Pubergevoel als je bijna 28 bent...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

annibel

Re: Pubergevoel als je bijna 28 bent...

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-15 13:25

Haha snapte het zelf ook niet meer.. :?

Buikgriep hoor je veel mensen over op t moment, ik heb gelukkig nog nergens last van (ben heel gevoelig voor dat dat dingen)
@marleen Leuk joh!! :) naar de stad verhuizen, ik weet niet of ik dat zou kunnen haha..

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-15 18:20

Tink89 schreef:
En Marleen, is vast wennen ja, maar niks zo heerlijk als samen wakker worden!

Precies, dus daar kijken we dan ook enorm naar uit! :)

En 'beterschap' hopelijk word je niet ziek!

Magrathea schreef:
En Marleen, gaaf! Waar ga je wonen?

Gisterochtend was ook zo schattig, ik moest naar de TU en hij bleef nog een uurtje slapen. Toen ik hem gedag kuste kwam er ook zo'n gemurmel uit dat echt te schattig was voor woorden... En een hele lieve glimlach. Maar hij had het niet bewust meegekregen zei hij later :=
Op een gegeven moment hadden we het over iets, geen idee meer wat, en ineens uit het niets zegt ie "Je houdt het toch al vier maanden uit met me, eigenlijk." En met zo'n blik erbij... <3 Hij is gewoon zo trots op mij als zijn vriendin, daar word ik dan weer helemaal week van. :o

Ik woon nu in een boerengehucht in de kop van Noord Holland en ga samenwonen in IJmuiden. Niet mijn eerste keuze, maar we gaan er gewoon het beste van maken. :)

En wat een schattige, lieve momenten heb jij met je vriend zeg. Jullie klinken heerlijk verliefd helemaal leuk! :D

annibel schreef:
Haha snapte het zelf ook niet meer.. :?

Buikgriep hoor je veel mensen over op t moment, ik heb gelukkig nog nergens last van (ben heel gevoelig voor dat dat dingen)
@marleen Leuk joh!! :) naar de stad verhuizen, ik weet niet of ik dat zou kunnen haha..

Ik werk in het basisonderwijs, dus krijg er behoorlijk van mee.

Ik ga het gewoon doen en ervaren, als ik het niet probeer weet ik het nooit of ik eraan kan wennen. :)
M'n zussen zijn me voorgegaan, de ene naar Tiel, de ander naar Amsterdam en hebben het erg naar hun zin, dus ik hou dat idee vast haha.

Tink89

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-15 18:37

Txs voor de beterschap! Het is een lang verhaal, maar ik heb de laatste maanden continu pijn, dus lief is twee nachten extra blijven slapen om mij een beetje in de gaten te houden. Hij is dus vanmiddag pas naar huis gegaan :)

En wij waren dit weekend ook vier maanden samen. Hadden het er vannacht nog over dat we stiekem toch wel echt zeker weten dat we bij elkaar horen. Ik bedoel... Als je stuiptrekkend van de pijn in bed ligt en hij houdt je vast en leidt je zoveel mogelijk af en fluistert in je oor dattie van je houdt, dan is het echt :)

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 21:39

Lief Tink! :) Wat fijn voor je dat ie je toch een beetje kan helpen dan zo!

Enneh, Marleen, wat lief dat je dat zegt :o Ik voel me ook echt een week ei bij hem af en toe, zo stom... Zo ben ik helemaal niet normaal! Maar het is gewoon zo heerlijk dat ik me op geen enkele manier in hoef te houden bij hem. Zo heerlijk is dat <3

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 21:41

Mijn vriendje is gisteren dan toch echt vertrokken. Hij blijft 4,5 maand weg, gekke dingen doen in het buitenland enzo ;) Sta er op zich wel positief in, maar ga hem echt onwijs missen!

Tink89

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-15 07:59

Sterkte DL! Kom vooral maar lekker hier zeuren als je hem mist.

Ik ben gisteren nog snel even langs gegaan, was nodig om even te kroelen (en m'n auto te laten fixen)

Ohana_91

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-15 11:16

Pff Doubtless, moeilijk hoor! Ik weet van mezelf dat ik daar ook niet zo positief in zou staan...
Deze week VL heel veel gezien <3 eerst het weekend vrijdag t/m zondag bij elkaar, toen maandagavond de verjaardag van zijn broer en daar blijven slapen, woensdag naar een financieel adviseur samen en vanavond komt hij alweer langs. Echt een topweek dus :)

Black2000

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-15 19:38

Moet er niet aan denken om hem zolang te missen! Veel sterkte! Vind het af en toe al erg als hij een nscht niet bij me slaapt, haha! Nu hebben we bijna vakantie! De eerste week dat we samen vrij zijn! Heerlijk! Morgen nog werken en vriendjelief zaterdag nog een paar uurtjes....

