nergens last van (ben heel gevoelig voor dat dat dingen)
@marleen Leuk joh!!naar de stad verhuizen, ik weet niet of ik dat zou kunnen haha..

Wat fijn voor je dat ie je toch een beetje kan helpen dan zo!
Ik voel me ook echt een week ei bij hem af en toe, zo stom... Zo ben ik helemaal niet normaal! Maar het is gewoon zo heerlijk dat ik me op geen enkele manier in hoef te houden bij hem. Zo heerlijk is dat
Sta er op zich wel positief in, maar ga hem echt onwijs missen!
eerst het weekend vrijdag t/m zondag bij elkaar, toen maandagavond de verjaardag van zijn broer en daar blijven slapen, woensdag naar een financieel adviseur samen en vanavond komt hij alweer langs. Echt een topweek dus
Tink89 schreef:Vriendjelief komt vanmiddag en gaat pas maandagavond laat weer naar huis... Heeeerlijk! Nu dus even m'n bed fris opmaken en even opruimen enzo en dan heeeeel lang wachten
marleen_88 schreef:Tink89 schreef:Vriendjelief komt vanmiddag en gaat pas maandagavond laat weer naar huis... Heeeerlijk! Nu dus even m'n bed fris opmaken en even opruimen enzo en dan heeeeel lang wachten
Heerlijk hé zo'n lang Paasweekend!
Ik ga in de namiddag zijn kant op en ben er dan tot dinsdagochtend!![]()
Van het weekend meubels etc. bestellen voor ons huisje, dus dat wordt helemaal leuk!
Fijn weekend allemaal.
En overmorgen gaan we bij m'n ouders eten. Ik zie wel of het gezellig wordt.
Magrathea schreef:Jullie ook allemaal fijn weekend! Die van mij is net een paar uurtjes weg... Gelukkig duurt het tegenwoordig minder lang: maar tot zondag.En overmorgen gaan we bij m'n ouders eten. Ik zie wel of het gezellig wordt.
![]()
Dus vanavond ga ik eten bij m'n ex en morgen bij m'n ex-scharrel. Ehh... Dat voelt wel een beetje vreemd
Magrathea schreef:Jullie ook allemaal fijn weekend! Die van mij is net een paar uurtjes weg... Gelukkig duurt het tegenwoordig minder lang: maar tot zondag.En overmorgen gaan we bij m'n ouders eten. Ik zie wel of het gezellig wordt.
![]()
Dus vanavond ga ik eten bij m'n ex en morgen bij m'n ex-scharrel. Ehh... Dat voelt wel een beetje vreemd
Eerste paar dagen waren echt rampzalig voor beide, inmiddels wordt er in ieder geval niet meer gehuild
Hoop dat het vanaf hier dus weer beter gaat! Doubtless schreef:Klinkt fijn meiden!
Vriendje is inmiddels 1 week weg, nog 17 te gaanEerste paar dagen waren echt rampzalig voor beide, inmiddels wordt er in ieder geval niet meer gehuild
Hoop dat het vanaf hier dus weer beter gaat!

Magrathea schreef:Ja hegelukkig doe ik ook nog wel eens iets anders...
Morgen is het weer maandag! En voortaan komt ie terug op zondagen!![]()
Ook al is het niet vanwege mij, ik ben er wel echt heel vrolijk om![]()
Hebben jullie een bijnaam/koosnaam voor je vriend? Ik weet eentje die zo geweldig is maar het bekt niet zo lekker eigenlijkZijn naam is ook maar één lettergreep, dus afkorten gaat niet haha.

Doubtless schreef:Anoniem schreef:High-fiven er trouwens meer mensen na de seks? Een gewoonte die er in is geslopen vrees ik.
Hahaha jahelemaal content over de prestaties haha. Toen er nog sprake was van seks in ieder geval. De komende 18 weken droogstaan; geweldig vooruitzicht