Ik vond 't wel een geslaagde beurs! Niet veel gekocht maar wel veel dingen geproefd, gezien en gelachen
Volgend jaar wil ik zeker weer gaan! Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Volgend jaar wil ik zeker weer gaan!

Satésaus en die 3pakjes hier mee genomen
weet de naam niet
zr hadden bruin en wit.
Tonys had volgens mij ook een special een poosje terug met drop, dat leek me dan wel weer lekker. risje schreef:Ben gisteren geweest, was zeer geslaagd!
Vond het na het lezen van alle verhalen hier eigenlijk reuze meevallen. Heb volgens mij toch echt meer gratis geproefd dan vorig jaar;-) Had me vooraf voorgenomen niet teveel te kopen, budget bepaald zeg maar....
Blijkt dat mijn geweldige oma en opa aan mijn moeder "zakgeld" hadden meegegeven. Zó lief!
Heb dus eindelijk mijn Ukkie-kussen. Riep al drie jaar ofzo dat ik die wil maar deed het nooit. Dat mocht ik dus van mezelf kopen. Maar heb ook nog het Ukkie-hoofdkussen en wat slaapt die heerlijk!
Verder aantal dingen uit de foodhal (oa het fajita pakket, drie potjes geitensmeerkaas, pindakorrels om sate oid te maken (drie zakjes), Wela (koop ik er elk jaar), een hele gave armband (bij 10 bedels de armband gratis) en zo ontzettend veel lol gehad!
Ik heb in elk geval genoten en ga volgend jaar zeker weer!
mijn tante en m'n moeder kochten er ook 1 en m'n moeder ook nog zo hete lucht "frituurpan" van tefal kreeg mee even gratis pan bij voor mijn set.