Tink89

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-15 09:05

Vriendjelief komt vanmiddag en gaat pas maandagavond laat weer naar huis... Heeeerlijk! Nu dus even m'n bed fris opmaken en even opruimen enzo en dan heeeeel lang wachten :P

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-15 12:03

Tink89 schreef:
Vriendjelief komt vanmiddag en gaat pas maandagavond laat weer naar huis... Heeeerlijk! Nu dus even m'n bed fris opmaken en even opruimen enzo en dan heeeeel lang wachten :P

Heerlijk hé zo'n lang Paasweekend!

Ik ga in de namiddag zijn kant op en ben er dan tot dinsdagochtend! <3
Van het weekend meubels etc. bestellen voor ons huisje, dus dat wordt helemaal leuk!

Fijn weekend allemaal.

Tink89

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-15 13:27

marleen_88 schreef:
Tink89 schreef:

Heerlijk hé zo'n lang Paasweekend!

Ik ga in de namiddag zijn kant op en ben er dan tot dinsdagochtend! <3
Van het weekend meubels etc. bestellen voor ons huisje, dus dat wordt helemaal leuk!

Fijn weekend allemaal.

Geniet ervan! Ik ben de uren aan het aftellen... Nog 2!

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-15 13:35

Jullie ook allemaal fijn weekend! Die van mij is net een paar uurtjes weg... Gelukkig duurt het tegenwoordig minder lang: maar tot zondag. :) En overmorgen gaan we bij m'n ouders eten. Ik zie wel of het gezellig wordt. :P

Dus vanavond ga ik eten bij m'n ex en morgen bij m'n ex-scharrel. Ehh... Dat voelt wel een beetje vreemd _O-

Tink89

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-15 15:10

Magrathea schreef:
Jullie ook allemaal fijn weekend! Die van mij is net een paar uurtjes weg... Gelukkig duurt het tegenwoordig minder lang: maar tot zondag. :) En overmorgen gaan we bij m'n ouders eten. Ik zie wel of het gezellig wordt. :P

Dus vanavond ga ik eten bij m'n ex en morgen bij m'n ex-scharrel. Ehh... Dat voelt wel een beetje vreemd _O-

Ah joh, mijn ex en ik kunnen ook nog prima samen door één deur, zelfs al leerde ik mijn huidige lief kennen toen ik officieel nog een relatie met hem had. Waren wel al uit elkaar aan het gaan, had al bij een vriendin gelogeerd enzo, maar toch... :)

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-15 15:19

Magrathea schreef:

Eten met exen, moet kunnen toch?

Ik heb geen ex, niet noemenswaardig zeg maar, sinds m'n 16e samen met mijn lover nu. <3

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-15 16:37

Haha, ja, het moet best kunnen, dat zeker. Maar ik heb net een week vrijwel elke avond met mijn vriend doorgebracht en op het moment dat ie vertrekt naar 't noorden heb ik twee dates met mijn exen. Het klinkt een beetje gek allemaal. :')

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-15 14:21

Ghehe, en het is weer stil geweest hier :D

Ik zit lekker bij hem thuis te studeren. Heel gezellig, af en toe een knuffel halen, het is gewoon zo fijn met hem in de buurt. <3

Tink89

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-15 10:59

Het is inderdaad stil geweest! Ik heb vier heerlijke dagen met mijn vriend gehad. Nu issie weer naar huis, maar morgen gaan we samen naar de osteopaat (ik mag momenteel geen autorijden) en dan ga ik bij z'n paps en mams eten. Gezellig!

Sowieso was dit weekend fantastisch. Ontzettend genoten van het samenzijn en kroelen enzo. Hoeven soms helemaal niks te zeggen, gewoon een blik naar de andere kant van de kamer is genoeg.

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-15 11:36

Klinkt fijn meiden!

Vriendje is inmiddels 1 week weg, nog 17 te gaan :+ Eerste paar dagen waren echt rampzalig voor beide, inmiddels wordt er in ieder geval niet meer gehuild :') Hoop dat het vanaf hier dus weer beter gaat!

Tink89

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-15 10:17

Doubtless schreef:
Klinkt fijn meiden!

Vriendje is inmiddels 1 week weg, nog 17 te gaan :+ Eerste paar dagen waren echt rampzalig voor beide, inmiddels wordt er in ieder geval niet meer gehuild :') Hoop dat het vanaf hier dus weer beter gaat!

Heb je geen afstreepkalender ofzo gemaakt? Dat je extra dag (of week) een lekker dik kruis mag zetten. Wordt aftellen nog een beetje leuk :)

Ik heb vriendlief gisteren niet gezien, maar zie 'm over dik drie uur en dan meteen weer voor een paar uur. En dan vrijdag weer, en zaterdag, en zondag... Heftig weekend gehad, maar ik weet inmiddels wel echt zeker dat ik de rest van m'n leven met hem wil doorbrengen <3 <3 <3 <3

Suuskipje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-15 10:33

Magrathea schreef:
Ja he :o gelukkig doe ik ook nog wel eens iets anders...

Morgen is het weer maandag! En voortaan komt ie terug op zondagen! *\o/*
Ook al is het niet vanwege mij, ik ben er wel echt heel vrolijk om :o

Hebben jullie een bijnaam/koosnaam voor je vriend? Ik weet eentje die zo geweldig is maar het bekt niet zo lekker eigenlijk :') Zijn naam is ook maar één lettergreep, dus afkorten gaat niet haha.

Mijn vriendje heet Freek en ik noem hem eigenlijk altijd Freekie <3
Hij noemt mij schatje of Suusje :)

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-15 11:39

Tink89 schreef:
Heb je geen afstreepkalender ofzo gemaakt? Dat je extra dag (of week) een lekker dik kruis mag zetten. Wordt aftellen nog een beetje leuk :)

Nog niet O:) Misschien moet ik maar 's een vel karton gaan halen & aan de slag gaan :)) In m'n hoofd tel ik wel af iig!

Veel plezier vanmiddag!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-15 02:17

Oehhh hoe was het exenweekend?

Mijn metalhead heeft dik staan genieten op Awakenings, Nederland heeft er een technofan bij.

Vandaag heeft 'ie zijn vrije dag opgeofferd om mijn huis op te ruimen, hij is iedere keer zo lief, zo bezig met mij gelukkig te maken, ik vind het echt een beetje gek. Ik ben dat totaal niet gewend, al mijn relaties stonden bol van de ruzies en discussies, niks ging vanzelf en om alles werd strijd geleverd. Maar nu, niks van dat. Alles gaat vanzelf, we doen dingen voor elkaar zonder er over te zeiken of iets terug te verwachten.

Bizar hoe mijn voorgevoel klopte, toen hij 6 maanden terug naast me aan de bar ging zitten. Ik dacht toen echt letterlijk... 'Oh je hebt een vriendin? Prima, je hoort bij mij maar daar kom je vanzelf achter, ik wacht wel'.

Het is echt een droom van een man, wat me soms wel onzeker maakt want ik houd er niet van om afhankelijk of kwetsbaar te zijn, maar tegelijkertijd geeft het ook onwijs veel zelfvertrouwen. Er is iemand op de wereld, naast mijn ouders, die onvoorwaardelijk van me houdt en altijd in mijn team zit.

High-fiven er trouwens meer mensen na de seks? Een gewoonte die er in is geslopen vrees ik. :')

Smallheal

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-15 02:58

Hahaha nee :')
wij zeggen daarna wel altijd dat we van elkaar houden en geven elkaar een stevige knuffel :+

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-15 08:14

Anoniem schreef:
High-fiven er trouwens meer mensen na de seks? Een gewoonte die er in is geslopen vrees ik. :')

Hahaha ja _O- helemaal content over de prestaties haha. Toen er nog sprake was van seks in ieder geval. De komende 18 weken droogstaan; geweldig vooruitzicht :')

Tink89

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-15 08:53

Doubtless schreef:
Anoniem schreef:

Hahaha ja _O- helemaal content over de prestaties haha. Toen er nog sprake was van seks in ieder geval. De komende 18 weken droogstaan; geweldig vooruitzicht :')

Echt? Hghfiven? Hilarisch!

Nee, wij kroelen en knuffelen nog even, plagen vaak nog even een beetje, geven elkaar kusjes en vertellen elkaar dat het fijn was. Is dat cliché? :p